Práce je zaměřena na využití nástrojů podpory prodeje. Teoretická část se věnuje objasnění základních pojmů marketingového komunikačního mixu s důrazem na výhody a nevýhody výkladních skříní a věrnostních programů. Praktická část se pak zabývá uvedenými nástroji podpory prodeje společnosti Baťa. Obsahem praktické části je také vyhodnocení dvou výzkumů. První se bude zabývat věrnostním programem RENOME, který byl minulý rok ukončen a analyzovat jaký vliv měl konec tohoto multibrandového programu
na spotřebitele. Další vyhodnocení bude k výkladním skříním a analýza jejich vlivu
na rozhodovací proces spotřebitele. V závěru práce budou navrženy možnosti zlepšení stávajícího stavu.
Anotace v angličtině
My thesis is focused on the usage of sales promotion tools. The theoretical part deals with the explanation of basic concepts of marketing communication mix; the emphasis is put on shop window and loyalty program advantages and disadvantages. The practical part is concerned with the foregoing sales promotion tools applied at Baťa Company. The practical part also comprises two researches and their evaluation. The first research examines the collective loyalty program RENOME, which was ended last year, and the impact of its termination on consumers. The second research considers shop windows and how they affect the decision-making process of consumers. There will be some proposed options for improving the current situation at the end of the thesis.
Klíčová slova
podpora prodeje, výkladní skříň, věrnostní program, nákupní chování
Práce je zaměřena na využití nástrojů podpory prodeje. Teoretická část se věnuje objasnění základních pojmů marketingového komunikačního mixu s důrazem na výhody a nevýhody výkladních skříní a věrnostních programů. Praktická část se pak zabývá uvedenými nástroji podpory prodeje společnosti Baťa. Obsahem praktické části je také vyhodnocení dvou výzkumů. První se bude zabývat věrnostním programem RENOME, který byl minulý rok ukončen a analyzovat jaký vliv měl konec tohoto multibrandového programu
na spotřebitele. Další vyhodnocení bude k výkladním skříním a analýza jejich vlivu
na rozhodovací proces spotřebitele. V závěru práce budou navrženy možnosti zlepšení stávajícího stavu.
Anotace v angličtině
My thesis is focused on the usage of sales promotion tools. The theoretical part deals with the explanation of basic concepts of marketing communication mix; the emphasis is put on shop window and loyalty program advantages and disadvantages. The practical part is concerned with the foregoing sales promotion tools applied at Baťa Company. The practical part also comprises two researches and their evaluation. The first research examines the collective loyalty program RENOME, which was ended last year, and the impact of its termination on consumers. The second research considers shop windows and how they affect the decision-making process of consumers. There will be some proposed options for improving the current situation at the end of the thesis.
Klíčová slova
podpora prodeje, výkladní skříň, věrnostní program, nákupní chování
1. Zpracujte teoretická východiska podpory prodeje jako součásti marketingového mixu.
2. Analyzujte odborné zdroje týkající se nákupního chování spotřebitelů.
3. Zpracujte analýzu výkladních skříní uvedené firmy a věrnostních programů, jejich vývoj a efektivitu.
4. Navrhněte a realizujte vlastní průzkumnou sondu, kterou doplníte sekundární výzkumy a teoretická východiska práce.
5. Zhodnoťte získané poznatky a navrhněte způsob zlepšení stávajícího stavu, verifikujte pracovní hypotézy.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska podpory prodeje jako součásti marketingového mixu.
2. Analyzujte odborné zdroje týkající se nákupního chování spotřebitelů.
3. Zpracujte analýzu výkladních skříní uvedené firmy a věrnostních programů, jejich vývoj a efektivitu.
4. Navrhněte a realizujte vlastní průzkumnou sondu, kterou doplníte sekundární výzkumy a teoretická východiska práce.
5. Zhodnoťte získané poznatky a navrhněte způsob zlepšení stávajícího stavu, verifikujte pracovní hypotézy.
Seznam doporučené literatury
DVOŘÁČEK, Z. Výkladní skříň. 1. vyd. Praha:Merkur, 1972. 215 s. ISBN neuvedeno.
FORET, M. Marketingové komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, a.s., 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
KOTLER, P. Marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
SCHIFFMAN, L. G., KANUK, L. L. Nákupní chování. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2004. 633 s. ISBN 80-251-0094-4.
VYSEKALOVÁ, J. Psychologie spotřebitele. 1. vyd. Prraha: Grada Publishing, a.s., 2004. 284 s. ISBN 80-247-0393-9.
Seznam doporučené literatury
DVOŘÁČEK, Z. Výkladní skříň. 1. vyd. Praha:Merkur, 1972. 215 s. ISBN neuvedeno.
FORET, M. Marketingové komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, a.s., 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
KOTLER, P. Marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
SCHIFFMAN, L. G., KANUK, L. L. Nákupní chování. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2004. 633 s. ISBN 80-251-0094-4.
VYSEKALOVÁ, J. Psychologie spotřebitele. 1. vyd. Prraha: Grada Publishing, a.s., 2004. 284 s. ISBN 80-247-0393-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (PhDr. Gregarová):
1. Str. 27 - čím je podpořeno Vaše tvrzení o "mizejících kamenných obchodech"?
Studentka odpověděla na položenou otázku.
2. Str. 42 - závěr. Jakou pracovní hypotézu odpovědi členů programu Blažek potvrdily?
Studentka odpověděla na položenou otázku.
3. Závěry - považujete za relevantní doporučení firmě Baťa na základě pozorování kolemjdoucích u jediné prodejny po dobu jediné hodiny?
Studentka odpověděla na položenou otázku.