Předložená bakalářská práce si klade za cíl analyzovat současný stav e-shopu www.posvitime.cz a stanovit novou reklamní kampaň. Výzkumnou otázkou práce je deskrip-ce vztahu mezi typem vyhledávače, velikostí objemu objednávky a konverzního poměru. Pro potřeby bakalářské práce bylo realizováno dotazníkové šetření zákazníků e-shopu. Výsledky kvantitativního výzkumu aplikuji do navrhované reklamní kampaně e-shopu a slouží také jako základ pro potvrzení nebo vyvrácení výzkumných otázek.
Anotace v angličtině
Submitted thesis aims to analyze current status of the e-shop www.posvitime.cz and to deter-mine new advertising campaign. The research question of the thesis is description of the relati-onship between the search engine type, order size and conversion ratio. Survey of the e-shop customers was realized for the needs of the thesis. The quantitative survey results were applied in the proposed advertising campaign and serve also as a basis for confirmation or refutation of the research questions.
Klíčová slova
Internetový marketing, SEO, SEM, SMO, sociální sítě, konverzní poměr, microsites, linkbuil-ding, relevantní SERP, vyhledávače, Google, Seznam, crawler, long tail.
Klíčová slova v angličtině
Internet marketing, SEO, SEM, SMO, social network, conversion ratio, microsites, linkbuil-ding, relevant SERP, search engines, Google, Seznam, crawler, long tail.
Rozsah průvodní práce
62 s. (62 830 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Předložená bakalářská práce si klade za cíl analyzovat současný stav e-shopu www.posvitime.cz a stanovit novou reklamní kampaň. Výzkumnou otázkou práce je deskrip-ce vztahu mezi typem vyhledávače, velikostí objemu objednávky a konverzního poměru. Pro potřeby bakalářské práce bylo realizováno dotazníkové šetření zákazníků e-shopu. Výsledky kvantitativního výzkumu aplikuji do navrhované reklamní kampaně e-shopu a slouží také jako základ pro potvrzení nebo vyvrácení výzkumných otázek.
Anotace v angličtině
Submitted thesis aims to analyze current status of the e-shop www.posvitime.cz and to deter-mine new advertising campaign. The research question of the thesis is description of the relati-onship between the search engine type, order size and conversion ratio. Survey of the e-shop customers was realized for the needs of the thesis. The quantitative survey results were applied in the proposed advertising campaign and serve also as a basis for confirmation or refutation of the research questions.
Klíčová slova
Internetový marketing, SEO, SEM, SMO, sociální sítě, konverzní poměr, microsites, linkbuil-ding, relevantní SERP, vyhledávače, Google, Seznam, crawler, long tail.
Klíčová slova v angličtině
Internet marketing, SEO, SEM, SMO, social network, conversion ratio, microsites, linkbuil-ding, relevant SERP, search engines, Google, Seznam, crawler, long tail.
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části zpracujte literární prameny a na jejich základě vysvětlete klíčové pojmy, jejichž pochopení je nezbytné pro další práci. Nalezněte vzájemné souvislosti a přesahy z teoretické do praktické roviny. Formulujte cíle, výzkumné otázky a metodiku práce.
2. V praktické části se zaměřte na analýzu uplatňování teoretických poznatků v praxi. Prozkoumejte možné vztahy vyhledávačů k hodnotě e-shopových objednávek a k míře konverze. Zjištěné poznatky vyhodnoťte a vytvořte na základě nich závěry.
3. Závěrem shrňte zjištěné poznatky a zhodnoťte, zda se podařilo naplnit stanovené cíle a potvrdit výchozí výzkumnou otázku. Nastiňte možnosti dalšího vývoje řešeného tématu.
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části zpracujte literární prameny a na jejich základě vysvětlete klíčové pojmy, jejichž pochopení je nezbytné pro další práci. Nalezněte vzájemné souvislosti a přesahy z teoretické do praktické roviny. Formulujte cíle, výzkumné otázky a metodiku práce.
2. V praktické části se zaměřte na analýzu uplatňování teoretických poznatků v praxi. Prozkoumejte možné vztahy vyhledávačů k hodnotě e-shopových objednávek a k míře konverze. Zjištěné poznatky vyhodnoťte a vytvořte na základě nich závěry.
