Obsahem této práce je zhodnotit význam a využití Internetu v marketingových ko-munikacích a jeho pozici v marketingovém mixu. Definovat možnosti marketingového výzkumu na internetu, definovat a analyzovat e-komerci a internetovou reklamu
Anotace v angličtině
The subject of this thesis is to evaluate the significance and usage of the Internet in the marketing communication and its position in the marketing mix, to define the possibili-ties of the marketing investigation on the internet and to analyse the e-commerce and the internet advertising.
Obsahem této práce je zhodnotit význam a využití Internetu v marketingových ko-munikacích a jeho pozici v marketingovém mixu. Definovat možnosti marketingového výzkumu na internetu, definovat a analyzovat e-komerci a internetovou reklamu
Anotace v angličtině
The subject of this thesis is to evaluate the significance and usage of the Internet in the marketing communication and its position in the marketing mix, to define the possibili-ties of the marketing investigation on the internet and to analyse the e-commerce and the internet advertising.
1. Definujte pozici internetu v marketingovém mixu.
2. Definujte využití internetu v marketingových komunikacích.
3. Popište internetovou reklamu, výhody a nevýhody - konfrontujte s reálnými případy.
4. Definujte pojem e-komerce a na reálných případech aplikujte a analyzujte.
5. Definujte možnosti marketingového výzkumu na internetu.
Zásady pro vypracování
1. Definujte pozici internetu v marketingovém mixu.
2. Definujte využití internetu v marketingových komunikacích.
3. Popište internetovou reklamu, výhody a nevýhody - konfrontujte s reálnými případy.
4. Definujte pojem e-komerce a na reálných případech aplikujte a analyzujte.
5. Definujte možnosti marketingového výzkumu na internetu.
Seznam doporučené literatury
INTERNETOVÝ MARKETING , Jiří Havelka, ComputerPress
INTERNET- EKONOM., MARKETING. A FINANČNÍ APLIKACE, R.Papík a spol., Ekopress
MARKETING NA INTERNETU, P. Stuchlík, M. Dvořáček, GRADA Publishing
DĚLEJTE BYZNYS NA INTERNETU, Jiří Havelka, ComputerPress
INTERNET A KONKURENCESCHOPNOST PODNIKU, sborník přednášek FAME-UTB.
Seznam doporučené literatury
INTERNETOVÝ MARKETING , Jiří Havelka, ComputerPress
INTERNET- EKONOM., MARKETING. A FINANČNÍ APLIKACE, R.Papík a spol., Ekopress
MARKETING NA INTERNETU, P. Stuchlík, M. Dvořáček, GRADA Publishing
DĚLEJTE BYZNYS NA INTERNETU, Jiří Havelka, ComputerPress
INTERNET A KONKURENCESCHOPNOST PODNIKU, sborník přednášek FAME-UTB.