Bakalářská práce se snaží postihnout teoretická východiska náborové komunikace - vyme-zit pojem ''náborová komunikace‘‘, popsat vnitřní a vnější podmínky ovlivňující odezvu na nabídku zaměstnání a postihnout náborovou komunikaci jakou součást procesu získávání pracovníků. Velký prostor je ponechán výčtu možných forem náborové komunikace a for-mulaci nabídky zaměstnání.
V praktické části se práce věnuje aplikaci teoretických východisek na příkladu náborové kampaně společnosti Toyota Peugeot Citroën Automobile Czech, s. r. o. a na základě pro-vedeného dotazníkového průzkumu se snaží hodnotit efektivitu argumentů používaných v náborové komunikaci.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis tries to cover theoretical basis of a recruitment communication and to define it, to describe internal and external conditions which affects a response to a job of-fer. It also aims to define a recruitment communication as a part of the recruitment pro-cess. The paper provides an overview of possible forms of recruitment communication and is focused on the formulation of a job offer.
A practical part illustrates an application of a theoretical basis on an example of recruit-ment campaign for Toyota Peugeot Citroën Automobile Czech, Ltd. The practical part also includes a small research programm, which attempts to evaluate the effectiveness of argu-ments used in recruitment campaign.
Bakalářská práce se snaží postihnout teoretická východiska náborové komunikace - vyme-zit pojem ''náborová komunikace‘‘, popsat vnitřní a vnější podmínky ovlivňující odezvu na nabídku zaměstnání a postihnout náborovou komunikaci jakou součást procesu získávání pracovníků. Velký prostor je ponechán výčtu možných forem náborové komunikace a for-mulaci nabídky zaměstnání.
V praktické části se práce věnuje aplikaci teoretických východisek na příkladu náborové kampaně společnosti Toyota Peugeot Citroën Automobile Czech, s. r. o. a na základě pro-vedeného dotazníkového průzkumu se snaží hodnotit efektivitu argumentů používaných v náborové komunikaci.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis tries to cover theoretical basis of a recruitment communication and to define it, to describe internal and external conditions which affects a response to a job of-fer. It also aims to define a recruitment communication as a part of the recruitment pro-cess. The paper provides an overview of possible forms of recruitment communication and is focused on the formulation of a job offer.
A practical part illustrates an application of a theoretical basis on an example of recruit-ment campaign for Toyota Peugeot Citroën Automobile Czech, Ltd. The practical part also includes a small research programm, which attempts to evaluate the effectiveness of argu-ments used in recruitment campaign.
1. Zpracujte teoretická východiska vztahující se k tématu bakalářské práce.
2. Proveďte analýzu současného stavu komunikačního mixu pro oslovení potenciálních zaměstnanců.
3. Proveďte dotazníkové šetření u cílové skupiny potenciálních zaměstnanců s cílem zjistit efektivitu používaných argumentů v současné kampani.
4. Na základě zjištěných skutečností navrhněte zlepšení stávající komunikační kampaně.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska vztahující se k tématu bakalářské práce.
2. Proveďte analýzu současného stavu komunikačního mixu pro oslovení potenciálních zaměstnanců.
3. Proveďte dotazníkové šetření u cílové skupiny potenciálních zaměstnanců s cílem zjistit efektivitu používaných argumentů v současné kampani.
4. Na základě zjištěných skutečností navrhněte zlepšení stávající komunikační kampaně.
Seznam doporučené literatury
P. Pelsmacker, M. Geuens, J. Bergh, Marketingová komunikace, Grada Publishing
R. Lukášová, I. Nový, Organizační kultura, Grada Publishing
I. Brooks, Firemní kultura, Computer Press
C. Caywood, Public relations, Computer Press
Seznam doporučené literatury
P. Pelsmacker, M. Geuens, J. Bergh, Marketingová komunikace, Grada Publishing
R. Lukášová, I. Nový, Organizační kultura, Grada Publishing
I. Brooks, Firemní kultura, Computer Press
C. Caywood, Public relations, Computer Press