Tato bakalářská práce se zabývá problematikou tvorby webových stránek po stránkách grafického, obsahového a technicko-ergonomického zpracování. V teoretické části je obsa-žena taktéž analýza návštěvnosti a webového provozu a analýza optimalizace pro vyhledá-vače. V praktické části jsou vybranými metodami analyzovány webové stránky společnosti Fysiomed CS, a to po všech zmíněných stránkách jmenovaných v teoretické části. Výsled-kem je syntéza několika typů analýz a hodnocení webových stránek, která se spolu s návrhy na zlepšení předkládá firmě Fysiomed CS.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is concerned with creating web pages in terms of graphics, content and technical processing. In theoretical part is contained web-traffic analysis and search engine optimization analysis. In practical part is being analyzed web pages from Fysiomed CS company in terms that has been mentioned in theoretical part. Final result is synthesis of all used analysing methodes of web pages, that is sent with suggestions for improvment to the Fysiomed CS comapny.
Klíčová slova
firemní webová prezentace, optimalizace pro vyhledávače, Google Analytics, webdesign, strukturované rozhovory
Klíčová slova v angličtině
company web presentation, search engine optimization, Google Analytics, webdesign, structured reviews
Rozsah průvodní práce
82s (102 567)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou tvorby webových stránek po stránkách grafického, obsahového a technicko-ergonomického zpracování. V teoretické části je obsa-žena taktéž analýza návštěvnosti a webového provozu a analýza optimalizace pro vyhledá-vače. V praktické části jsou vybranými metodami analyzovány webové stránky společnosti Fysiomed CS, a to po všech zmíněných stránkách jmenovaných v teoretické části. Výsled-kem je syntéza několika typů analýz a hodnocení webových stránek, která se spolu s návrhy na zlepšení předkládá firmě Fysiomed CS.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is concerned with creating web pages in terms of graphics, content and technical processing. In theoretical part is contained web-traffic analysis and search engine optimization analysis. In practical part is being analyzed web pages from Fysiomed CS company in terms that has been mentioned in theoretical part. Final result is synthesis of all used analysing methodes of web pages, that is sent with suggestions for improvment to the Fysiomed CS comapny.
Klíčová slova
firemní webová prezentace, optimalizace pro vyhledávače, Google Analytics, webdesign, strukturované rozhovory
Klíčová slova v angličtině
company web presentation, search engine optimization, Google Analytics, webdesign, structured reviews
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o komerčních webových rezentacích se zaměřením na internetový marketing, webdesign a webovou analytiku. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte pracovní hypotézy a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu současné webové stránky firmy Fysiomed CS, s.r.o., se zaměřením na provedení stránek po stránce technické, obsahové a designové s ohledem na zásady uživatelské přívětivosti.
3. Zpracujte analýzu uživatelské přívětivosti za použití hloubkových rozhovorů s klienty firmy.
4. Z poskytnutých statistických dat z Google Analytics zhodnoťte uživatelské chování a návyky, úspěšnost optimalizace pro vyhledávače a úspěšnost užívaných SEM aktivit.
5. Na základě výsledků analýzy představte návrhy na zlepšení a úpravy webové prezentace ve všech oblastech, kde se vyskytly slabé stránky a chyby.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o komerčních webových rezentacích se zaměřením na internetový marketing, webdesign a webovou analytiku. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte pracovní hypotézy a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu současné webové stránky firmy Fysiomed CS, s.r.o., se zaměřením na provedení stránek po stránce technické, obsahové a designové s ohledem na zásady uživatelské přívětivosti.
3. Zpracujte analýzu uživatelské přívětivosti za použití hloubkových rozhovorů s klienty firmy.
4. Z poskytnutých statistických dat z Google Analytics zhodnoťte uživatelské chování a návyky, úspěšnost optimalizace pro vyhledávače a úspěšnost užívaných SEM aktivit.
5. Na základě výsledků analýzy představte návrhy na zlepšení a úpravy webové prezentace ve všech oblastech, kde se vyskytly slabé stránky a chyby.
Seznam doporučené literatury
Clifton, Brian. 2009. Google Analytics-podrobný průvodce webovými statistikami. Brno : Computer Press, a.s., 2009. str. 384 ISBN 978-80-251-2231-0.
Kubíček, Michal a Linhrat, Jan. 2010. 333 tipů a triků pro SEO. Brno : Computer Press, a.s., 2010. str. 262. ISBN 978-80-251-2468-0.
Powell, Thomas A. 2004. Web design-Kompletní průvodce. Praha : Computer Press, a.s., 2004. str. 901. ISBN 80-722-6949-6.
Janouch, Viktor. 2010. Internetový marketing. Brno : Computer Press, a.s., 2010. str. 304. ISBN 978-80-251-2795-7.
Krug, Steve. 2003. Webdesign-nenuťte uživatele přemýšlet. Brno : Computer Press, 2003. str. 195. ISBN 80-7226-892-9.
Seznam doporučené literatury
Clifton, Brian. 2009. Google Analytics-podrobný průvodce webovými statistikami. Brno : Computer Press, a.s., 2009. str. 384 ISBN 978-80-251-2231-0.
Kubíček, Michal a Linhrat, Jan. 2010. 333 tipů a triků pro SEO. Brno : Computer Press, a.s., 2010. str. 262. ISBN 978-80-251-2468-0.
Powell, Thomas A. 2004. Web design-Kompletní průvodce. Praha : Computer Press, a.s., 2004. str. 901. ISBN 80-722-6949-6.
Janouch, Viktor. 2010. Internetový marketing. Brno : Computer Press, a.s., 2010. str. 304. ISBN 978-80-251-2795-7.
Krug, Steve. 2003. Webdesign-nenuťte uživatele přemýšlet. Brno : Computer Press, 2003. str. 195. ISBN 80-7226-892-9.
Přílohy volně vložené
1 CD-ROM obsahující strukturované rozhovory
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
Otázky k obhajobě-vedoucí Mgr.T.Šula:
1. Mají pro elektronickou komunikaci dané společnosti smysl sociální sítě? (ve vztahu k 11.3) Jak by vypadala aplikace ve vztahu k webové prezentaci.
Otázky k obhajobě-oponent Ing.M.Pilík,Ph.D.:
2. Myslíte si, že je vhodnější pro analyzovaný web používat jiný CMS systém? Příp. jaký a proč?
Otázky k obhajobě:
1. V práci navrhujete redesign loga firmy. Pokuste se vyčíslit, kolik by tento redesign firmu stál a berte v úvahu všechny možné náklady, které by to firmě přineslo.
2. Hodnocení webu jste prováděl sám nebo se ho zúčastnila i jiná nezávislá osoba buď přímo z firmy, nebo zcela nezávislá osoba mimo firmu?
3. Jaká specifika má B2B trh z pohledu chování kupujících? Jak ovlivňuje odvozená poptávka poptávku na průmyslovém trhu v této oblasti businessu?
Student odpověděl na zadané otázky.