Diplomová práce se zabývá komunikační strategií jazykové školy vedral.eu. Práce obsahuje analýzu konkurence, analýzu stávající marketingové komunikace a dotazníková šetření stávajících a potencionálních zákazníků.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is dealing with communication strategy of vedral.eu language school. The thesis contains is analysis of competition, analysis of present communication mix and questionnaire survey of potential and current customers.
marketing communication, marketing strategy, internet marketing
Rozsah průvodní práce
115 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií jazykové školy vedral.eu. Práce obsahuje analýzu konkurence, analýzu stávající marketingové komunikace a dotazníková šetření stávajících a potencionálních zákazníků.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is dealing with communication strategy of vedral.eu language school. The thesis contains is analysis of competition, analysis of present communication mix and questionnaire survey of potential and current customers.
marketing communication, marketing strategy, internet marketing
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny z oblasti marketingu ve školství se zaměřením na specifika marketingových komunikací. Stanovte metody práce, cíle a výzkumné otázky.
2. Na základě sběru sekundárních dat a primárních šetření (u potenciálních i stávajících zákazníků) analyzujte marketingovou komunikaci a současnou nabídku Vedral.eu.
3. Na základě výsledků analýzy a dotazníkového šetření verifikujte pracovní hypotézy. Navrhněte vlastní projekt komunikace jazykové školy vedral.eu včetně komunikačního plánu na vymezené období.
4. Závěrem posuďte naplnění cíle, možnosti a limity realizace projektu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny z oblasti marketingu ve školství se zaměřením na specifika marketingových komunikací. Stanovte metody práce, cíle a výzkumné otázky.
2. Na základě sběru sekundárních dat a primárních šetření (u potenciálních i stávajících zákazníků) analyzujte marketingovou komunikaci a současnou nabídku Vedral.eu.
3. Na základě výsledků analýzy a dotazníkového šetření verifikujte pracovní hypotézy. Navrhněte vlastní projekt komunikace jazykové školy vedral.eu včetně komunikačního plánu na vymezené období.
4. Závěrem posuďte naplnění cíle, možnosti a limity realizace projektu.
Seznam doporučené literatury
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketingové řízení školy. 2., aktualiz. vyd. Praha : Wolters Kluwer Česká republika, 2009. 328 s. ISBN 978-80-7357-494-9.
KOTLER, Philip. Marketing management. Praha : Grada Publishing, 2007. 720 s. ISBN 80-247-1359-4.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Brno : Computer Press, 2011. 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing : prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno : Computer Press, 2010. 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb : efektivně a moderně. 1. vyd. Praha : Grada, 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9
Seznam doporučené literatury
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketingové řízení školy. 2., aktualiz. vyd. Praha : Wolters Kluwer Česká republika, 2009. 328 s. ISBN 978-80-7357-494-9.
KOTLER, Philip. Marketing management. Praha : Grada Publishing, 2007. 720 s. ISBN 80-247-1359-4.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Brno : Computer Press, 2011. 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing : prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno : Computer Press, 2010. 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb : efektivně a moderně. 1. vyd. Praha : Grada, 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V posudku vedoucího byly položeny tyto otázky (Juříková, Ph.D.):
1. Objasněte rozdílné a společné rysy nákupního a spotřebitelského chování, které v práci jsou často stírány či zaměňovány.
Studentka objasnila problematiku.
2. Objasněte metody práce v praktické části.
Studentka objasnila metody práce v praktické části.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (doc. Vysekalová):
1. Jaký je rozdíl mezi metodikou a metodologií.
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Jaké znáte indikátory efektivnosti marketingové komunikace a jaký význam mají při vyhodnocování komunikační kampaně - uveďte na příkladu jazykové školy.
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3. Jaké funkce má logo a splňuje logo jazykové školy Vedral požadavky na "dobré logo"?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.