Tato bakalářská práce zabývá využitím prvků managementu vztahů se zákazníky u interne-tových sázkových kanceláří. Práce analyzuje, jakým způsobem vnímají internetové sázko-vé kanceláře proces budování vztahů se zákazníky, porovnává toto vnímání u rozdílných sázkových kanceláří a následně přidává doporučení pro optimalizaci CRM u online sázko-vých kanceláří.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the use of customer relationship management elements among online bookmaker companies. This work analyzes, how the Internet bookmakers perceive the process of building relationships with customers, compares this perception at different bookmakers and then adds recommendations to optimize CRM in online betting compa-nies.
Klíčová slova
Vztahový marketing, motivační orientace, konkurenční výhoda, hyperkon-kureční prostředí, hodnota vztahu se zákazníkem, hodnota zákazníka, online sázkové kan-celáře, sociální CRM
Klíčová slova v angličtině
Relationship marketing, motivational orientation, competitive advantage, hy-per-competitive environment, value of customer relationships, customer value, online bookmakers, social CRM
Rozsah průvodní práce
63s. (84 116 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce zabývá využitím prvků managementu vztahů se zákazníky u interne-tových sázkových kanceláří. Práce analyzuje, jakým způsobem vnímají internetové sázko-vé kanceláře proces budování vztahů se zákazníky, porovnává toto vnímání u rozdílných sázkových kanceláří a následně přidává doporučení pro optimalizaci CRM u online sázko-vých kanceláří.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the use of customer relationship management elements among online bookmaker companies. This work analyzes, how the Internet bookmakers perceive the process of building relationships with customers, compares this perception at different bookmakers and then adds recommendations to optimize CRM in online betting compa-nies.
Klíčová slova
Vztahový marketing, motivační orientace, konkurenční výhoda, hyperkon-kureční prostředí, hodnota vztahu se zákazníkem, hodnota zákazníka, online sázkové kan-celáře, sociální CRM
Klíčová slova v angličtině
Relationship marketing, motivational orientation, competitive advantage, hy-per-competitive environment, value of customer relationships, customer value, online bookmakers, social CRM
Zásady pro vypracování
1. Vysvětlete pojem CRM, jeho historii a možnosti využití v praxi.
2. Charakterizujte trh online sázkových kanceláří působících v ČR.
3. Definujte cíl práce s ohledem na využívání CRM u online sázkových kanceláří.
4. Objasněte stávající stav komunikace CRM u online sázkových kanceláří s ohledem na možnost řešení.
5. Vyhodnoťte výsledky provedeného bádání, shrňte závěry a doporučení aplikovatelná v praxi.
Zásady pro vypracování
1. Vysvětlete pojem CRM, jeho historii a možnosti využití v praxi.
2. Charakterizujte trh online sázkových kanceláří působících v ČR.
3. Definujte cíl práce s ohledem na využívání CRM u online sázkových kanceláří.
4. Objasněte stávající stav komunikace CRM u online sázkových kanceláří s ohledem na možnost řešení.
5. Vyhodnoťte výsledky provedeného bádání, shrňte závěry a doporučení aplikovatelná v praxi.
Seznam doporučené literatury
LEHTINEN, Jarmo. Aktivní CRM: řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 158 s. ISBN 978-802-4718-149.
LOŠŤÁKOVÁ, Hana. Diferencované řízení vztahů se zákazníky: [moderní strategie růstu výkonnosti podniku]. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 268 s. Expert (Grada). ISBN 978-802-4731-551.
PEEL, Jeffrey. CRM: redefining customer relationship management. 1. vyd. Boston: Digital Press, c2002, 217 s. Expert (Grada). ISBN 155558263X.
ANDERSON, Kristin a Carol KERR. Customer relationship management: redefining customer relationship management. 1. vyd. New York: McGraw-Hill, c2002, 164 s. Expert (Grada). ISBN 00-713-7954-1.
Seznam doporučené literatury
LEHTINEN, Jarmo. Aktivní CRM: řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 158 s. ISBN 978-802-4718-149.
LOŠŤÁKOVÁ, Hana. Diferencované řízení vztahů se zákazníky: [moderní strategie růstu výkonnosti podniku]. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 268 s. Expert (Grada). ISBN 978-802-4731-551.
PEEL, Jeffrey. CRM: redefining customer relationship management. 1. vyd. Boston: Digital Press, c2002, 217 s. Expert (Grada). ISBN 155558263X.
ANDERSON, Kristin a Carol KERR. Customer relationship management: redefining customer relationship management. 1. vyd. New York: McGraw-Hill, c2002, 164 s. Expert (Grada). ISBN 00-713-7954-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Mgr. Šula):
1. Jaké jsou nejzásadnější rozdíly mezi analyzovanými subjekty z pohledu marketingové komunikace?
Student odpověděl na položenou otázku.
2. Uveďte komunikační omezení subjektů v oblasti sázek, za předpokladu, že nějaké jsou.
Jakým způsobem Vámi analyzované společnosti vypočítávají hodnotu zákazníka a jak vysoká tato hodnota je?
Student odpověděl na položenou otázku.