Tato bakalářská práce je zaměřena na ochutnávky v hypermarketech a supermar-ketech jako formu podpory prodeje. Zabývá se a osvětluje teorii marketingových komuni-kací, které popisuje jako kroky předcházející ochutnávce. Dále se zabývá analýzou růz-ných forem podpory prodeje a zhodnocením těchto forem a ochutnávky samotné. V práci je podrobně rozveden příklad konkrétní ochutnávky, jehož analýza podává obrázek o efektivitě ochutnávek.
Anotace v angličtině
In my graduation work I examine the questions of tasting in hypermarkets and su-permarkets as the form of sales promotion. I analysis various types of sales promotion. The subject of this thesis is to evaluate these forms of sales promotion. Analysis of con-crete tasting shows picture about its efficiency.
Tato bakalářská práce je zaměřena na ochutnávky v hypermarketech a supermar-ketech jako formu podpory prodeje. Zabývá se a osvětluje teorii marketingových komuni-kací, které popisuje jako kroky předcházející ochutnávce. Dále se zabývá analýzou růz-ných forem podpory prodeje a zhodnocením těchto forem a ochutnávky samotné. V práci je podrobně rozveden příklad konkrétní ochutnávky, jehož analýza podává obrázek o efektivitě ochutnávek.
Anotace v angličtině
In my graduation work I examine the questions of tasting in hypermarkets and su-permarkets as the form of sales promotion. I analysis various types of sales promotion. The subject of this thesis is to evaluate these forms of sales promotion. Analysis of con-crete tasting shows picture about its efficiency.
1. Zpracujte teoretická východiska vztahující se k bakalářské práci.
2. Proveďte analýzu prodeje v závislosti na realizovaných ochutnávkách v síti Tesco Stores z krástkodobého i dlouhodobého hlediska.
3. Zhodnoťte efektivitu ochutnávek a míru vlivu merchandisingu na prodej zvoleného typu výrobků.
4. Navrhněte další formy marketingových komunkací využitelné v kombinaci s ochutnávkami v souladu s novými trendy podpory prodeje.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska vztahující se k bakalářské práci.
2. Proveďte analýzu prodeje v závislosti na realizovaných ochutnávkách v síti Tesco Stores z krástkodobého i dlouhodobého hlediska.
3. Zhodnoťte efektivitu ochutnávek a míru vlivu merchandisingu na prodej zvoleného typu výrobků.
4. Navrhněte další formy marketingových komunkací využitelné v kombinaci s ochutnávkami v souladu s novými trendy podpory prodeje.
Seznam doporučené literatury
E. Tellis, reklama a podpora prodeje, Grada Publishing
P. Pelsmacker, M. Geuens, J. Bergh, Marketingová komunikace, Grada Publishing
M. Foret, Marketingová komunikace, Computer Press
L. Wunderman, Direct marketing, Grada Publishing
P. Šindler, Event marketing, Grada Publishing
J. Vysekalová, Psychologie spotřebitele, Grada Publishing
Seznam doporučené literatury
E. Tellis, reklama a podpora prodeje, Grada Publishing
P. Pelsmacker, M. Geuens, J. Bergh, Marketingová komunikace, Grada Publishing
M. Foret, Marketingová komunikace, Computer Press
L. Wunderman, Direct marketing, Grada Publishing
P. Šindler, Event marketing, Grada Publishing
J. Vysekalová, Psychologie spotřebitele, Grada Publishing