Tato práce pojednává o direkt marketingu a jeho postavení v komunikačním mixu a vysvět-luje jeho odlišnosti od masové reklamy. Dále se práce specializuje na direkt marketing ve finančním sektoru a představuje v tomto odvětví jeho hlavní parametry, nástroje a principy. Bakalářská práce dále analyzuje jednotlivé fáze procesu zpracování DM kampaní v subjektu z finančního sektoru.
Práce si klade za cíl navrhnout efektivní řešení a doporučení na zkvalitnění sub-procesů v rámci jednotlivých fází a zároveň celého procesu zpracování kampaní v daném subjektu.
Anotace v angličtině
This thesis concerns direct marketing and its status in the communication mix and explains its differences from mass advertising. The thesis also focuses on direct marketing in the financial sector and presents its main parameters, instruments and principles in this branch. The bachelor's thesis further analyses the individual phases of the process for the prepara-tion of DM campaigns in a subject from the financial sector.
The thesis aims to propose an effective solution and recommendation for improving the quality of the individual phases of the process and also the entire process for the prepara-tion of the campaign in the given subject.
Klíčová slova
direct marketing, databáze, CRM, kampaňový management, personalizace, SMS, direct mail, e-mailing
Klíčová slova v angličtině
direct marketing, database, CRM, campaign management, personalization, SMS communication, e-mailing, direct mail
Rozsah průvodní práce
61 s (75 636 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce pojednává o direkt marketingu a jeho postavení v komunikačním mixu a vysvět-luje jeho odlišnosti od masové reklamy. Dále se práce specializuje na direkt marketing ve finančním sektoru a představuje v tomto odvětví jeho hlavní parametry, nástroje a principy. Bakalářská práce dále analyzuje jednotlivé fáze procesu zpracování DM kampaní v subjektu z finančního sektoru.
Práce si klade za cíl navrhnout efektivní řešení a doporučení na zkvalitnění sub-procesů v rámci jednotlivých fází a zároveň celého procesu zpracování kampaní v daném subjektu.
Anotace v angličtině
This thesis concerns direct marketing and its status in the communication mix and explains its differences from mass advertising. The thesis also focuses on direct marketing in the financial sector and presents its main parameters, instruments and principles in this branch. The bachelor's thesis further analyses the individual phases of the process for the prepara-tion of DM campaigns in a subject from the financial sector.
The thesis aims to propose an effective solution and recommendation for improving the quality of the individual phases of the process and also the entire process for the prepara-tion of the campaign in the given subject.
Klíčová slova
direct marketing, databáze, CRM, kampaňový management, personalizace, SMS, direct mail, e-mailing
Klíčová slova v angličtině
direct marketing, database, CRM, campaign management, personalization, SMS communication, e-mailing, direct mail
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odbornou literaturu a odborný tisk k tématu direct marketing ve finančních službách. Na základě teoretických vymezení definujte základní hypotézy a cíl práce.
3. Definujte základní pravidla direct marketingu ve finančních službách.
2. Zpracujte analýzu procesu vytváření DM kampaní v České spořitelně. Definujte silné a slabé stránky procesu.
3. Na základě analýzy procesu a konkrétních kampaní navrhněte optimalizaci procesu a doporučení vedoucí k větší úspěšnosti kampaní.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odbornou literaturu a odborný tisk k tématu direct marketing ve finančních službách. Na základě teoretických vymezení definujte základní hypotézy a cíl práce.
3. Definujte základní pravidla direct marketingu ve finančních službách.
2. Zpracujte analýzu procesu vytváření DM kampaní v České spořitelně. Definujte silné a slabé stránky procesu.
3. Na základě analýzy procesu a konkrétních kampaní navrhněte optimalizaci procesu a doporučení vedoucí k větší úspěšnosti kampaní.
Seznam doporučené literatury
EDWARD NASH, Direct marketing, Brno, Computer Press, a.s., 2003, ISBN 80-7226-838-4.
LESTER WUNDERMAN, Direct marketing. Reklama, která se zaplatí, Praha, Grada Publishing, a.s., 2004, ISBN 80-247-0731-4.
PETR VÁŇA, Direct marketing v teorii a praxi, Praha, Omega, 2006, ISBN 80-903736-0-0.
DON PEPPERS and MARTHA ROGERS, Enterprise One to One. Tools for competing in the Interactive age, New York, Doubleday Inc., 1997, ISBN 0-385-48205-1.
LAUTENSLAGER A., Ultimate Guide to Direct Marketing, Berlin, Entrepreneur Press, 2005, ISBN 1932531718.
Seznam doporučené literatury
EDWARD NASH, Direct marketing, Brno, Computer Press, a.s., 2003, ISBN 80-7226-838-4.
LESTER WUNDERMAN, Direct marketing. Reklama, která se zaplatí, Praha, Grada Publishing, a.s., 2004, ISBN 80-247-0731-4.
PETR VÁŇA, Direct marketing v teorii a praxi, Praha, Omega, 2006, ISBN 80-903736-0-0.
DON PEPPERS and MARTHA ROGERS, Enterprise One to One. Tools for competing in the Interactive age, New York, Doubleday Inc., 1997, ISBN 0-385-48205-1.
LAUTENSLAGER A., Ultimate Guide to Direct Marketing, Berlin, Entrepreneur Press, 2005, ISBN 1932531718.
Přílohy volně vložené
1CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Mgr. Šuch):
1. Jak vnímáte DM aktivity ČS v porovnání s relevantní konkurencí z pohledu a) složitosti řízení b) strukturovatelnosti cílových skupin.
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Je DM, ve formě provozované Českou spořitelnou, efektivním nástrojem komunikace?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3. Jaké formy DM Česká spořitelna neprovozuje a proč by podle Vás měla?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.