Tato práce se zabývá zhodnocením současného stavu corporate identity společnosti Zámecké vinařství Bzenec v jednotlivých systémech CI, v teoretické části provádí rešerši odborné literatury. a v závěru navrhuje projekt na zavedení žádoucího směru corporate identity na základě zjištěných poznatků.
Anotace v angličtině
The subject of this graduate work is the evaluation of corporate identity of the ZVB company, its current status regards with specific CI systems.There is a subject publication research in theoretical part. The work offers eligible directions in corporate identity based on detected recognitions.
Tato práce se zabývá zhodnocením současného stavu corporate identity společnosti Zámecké vinařství Bzenec v jednotlivých systémech CI, v teoretické části provádí rešerši odborné literatury. a v závěru navrhuje projekt na zavedení žádoucího směru corporate identity na základě zjištěných poznatků.
Anotace v angličtině
The subject of this graduate work is the evaluation of corporate identity of the ZVB company, its current status regards with specific CI systems.There is a subject publication research in theoretical part. The work offers eligible directions in corporate identity based on detected recognitions.
1. Proveďte rešerši teoretických podkladů (publikace a odborné stati z oblasti corporate identity) a kriticky zhodnoťte.
2. Seznamte se s praktickým zázemím, představte subjekt Zámecké vinařství Bzenec, jehož současný stav v jednotlivých subsystémech corporate identity budete analyzovat. Zhodnoťte současný stav corporate identity firmy Zámecké vinařství Bzenec, včetně současného image.
3. Připravte projekt na zavedení žádoucího směru corporate identity, na základě zjištěných poznatků.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši teoretických podkladů (publikace a odborné stati z oblasti corporate identity) a kriticky zhodnoťte.
2. Seznamte se s praktickým zázemím, představte subjekt Zámecké vinařství Bzenec, jehož současný stav v jednotlivých subsystémech corporate identity budete analyzovat. Zhodnoťte současný stav corporate identity firmy Zámecké vinařství Bzenec, včetně současného image.
3. Připravte projekt na zavedení žádoucího směru corporate identity, na základě zjištěných poznatků.
Seznam doporučené literatury
Vysekalová, J. Mikeš,J. Image a firemní identita. 1.vydání, Praha, Grada Publishing, a.s. 2009. Počet stran 192. ISBN 978-80-247-2790-5.
A.Aaker, D. Brand building budovaní obchodní značky. 1.vydání, Brno, Computer Press, a.s. 2003. Počet stran 312. ISBN 80-7226-885-6.
Lukášová, R. Nový, I. a kolektiv. Organizační kultura. 1.vydání, Praha, Grada Publishing, a.s. 2004. Počet stran 176. ISBN 80-247-0648-2.
Svoboda, V. Corporate identity. 1. vydání, Zlín, UTB Zlín.2004. ISBN 80-7318-106-1.
Airey, D. Logo,nápad,návrh.realizace. 1.vydání, Brno, Computer Press, a.s. 2010. Počet stran 213. ISBN 978-80-251-3151-0.
De Pelsmacker, P. Geuens, M. Van den Bergh, J. Marketingová komunikace. Praha, Grada Publishing, a.s. 2003. Počet stran 600. ISBN 80-247-0254-1.
Kozel, R. a kol. Moderní marketingový výzkum. 1.vydání, Praha, Grada Publishing, a.s. 2006. Počet stran 280. ISBN 80-247-0966-X.
Nash, E. Direct Marketing. 1.vydání, Brno, Computer Press, a.s. 2003. Počet stran 594. ISBN 80-7226-838-4.
Svoboda, V. Public relations moderně a účinně. 2 vydání, Praha, Grada Publishing,a.s. 2009. Počet stran 240. ISBN 978-80-247-2866-7.
Kotler, P. Trias de Bes, F. Inovativní marketing. 1.vydání, Praha , Grada Publishing,a.s. 2009. Počet stran 200. ISBN 80-247-0921-X.
Kotler P. : Marketing management, Grada Publishing, spol. s.r.o., Praha 2001, ISBN 80-247-0016-6.
Seznam doporučené literatury
Vysekalová, J. Mikeš,J. Image a firemní identita. 1.vydání, Praha, Grada Publishing, a.s. 2009. Počet stran 192. ISBN 978-80-247-2790-5.
A.Aaker, D. Brand building budovaní obchodní značky. 1.vydání, Brno, Computer Press, a.s. 2003. Počet stran 312. ISBN 80-7226-885-6.
Lukášová, R. Nový, I. a kolektiv. Organizační kultura. 1.vydání, Praha, Grada Publishing, a.s. 2004. Počet stran 176. ISBN 80-247-0648-2.
Svoboda, V. Corporate identity. 1. vydání, Zlín, UTB Zlín.2004. ISBN 80-7318-106-1.
Airey, D. Logo,nápad,návrh.realizace. 1.vydání, Brno, Computer Press, a.s. 2010. Počet stran 213. ISBN 978-80-251-3151-0.
De Pelsmacker, P. Geuens, M. Van den Bergh, J. Marketingová komunikace. Praha, Grada Publishing, a.s. 2003. Počet stran 600. ISBN 80-247-0254-1.
Kozel, R. a kol. Moderní marketingový výzkum. 1.vydání, Praha, Grada Publishing, a.s. 2006. Počet stran 280. ISBN 80-247-0966-X.
Nash, E. Direct Marketing. 1.vydání, Brno, Computer Press, a.s. 2003. Počet stran 594. ISBN 80-7226-838-4.
Svoboda, V. Public relations moderně a účinně. 2 vydání, Praha, Grada Publishing,a.s. 2009. Počet stran 240. ISBN 978-80-247-2866-7.
Kotler, P. Trias de Bes, F. Inovativní marketing. 1.vydání, Praha , Grada Publishing,a.s. 2009. Počet stran 200. ISBN 80-247-0921-X.
Kotler P. : Marketing management, Grada Publishing, spol. s.r.o., Praha 2001, ISBN 80-247-0016-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Porovnajte firemný dizajn spoločnosti Zámecké vinařství Bzenec s jej konkurenciou a stručne charakterizujte, ktorý z nich je podľa Vášho názoru najlepšie riešený, príp. uveďte prečo?
Student charakterizoval firemní design společnosti a prezentoval nejlepší řešení.
2. Skúste formulovať Vaše výskumné otázky tak, aby ich potom bolo možné v rámci Vášho výskumu v dostatočnej miere verifikovať.
Student formuloval výzkumné otázky.
3. Vysvetlite, aký je rozdiel medzi pojmami značka, logo a logotyp.
Student vymezil rozdíl.
Otázky vedoucí práce:
1. Předložte harmonogram a rozpočet projektu.
Student vymezil a předložil harmonogram.
2. Definujte obecně firemní kulturu, porovnejte kapitolu 1.4 s kapitolou 5.2.4 (doplňte, upravte).
Student definoval firemní kulturu a porovnal kapitoly.
3. Různí autoři předkládají různé členění systému firemní identity, různě zařazují jednotlivé prvky. Vy užíváte tyto subsystémy: produkt, design, komunikace, firemní kultura. Proč uvádíte design v komunikaci? Znovu se objevuje ve firemní kultuře (letáky, s. 30). Ke kterému autorovi se při členění Vy přikláníte?
Student prezentoval svůj názor.