Předmětem této bakalářské práce je zjištění efektivity nástrojů podpory prodeje v maloobchodě se zaměřením na loterie, soutěže a věrnostní programy. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována podpoře prodeje, jejímu postavení mezi nástroji komunikačního mixu, jednotlivým typům a formám se zaměřením na loterie, soutěže a věrnostní programy. Práce dále popisuje cíle, efektivitu a výhody a nevýhody podpory prodeje. V úvodu praktické části je představen vybraný podnik. Hlavní část práce je zaměřena na monitoring aktivit podpory prodeje a analýzy efektivity loterií, soutěží a věr-nostního programu daného podniku. Výsledky analýz jsou spolu s návrhy a doporučeními shrnuty v závěru praktické části této bakalářské práce.
Anotace v angličtině
The subject of this work is to determine the effectiveness of aid instruments in retail sales with a focus on lotteries, contests and loyalty programs. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is devoted to promote the sale, its over-building tool between the communication mix, various types and forms with a focus on lotteries, contests and loyalty programs. The work also describes the objectives, effectiveness and benefits and disadvantages of sales promotion. In the introduction to the practical part is introduced by the selected firm. The main part is focused on monitoring the activities of sales promotion effectiveness analysis lotteries, competitions and slide program of the company. The results of the analysis together with proposals and recommendations are summarized at the end of the practical part of this thesis.
Předmětem této bakalářské práce je zjištění efektivity nástrojů podpory prodeje v maloobchodě se zaměřením na loterie, soutěže a věrnostní programy. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována podpoře prodeje, jejímu postavení mezi nástroji komunikačního mixu, jednotlivým typům a formám se zaměřením na loterie, soutěže a věrnostní programy. Práce dále popisuje cíle, efektivitu a výhody a nevýhody podpory prodeje. V úvodu praktické části je představen vybraný podnik. Hlavní část práce je zaměřena na monitoring aktivit podpory prodeje a analýzy efektivity loterií, soutěží a věr-nostního programu daného podniku. Výsledky analýz jsou spolu s návrhy a doporučeními shrnuty v závěru praktické části této bakalářské práce.
Anotace v angličtině
The subject of this work is to determine the effectiveness of aid instruments in retail sales with a focus on lotteries, contests and loyalty programs. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is devoted to promote the sale, its over-building tool between the communication mix, various types and forms with a focus on lotteries, contests and loyalty programs. The work also describes the objectives, effectiveness and benefits and disadvantages of sales promotion. In the introduction to the practical part is introduced by the selected firm. The main part is focused on monitoring the activities of sales promotion effectiveness analysis lotteries, competitions and slide program of the company. The results of the analysis together with proposals and recommendations are summarized at the end of the practical part of this thesis.
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu podpora prodeje.
2. Charakterizujte podporu prodeje v maloobchodě se zaměřením na loterie, soutěže a věrnostní programy.
3. Analyzujte vybrané nástroje podpory prodeje Jednoty, spotřebního družstva v Hodoníně, interpretujte výsledky.
4. Uveďte návrhy a doporučení pro danou firmu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu podpora prodeje.
2. Charakterizujte podporu prodeje v maloobchodě se zaměřením na loterie, soutěže a věrnostní programy.
3. Analyzujte vybrané nástroje podpory prodeje Jednoty, spotřebního družstva v Hodoníně, interpretujte výsledky.
4. Uveďte návrhy a doporučení pro danou firmu.
Seznam doporučené literatury
De PELSMACKER, P., GEUENS, M., Van den BERGH, J. Marketingová komunikace. Vyd. 1. Praha: Grada Publishing, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
FORET, M. Marketingová komunikace. Vyd. 2. Praha: Computer Press, 2008. 371 s. ISBN 80-251-1041-9.
KARLÍČEK, M., KRÁL, P. Marketingová komunikace. Vyd. 1. Praha: Grada Publishing, 2011. 224 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, P. Marketing management. Vyd. 10. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
TELLIS, G. J. Reklama a podpora prodeje. Vyd. 1. Praha: Grada Publishing, 2000. 620 s. ISBN 80-7169-997-7.
Seznam doporučené literatury
De PELSMACKER, P., GEUENS, M., Van den BERGH, J. Marketingová komunikace. Vyd. 1. Praha: Grada Publishing, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
FORET, M. Marketingová komunikace. Vyd. 2. Praha: Computer Press, 2008. 371 s. ISBN 80-251-1041-9.
KARLÍČEK, M., KRÁL, P. Marketingová komunikace. Vyd. 1. Praha: Grada Publishing, 2011. 224 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, P. Marketing management. Vyd. 10. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
TELLIS, G. J. Reklama a podpora prodeje. Vyd. 1. Praha: Grada Publishing, 2000. 620 s. ISBN 80-7169-997-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (PhDr. Gregarová):
1. Literaturu jste nastudovala velmi pečlivě - jak dalece se liší teorie podpory prodeje a praxe v české firmě? V čem, podle Vás, zejména (s výjimkou financí).
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Str. 55 - V čem vidíte (vedle ceny) přednost využití privátních značek při akcích pro členy klubu?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3. Str. 55 - jakou přednost byste ve vztahu k mladým zákazníkům Jednoty zdůraznila (s ohledem na velké nadnárodní řetězce)?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.