Práce se zabývá visual merchandisingem, jeho pozicí v rámci podpory prodeje a způsoby využívání POP nástrojů. Dále je zmíněn jeho vliv na spotřebitelské chování a stručně na-stíněna historie podniku Baťa. Informace uvedené v teoretické části jsou pak aplikovány při výzkumu zabývajícím se vizuální komunikací prodejny Baťa ve Zlíně.
Anotace v angličtině
The thesis is concerned with visual merchandising and its position withing sales promotion and the ways of using POP tools. Furthermore, its influence on customer behaviour is men-tioned and the history of the Bata company is outlined. The information in the theoretical part are then applied in research dealing with visual communication of the Bata outlet in Zlin.
Klíčová slova
visual merchandising, podpora prodeje, vystavování, Baťa, in-store marketing, POP média, historie, plakát, výkladní skříň, spotřebitelské chování
Práce se zabývá visual merchandisingem, jeho pozicí v rámci podpory prodeje a způsoby využívání POP nástrojů. Dále je zmíněn jeho vliv na spotřebitelské chování a stručně na-stíněna historie podniku Baťa. Informace uvedené v teoretické části jsou pak aplikovány při výzkumu zabývajícím se vizuální komunikací prodejny Baťa ve Zlíně.
Anotace v angličtině
The thesis is concerned with visual merchandising and its position withing sales promotion and the ways of using POP tools. Furthermore, its influence on customer behaviour is men-tioned and the history of the Bata company is outlined. The information in the theoretical part are then applied in research dealing with visual communication of the Bata outlet in Zlin.
Klíčová slova
visual merchandising, podpora prodeje, vystavování, Baťa, in-store marketing, POP média, historie, plakát, výkladní skříň, spotřebitelské chování
1. Zpracujte teoretická východiska v souvislosti s podporou prodeje a jejím zařazením do mark. komunikačního mixu.
2. Charakterizujte visual merchandising obecně a jeho souvislost s výkladními skříněmi a plakáty.
3. Analyzujte visual merchandising firmy Baťa (se zaměřením na výkladní skříně a plakáty) v minulosti a dnes.
4. Na základě výzkumného šetření zpracujte doporučení pro další směrování odvětví visual merchandisingu u zmíněné firmy.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska v souvislosti s podporou prodeje a jejím zařazením do mark. komunikačního mixu.
2. Charakterizujte visual merchandising obecně a jeho souvislost s výkladními skříněmi a plakáty.
3. Analyzujte visual merchandising firmy Baťa (se zaměřením na výkladní skříně a plakáty) v minulosti a dnes.
4. Na základě výzkumného šetření zpracujte doporučení pro další směrování odvětví visual merchandisingu u zmíněné firmy.
Seznam doporučené literatury
TELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha : Grada, 2000. 602 s. ISBN 8071699977.
BOČEK, Martin; JESENSKÝ, Daniel; KROFIÁNOVÁ, Daniela. POP - In-store komunikace v praxi : trendy a nástroje marketingu v místě prodeje. 1. vyd. Praha : Grada, 2009. 215 s. ISBN 978-80-247-2840-7.
MORGAN, Tony. Visual merchandising : window and in-store displays for retail. London : Laurence King Publishing, 2008. 208 s. ISBN 978-1-85669-539-8.
VOŠAHLÍKOVÁ, Pavla. Zlaté časy české reklamy. Vyd. 1. Praha : Karolinum, 1999. 230 s. ISBN 8071847151.
Seznam doporučené literatury
TELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha : Grada, 2000. 602 s. ISBN 8071699977.
BOČEK, Martin; JESENSKÝ, Daniel; KROFIÁNOVÁ, Daniela. POP - In-store komunikace v praxi : trendy a nástroje marketingu v místě prodeje. 1. vyd. Praha : Grada, 2009. 215 s. ISBN 978-80-247-2840-7.
MORGAN, Tony. Visual merchandising : window and in-store displays for retail. London : Laurence King Publishing, 2008. 208 s. ISBN 978-1-85669-539-8.
VOŠAHLÍKOVÁ, Pavla. Zlaté časy české reklamy. Vyd. 1. Praha : Karolinum, 1999. 230 s. ISBN 8071847151.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (PhDr. Gregarová):
Jaké okolnosti vedly k výběru tak malého vzorku?
Studentka odpověděla na položenou otázku.
Jak podle Vás využívá firma k podpoře prodeje svou historii, sílu tradice?
Studentka odpověděla na položenou otázku.
Jaké formy, metody či prostředky v místě prodeje byste pro získání mladých zákazníků pro historickou, tradiční značku volila?
Studentka odpověděla na položenou otázku.
Otázka je sice poněkud mimo téma práce, ale přece jen s prodejem významně souvisí: měla byste pro firmu Baťa doporučení, jak posílit identifikaci současného personálu prodejen se značkou?
Studentka odpověděla na položenou otázku.