Hlavním cílem této práce je zjištění marketingového potenciálu běžeckého lyžování jako sportu obecně, ale také konkrétně Jizerské 50, což je jedna z nejvýznamnějších lyžařských akcí v České republice.
Anotace v angličtině
The objective of this material is to determine the marketing potential of cross-country ski-ing in the Czech Republic, in particular the Jizerská 50, which is the biggest sporting event of this kind.
Sport Marketing, activation, cross-country skiing, effectiveness, Marketing communication, mass sports, return of investment
Rozsah průvodní práce
61 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem této práce je zjištění marketingového potenciálu běžeckého lyžování jako sportu obecně, ale také konkrétně Jizerské 50, což je jedna z nejvýznamnějších lyžařských akcí v České republice.
Anotace v angličtině
The objective of this material is to determine the marketing potential of cross-country ski-ing in the Czech Republic, in particular the Jizerská 50, which is the biggest sporting event of this kind.
Sport Marketing, activation, cross-country skiing, effectiveness, Marketing communication, mass sports, return of investment
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska práce se zaměřením na základní rozbor sportovního marketingu, popište jeho základní výhody a nevýhody v rámci komunikačního mixu. Ideálně demonstrujte na konkrétním sportovním produktu. Definujte cíle práce.
2. Analyzujte aktuální stav sportu v České republice z pohledu marketingu, ideálně pomocí výzkumu.
3. Vyhodnoťte výsledky analýzy a na jejich základě stanovte doporučení, jak v rámci sportovního marketingu být co nejefektivnější.
4. Zhodnoťte přínos práce a její využitelnost v praxi, shrňte výsledky a navrhněte možné směry pro další rozšíření práce.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska práce se zaměřením na základní rozbor sportovního marketingu, popište jeho základní výhody a nevýhody v rámci komunikačního mixu. Ideálně demonstrujte na konkrétním sportovním produktu. Definujte cíle práce.
2. Analyzujte aktuální stav sportu v České republice z pohledu marketingu, ideálně pomocí výzkumu.
3. Vyhodnoťte výsledky analýzy a na jejich základě stanovte doporučení, jak v rámci sportovního marketingu být co nejefektivnější.
4. Zhodnoťte přínos práce a její využitelnost v praxi, shrňte výsledky a navrhněte možné směry pro další rozšíření práce.
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav, Marketingová komunikace, GRADA, 2011. 224 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
STOTLAR, David. Developing Successful Sport Sponsorship Plans. Morgatown, Fitness Information Technology, 2001. 137 s. ISBN 978-18-856932-5-9.
SCHWARZ, Eric a HUNTER, Jason. Advanced theory and practice in Sportmarke-ting, Elsevier Publishers, 2008. 480 s. ISBN 9780750684910.
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav, Marketingová komunikace, GRADA, 2011. 224 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
STOTLAR, David. Developing Successful Sport Sponsorship Plans. Morgatown, Fitness Information Technology, 2001. 137 s. ISBN 978-18-856932-5-9.
SCHWARZ, Eric a HUNTER, Jason. Advanced theory and practice in Sportmarke-ting, Elsevier Publishers, 2008. 480 s. ISBN 9780750684910.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
Vedoucí práce položil následující otázku (Bačuvčík, Ph.D.):
Která další kritéria, kromě metody "přívlastků" definované zejména na str. 45, by měla být zvažována při výběru sponzorských aktivit pro konkrétní značky?
Odpověď:
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Mgr. Šula):
1. Jasně definujte možnosti měření efektivity vynaložených investic do sportovního marketingu (můžete demonstrovat na příkladu) Odpověď: Otázka zodpovězena.
2. Jaké jsou rozdíly v případě použití sportovního marketingu globální a lokalní značkou? Odpověď: Otázka nebyla na základě neporozumění zodpovězena.
3. Uveďte příklady českých značek, které využívají strategie přivlastnění si události. Odpověď: Otázka zodpovězena.