Přiblížení telemarketingu jsko pojmu, práce operátorů, podstata telemarketingu ve vztahu ke spotřebiteli. Popis pravidel a zásad při obchodním telefonování.
Anotace v angličtině
the aim of this work is to put near the word telemarketing as an conception, how it works, except the work of operator, to find an essence of telemarketing in relation to customer
Klíčová slova
telemarketing, operátor, aktivní a pasivní telemarketing, mystery caaling, skript hovoru, supervizor, námitky
Přiblížení telemarketingu jsko pojmu, práce operátorů, podstata telemarketingu ve vztahu ke spotřebiteli. Popis pravidel a zásad při obchodním telefonování.
Anotace v angličtině
the aim of this work is to put near the word telemarketing as an conception, how it works, except the work of operator, to find an essence of telemarketing in relation to customer
Klíčová slova
telemarketing, operátor, aktivní a pasivní telemarketing, mystery caaling, skript hovoru, supervizor, námitky
1. Charakterizujte základní formy telemarketingu, aktivní, pasivní. Zpracujte současnou dostupnou literaturu v dané oblasti.
2. Charakterizujte funkci operátorů.
3. Popište formy prezentace produktů a služeb.
4. Charakterizujte souhrn pravidel při telefonním rozhovoru.
5. Popište psychologii spotřebitele a zásady nákupního chování.
6. V praktické části rozeberte konkrétní telefonní hovor od navození atmosféry až k technikám zakončení.
7. Aplikujte uvedené teoretické skutečnosti na konkrétní příklad telemarketingové kampaně.
Zásady pro vypracování
1. Charakterizujte základní formy telemarketingu, aktivní, pasivní. Zpracujte současnou dostupnou literaturu v dané oblasti.
2. Charakterizujte funkci operátorů.
3. Popište formy prezentace produktů a služeb.
4. Charakterizujte souhrn pravidel při telefonním rozhovoru.
5. Popište psychologii spotřebitele a zásady nákupního chování.
6. V praktické části rozeberte konkrétní telefonní hovor od navození atmosféry až k technikám zakončení.
7. Aplikujte uvedené teoretické skutečnosti na konkrétní příklad telemarketingové kampaně.
Seznam doporučené literatury
MANAGEMENT PRODEJE, David Jobber, Geoff Lancaster, Computer Press Praha, 2001.
NÁKUPNÍ CHOVÁNÍ, Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk, Computer Press Brno, 2004.
PRODEJ PO TELEFONU - 2. vydání, Chris de Winterová, Management Press, Praha 1999.
UMĚNÍ PRODÁVAT, Jiří Rezek, Alena Filipová, Grada Publishing, 2002.
Časopisy:
Strategie
Marketing a média
Marketing magazine
Top marketing
Seznam doporučené literatury
MANAGEMENT PRODEJE, David Jobber, Geoff Lancaster, Computer Press Praha, 2001.
NÁKUPNÍ CHOVÁNÍ, Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk, Computer Press Brno, 2004.
PRODEJ PO TELEFONU - 2. vydání, Chris de Winterová, Management Press, Praha 1999.
UMĚNÍ PRODÁVAT, Jiří Rezek, Alena Filipová, Grada Publishing, 2002.
Časopisy:
Strategie
Marketing a média
Marketing magazine
Top marketing