Tématem této diplomové práce je komunikace společnosti s využitím sociálních médií se zaměřením na jednu konkrétní společnost ? Pivovar Svijany. Social Media, resp. sociální sítě jsou aktuálně jedním z nejrychleji se rozvíjejících oblastí v marketingových komuni-kacích. Uživatelé přibývají celosvětově po milionech a firmy se je snaží co nejlépe využít jak pro komunikaci se svými zákazníky (či potenciálními zákazníky) a samozřejmě i pro prodej svých produktů či služeb. Práce se konkrétně zabývá komunikační strategií pro Pi-vovar Svijany, jeho příležitostmi a hrozbami při komunikaci v sociálních médiích. Cílem práce je v teoretické části definovat pojmy potřebné pro pochopení jednotlivých součástí komunikace, vymezit sociální média, kterými se práce bude zabývat a v neposlední řadě stanovit metodologii pro analytickou část práce. V té budou analyzovány současná situace, příležitosti a hrozby v rozvoji komunikace a stav komunikace konkurence. V projektové části dojde k přípravě komunikace samotné.
Anotace v angličtině
Topic of this thesis is communication of the company using social media focused on one particular company ? Svijany Brewery. Social media, respectively, social networks are currently one of the fastest growing areas in marketing communications. Users grow by millions worldwide and companies are trying to make the best of how to communicate with your customers (or potential customers) and also for the sale of its products or services. The work is mainly concerned with communication strategies of Svijany Brewery, its opportunities and threats for communication in social media. The aim of this work is in the theoretical part to define notions necessary to understand the individual components of communications, define social media, which will thesis deal with and last but not least to determine the methodology for the analytical part of the work. In this part will be analyzed current situation, opportunities and threats in communication development and communi-cation of competitive companies. The project part is to prepare the communication itself.
Klíčová slova
Web 2.0, sociální média, sociální sítě, Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+, Pinterest, YouTube, Social Media Monitoring, Pivovar Svijany
Klíčová slova v angličtině
Web 2.0, Social Media, Social Networks, Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+, Pinterest, YouTube, Social Media Monitoring, Svijany Brewery
Rozsah průvodní práce
109 s. (161 884 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem této diplomové práce je komunikace společnosti s využitím sociálních médií se zaměřením na jednu konkrétní společnost ? Pivovar Svijany. Social Media, resp. sociální sítě jsou aktuálně jedním z nejrychleji se rozvíjejících oblastí v marketingových komuni-kacích. Uživatelé přibývají celosvětově po milionech a firmy se je snaží co nejlépe využít jak pro komunikaci se svými zákazníky (či potenciálními zákazníky) a samozřejmě i pro prodej svých produktů či služeb. Práce se konkrétně zabývá komunikační strategií pro Pi-vovar Svijany, jeho příležitostmi a hrozbami při komunikaci v sociálních médiích. Cílem práce je v teoretické části definovat pojmy potřebné pro pochopení jednotlivých součástí komunikace, vymezit sociální média, kterými se práce bude zabývat a v neposlední řadě stanovit metodologii pro analytickou část práce. V té budou analyzovány současná situace, příležitosti a hrozby v rozvoji komunikace a stav komunikace konkurence. V projektové části dojde k přípravě komunikace samotné.
Anotace v angličtině
Topic of this thesis is communication of the company using social media focused on one particular company ? Svijany Brewery. Social media, respectively, social networks are currently one of the fastest growing areas in marketing communications. Users grow by millions worldwide and companies are trying to make the best of how to communicate with your customers (or potential customers) and also for the sale of its products or services. The work is mainly concerned with communication strategies of Svijany Brewery, its opportunities and threats for communication in social media. The aim of this work is in the theoretical part to define notions necessary to understand the individual components of communications, define social media, which will thesis deal with and last but not least to determine the methodology for the analytical part of the work. In this part will be analyzed current situation, opportunities and threats in communication development and communi-cation of competitive companies. The project part is to prepare the communication itself.