3. Závěrem shrňte zjištěné poznatky a zhodnoťte, zda se podařilo naplnit stanovené cíle a potvrdit výchozí výzkumnou otázku. Nastiňte možnosti dalšího vývoje řešeného tématu.
Seznam doporučené literatury
ENGE, Eric, Stephan SPENCER, Rand FISHKIN a STRICCHIOLA. The Art of SEO. Vyd. 1. Sebastopol: O´Reilly Media, Inc., 2009. ISBN 978-0-596-51886-8.
KUBÍČEK, Michal. Velký průvodce SEO: Jak dosáhnout nejlepších pozic ve vyhledávačích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, a.s., 2008. ISBN 978-80-251-2195-5.
SHIH, Clara. Vydělávejte na Facebooku. Vyd. 1. Brno: Computer Press, a.s., 2010, 246 s. ISBN 978-80-251-2833-6.
CLIFTON, Brian. Google Analytics: Podrobný průvodce webovými statistikami. Vyd. 1. Brno: Computer Press, a.s., 2009. ISBN 978-80-251-2231-0.
KAUSHIK, Avinash. Webová analytika 2.0: Kompletní průvodce analýzami návštěvnosti. Vyd. 1. Brno: Computer Press, a.s., 2010, 456 s. ISBN 978-80-251-2964-7.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: Prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, a.s., 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
BRANDT, Richard L. Jak myslí Larry Page a Sergej Brin. Vyd. 1. Brno: Computer Press, a.s., 2010, 255 s. ISBN 978-80-251-2822-0.
STERNE, Jim. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích. Brno: Computer Press, a.s., 2011, 280 s. ISBN 978-80-251-3340-8.
Seznam doporučené literatury
ENGE, Eric, Stephan SPENCER, Rand FISHKIN a STRICCHIOLA. The Art of SEO. Vyd. 1. Sebastopol: O´Reilly Media, Inc., 2009. ISBN 978-0-596-51886-8.
KUBÍČEK, Michal. Velký průvodce SEO: Jak dosáhnout nejlepších pozic ve vyhledávačích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, a.s., 2008. ISBN 978-80-251-2195-5.
SHIH, Clara. Vydělávejte na Facebooku. Vyd. 1. Brno: Computer Press, a.s., 2010, 246 s. ISBN 978-80-251-2833-6.
CLIFTON, Brian. Google Analytics: Podrobný průvodce webovými statistikami. Vyd. 1. Brno: Computer Press, a.s., 2009. ISBN 978-80-251-2231-0.
KAUSHIK, Avinash. Webová analytika 2.0: Kompletní průvodce analýzami návštěvnosti. Vyd. 1. Brno: Computer Press, a.s., 2010, 456 s. ISBN 978-80-251-2964-7.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: Prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, a.s., 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
BRANDT, Richard L. Jak myslí Larry Page a Sergej Brin. Vyd. 1. Brno: Computer Press, a.s., 2010, 255 s. ISBN 978-80-251-2822-0.
STERNE, Jim. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích. Brno: Computer Press, a.s., 2011, 280 s. ISBN 978-80-251-3340-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky k obhajobě-vedoucí Mgr.T.Šula:
1. Myslíte si, že je vhodné zákazníkům zasílat měsíční newsletter? Vzhledem k objemu nákupu v dané kategorii jednotlivce v čase?
2. V práci zmiňujete návratnost investic ze PPC systémů, můžete uvést modelový příklad, na kolik prokliků v rámci PPC kampaňe s průměrnou cenou kliku, je potřeba jedna konverze tak, aby se PPC zaplatila a byla kampaň efektivní?
3. Jakou offline komunikací byste chtěl podpořit e-shop a proč?
Otázky k obhajobě-oponent Mgr.M.Banyár,Ph.D.:
1. Vo svojej bakalárskej práci výrazne nerozlišujete pojmy sociálne médiá a sociálne siete, aj keď na tento problém existuje z hľadiska teórie, ako aj praxe, množstvo rozličných názorov. Považujete tieto pojmy za odlišné, alebo iba skôr ako synonymum.
2. Skúste špecifikovať, kvôli čomu váš dotazník plne zodpovedalo iba 67, z celkového počtu 550 opýtaných. Nepokúšali ste sa váš prieskum upraviť (zjednodušiť) a opakovať?
3. Skúste stručne stanoviť časový plán vašej kampane a predbežný rozpočet.
Student plně odpověděl na položené otázky.