Tato bakalářská práce se zaměřuje na propagaci a komunikaci letního hudebního festivalu Mighty Sounds se zaměřením na online komunikaci a propagaci. Teoretická část je zamě-řena na vymezení hudebního festivalu ve vztahu ke kultuře, marketingovému a komuni-kačnímu mixu a online propagace hudebních festivalů. Praktická část využívá těchto teore-tických poznatků a aplikuje je na festival Mighty Sounds ve formě analýzy komunikace a propagace tohoto festivalu, se zaměřením na online propagaci.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on promotion and communication of summer music festival Mighty Sounds with closer focus on online communication and promotion. Theoretical part defines music festival on the subject of culture, marketing and communication mix and online communication and promotion. The practical part use theoretical findings and apply it to Mighty Sounds music festival in the form of analysis of communication and promotion of this festival with focus on online promotion.
Klíčová slova
Marketing, komunikace, propagace, hudba, festival Mighty Sounds, online, web, sociální síť
Tato bakalářská práce se zaměřuje na propagaci a komunikaci letního hudebního festivalu Mighty Sounds se zaměřením na online komunikaci a propagaci. Teoretická část je zamě-řena na vymezení hudebního festivalu ve vztahu ke kultuře, marketingovému a komuni-kačnímu mixu a online propagace hudebních festivalů. Praktická část využívá těchto teore-tických poznatků a aplikuje je na festival Mighty Sounds ve formě analýzy komunikace a propagace tohoto festivalu, se zaměřením na online propagaci.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on promotion and communication of summer music festival Mighty Sounds with closer focus on online communication and promotion. Theoretical part defines music festival on the subject of culture, marketing and communication mix and online communication and promotion. The practical part use theoretical findings and apply it to Mighty Sounds music festival in the form of analysis of communication and promotion of this festival with focus on online promotion.
Klíčová slova
Marketing, komunikace, propagace, hudba, festival Mighty Sounds, online, web, sociální síť
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o elektronickém marketingu, se zaměřením na internetový marketing, a marketingu zábavního průmyslu Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte pracovní hypotézy a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu současného stavu jednotlivých částí propagace festivalu Mighty Sounds se zaměřením na online propagaci. Vymezte jednotlivé cílové skupiny marketingu festivalu a formou marketingového průzkumu zjistěte jejich
informační potřeby. Formulujte silné a slabé stránky propagace festivalu s užším zaměřením na online propagaci.
3. Na základě výsledků analýzy představte stručný nástin možností změn v komunikaci festivalu. Naznačte, jaké zásady by měla akcentovat případná příprava ucelené komunikační strategie festivalu, případně uveďte, jakým způsobem by bylo možné pokračovat při řešení tohoto tématu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o elektronickém marketingu, se zaměřením na internetový marketing, a marketingu zábavního průmyslu Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte pracovní hypotézy a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu současného stavu jednotlivých částí propagace festivalu Mighty Sounds se zaměřením na online propagaci. Vymezte jednotlivé cílové skupiny marketingu festivalu a formou marketingového průzkumu zjistěte jejich
informační potřeby. Formulujte silné a slabé stránky propagace festivalu s užším zaměřením na online propagaci.
3. Na základě výsledků analýzy představte stručný nástin možností změn v komunikaci festivalu. Naznačte, jaké zásady by měla akcentovat případná příprava ucelené komunikační strategie festivalu, případně uveďte, jakým způsobem by bylo možné pokračovat při řešení tohoto tématu.
Seznam doporučené literatury
CLIFTON, Brian. Google Analytics: podrobný průvodce webovými statistikami. Brno : Computer Press, 2009. 978-80-251-2231-0.
DĚDIČEK, Dominik. 333tipů a triků pro Facebook. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2963-0.
JANOUCH, Viktor. 2009. Internetový marketing: Prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno : Computer Press, 2010. 978-80-251-2795-7.
KRUG, Steve. Web design: Nenuťte uživatele přemýšlet. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-72226-892-9.
KUBÍČEK, Michal, LINHART, Jan. 333 tipů a triků pro SEO. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2468-0.
PHILLIPS, David. Online public relations. Praha: Grada, 2001. ISBN 80-247-0368-8.
POWEL, Thomas, A.. Web design: Kompletní průvodce. Brno: Computer Press, 2004. ISBN 80-722-6949-6.
Seznam doporučené literatury
CLIFTON, Brian. Google Analytics: podrobný průvodce webovými statistikami. Brno : Computer Press, 2009. 978-80-251-2231-0.
DĚDIČEK, Dominik. 333tipů a triků pro Facebook. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2963-0.
JANOUCH, Viktor. 2009. Internetový marketing: Prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno : Computer Press, 2010. 978-80-251-2795-7.
KRUG, Steve. Web design: Nenuťte uživatele přemýšlet. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-72226-892-9.
KUBÍČEK, Michal, LINHART, Jan. 333 tipů a triků pro SEO. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2468-0.
PHILLIPS, David. Online public relations. Praha: Grada, 2001. ISBN 80-247-0368-8.
POWEL, Thomas, A.. Web design: Kompletní průvodce. Brno: Computer Press, 2004. ISBN 80-722-6949-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (PhDr. Gregarová):
1. Jakou roli hraje při stanovení ceny vstupenky konkurence, nabídka vers. poptávka?
Odpověď: Otázka zodpovězena.
2. Na str. 33 píšete, že pořadatelů festivalu jsou více přáteli než zaměstnanci. Platí toto konstatování obecně pro pořádání
hudebních festivalů nebo jen v tomto konkrétním příkladu? Nebylo by i pro festival samotný lepší, kdyby se vztahy pořadatelů profesionalizovaly?
Odpověď: Otázka zodpovězena.
3. Souhlasil byste s tvrzením že pravidla firemní kultury mohou být i "nepsaná" a přesto je personál firmy dodržuje? Platí to i pro popisovaný festival?
Odpověď: Otázka zodpovězena.