Cílem této bakalářské práce je poskytnout popis struktury a marketingového prostředí nestátních neziskových organizací, zejména pak sdružení České katolické charity a konkrétně Farní charity Rožnov pod Radhoštěm. Práce zdůrazňuje klíčovou roli státní a veřejné správy, donátorů a veřejnosti. Jako informačních zdrojů využívá také oficiální zprávy vlády České republiky o stavu neziskového sektoru v republice a speciálně připraveného dotazníkového šetření veřejnosti města Rožnov pod Radhoštěm.
Anotace v angličtině
This bachelor´s work defines the structure and marketing environment of non-governmental non-profit organizations, especially the Association of Czech catholic Charity and the Parish Charity in Rožnov pod Radhoštěm. This project underlines key parts of government and public administration, donators and community. The official reports of the Czech government about the situation in non-profit sector were the main informative sources for the work together with a special questionnaire for people living in Rožnov pod Radhoštěm.
Klíčová slova
nestátní neziskové organizace, marketingové vnitřní a vnější prostředí, Česká katolická charita, Farní charita Rožnov pod Radhoštěm, dotazníkové šetření.
Klíčová slova v angličtině
non-government non-profit association, marketing inside and outside environment, the Association of the Czech catholic Charity, the Parish Charity in Rožnov pod Radhoštěm, special questionnaire.
Rozsah průvodní práce
79 s., 15 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je poskytnout popis struktury a marketingového prostředí nestátních neziskových organizací, zejména pak sdružení České katolické charity a konkrétně Farní charity Rožnov pod Radhoštěm. Práce zdůrazňuje klíčovou roli státní a veřejné správy, donátorů a veřejnosti. Jako informačních zdrojů využívá také oficiální zprávy vlády České republiky o stavu neziskového sektoru v republice a speciálně připraveného dotazníkového šetření veřejnosti města Rožnov pod Radhoštěm.
Anotace v angličtině
This bachelor´s work defines the structure and marketing environment of non-governmental non-profit organizations, especially the Association of Czech catholic Charity and the Parish Charity in Rožnov pod Radhoštěm. This project underlines key parts of government and public administration, donators and community. The official reports of the Czech government about the situation in non-profit sector were the main informative sources for the work together with a special questionnaire for people living in Rožnov pod Radhoštěm.
Klíčová slova
nestátní neziskové organizace, marketingové vnitřní a vnější prostředí, Česká katolická charita, Farní charita Rožnov pod Radhoštěm, dotazníkové šetření.
Klíčová slova v angličtině
non-government non-profit association, marketing inside and outside environment, the Association of the Czech catholic Charity, the Parish Charity in Rožnov pod Radhoštěm, special questionnaire.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši literatury pojednávající o marketingu a marketingových komunikacích obecně a se zaměřením na oblast neziskového sektoru. Na základě aplikace zjištěných poznatků na prostředí zvolené instituce formulujte pracovní hypotézy své studie.
2. Zpracujte analýzu marketingového prostředí instituce z jejího pohledu, porovnejte se situací ostatních subjektů operujících v daném oboru.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy a vyvoďte závěry, naznačte možnosti budoucího vypracování projektového řešení, případně dalšího výzkumu daného problému.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši literatury pojednávající o marketingu a marketingových komunikacích obecně a se zaměřením na oblast neziskového sektoru. Na základě aplikace zjištěných poznatků na prostředí zvolené instituce formulujte pracovní hypotézy své studie.
2. Zpracujte analýzu marketingového prostředí instituce z jejího pohledu, porovnejte se situací ostatních subjektů operujících v daném oboru.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy a vyvoďte závěry, naznačte možnosti budoucího vypracování projektového řešení, případně dalšího výzkumu daného problému.
Seznam doporučené literatury
Hannagan, T. J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha, Management Press 1996. Počet stran 205. ISBN 80-85943-07-7
Rektořík, J. Organizace neziskového sektoru. 1. vyd. Praha, Ekopress 2001. Počet stran 177. ISBN 80-86119-41-6
Janečková, L., Vaštíková, M. Marketing služeb. 1. vyd. Praha, Grada 2001. Počet stran 179. ISBN 80-7169-995-0
Boučková, J. a kol. Marketing. 1. vyd. Praha, C. H. Beck 2003. Počet stran 432. ISBN 80-7179-577-1
Harris, G. Osobní doporučení aneb zákazníci mluví za nás. 1. vyd. Brno,
Alman s.r.o. 2002. Počet stran 268. ISBN 80-86135-28-4
Seznam doporučené literatury
Hannagan, T. J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha, Management Press 1996. Počet stran 205. ISBN 80-85943-07-7
Rektořík, J. Organizace neziskového sektoru. 1. vyd. Praha, Ekopress 2001. Počet stran 177. ISBN 80-86119-41-6
Janečková, L., Vaštíková, M. Marketing služeb. 1. vyd. Praha, Grada 2001. Počet stran 179. ISBN 80-7169-995-0
Boučková, J. a kol. Marketing. 1. vyd. Praha, C. H. Beck 2003. Počet stran 432. ISBN 80-7179-577-1
Harris, G. Osobní doporučení aneb zákazníci mluví za nás. 1. vyd. Brno,
Alman s.r.o. 2002. Počet stran 268. ISBN 80-86135-28-4