Klíčová slova
Web 2.0, sociální média, sociální sítě, Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+, Pinterest, YouTube, Social Media Monitoring, Pivovar Svijany
Klíčová slova v angličtině
Web 2.0, Social Media, Social Networks, Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+, Pinterest, YouTube, Social Media Monitoring, Svijany Brewery
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši týkající se sociálních sítí se zaměřením na jejich využití v marketingové komunikaci.
2. Proveďte analýzu marketingové komunikace vybrané firmy s akcentem na využívání sociálních sítí a to především sítě Facebook.
3. Vypracujte projekt marketingové komunikace dané společnosti zaměřený na komunikaci s vybranou cílovou skupinou prostřednictvím sociální sítě Facebook.
4. Proveďte nákladové a rizikové zhodnocení projektu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši týkající se sociálních sítí se zaměřením na jejich využití v marketingové komunikaci.
2. Proveďte analýzu marketingové komunikace vybrané firmy s akcentem na využívání sociálních sítí a to především sítě Facebook.
3. Vypracujte projekt marketingové komunikace dané společnosti zaměřený na komunikaci s vybranou cílovou skupinou prostřednictvím sociální sítě Facebook.
4. Proveďte nákladové a rizikové zhodnocení projektu.
Seznam doporučené literatury
EVANS, Dave. Social Media Marketing : An Hour a Day. Willem Knibbe; Kathy Carlyle. Indianapolis : Wiley Publishing, c2008. 432 s. ISBN 987-0-470-34402-6.
PENENBERG, Adam L. Viral Loop : From Facebook to Twitter, How Today's Smartest Businesses Grow Themselves. 1st edition. New York : Hyperion, c2009. 272 s. ISBN 978-1-4013-2349-3.
SAFKO, Lon, BRAKE, David K. The Social Media Bible : Tactics, Tools, and Strategies for Business Success . Hoboken (New Jersey) : John Wiley & Sons, c2009. 840 s. ISBN 978-0-470-41155-1.
WEBER, Larry. Marketing to the Social Web : How Digital Customer Communities Build Your Business. 2nd edition. Hoboken (New Jersey) : John Wiley & Sons, c2009. 272 s. ISBN 978-0-470-41097-4.
ZARRELLA, Dan. The Social Media Marketing Book. Laurel R. T. Ruma; Audrey Doyle; Robert Romano. Sebastopol : O´Reilly Media, 2010. 239 s. ISBN 978-0-596-80660-6.
Seznam doporučené literatury
EVANS, Dave. Social Media Marketing : An Hour a Day. Willem Knibbe; Kathy Carlyle. Indianapolis : Wiley Publishing, c2008. 432 s. ISBN 987-0-470-34402-6.
PENENBERG, Adam L. Viral Loop : From Facebook to Twitter, How Today's Smartest Businesses Grow Themselves. 1st edition. New York : Hyperion, c2009. 272 s. ISBN 978-1-4013-2349-3.
SAFKO, Lon, BRAKE, David K. The Social Media Bible : Tactics, Tools, and Strategies for Business Success . Hoboken (New Jersey) : John Wiley & Sons, c2009. 840 s. ISBN 978-0-470-41155-1.
WEBER, Larry. Marketing to the Social Web : How Digital Customer Communities Build Your Business. 2nd edition. Hoboken (New Jersey) : John Wiley & Sons, c2009. 272 s. ISBN 978-0-470-41097-4.
ZARRELLA, Dan. The Social Media Marketing Book. Laurel R. T. Ruma; Audrey Doyle; Robert Romano. Sebastopol : O´Reilly Media, 2010. 239 s. ISBN 978-0-596-80660-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1/ Zdôvodnite, čím ste podložili vytýčenie hypotéz?
Student se snažil zdůvodnit svůj záměr.
2/ Aké sú limity Vami navrhnutého projektu?
Student nastínil limity projektu.
Otázka vedoucího diplomové práce:
Jaká je doba návratnosti této investice do marketingové kampaně na sociálních sítí?
Student odpověděl na položenou otázku.