Tato bakalářská práce se zabývá SWOT analýzou současné situace Penzionu Anebel a jeho marketingových komunikací. V teoretické části jsou na základě odborné literatury popsány pojmy týkající se SWOT analýzy, marketingových komunikací a marketingu, zejména v oblasti služeb, služeb cestovního ruchu a hotelnictví. V praktické části je na základě díl-čích analýz a z nich získaných poznatků sestavena SWOT analýza penzionu. Na konci práce jsou uvedeny návrhy a doporučení na zlepšení stávající situace.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the SWOT analysis of the current situation of Guest-house Anebel and its marketing communications. The theoretical part describes, based on scien-tific literature, the concepts of the SWOT analysis, marketing communications and market-ing, especially services marketing, marketing of tourism and hotel services. In the practical part of the thesis the SWOT analysis of the guest-house is compiled based on component analyses and acquired findings. At the end of the thesis, suggestions and recommendations for improvement are given.
Klíčová slova
marketing cestovního ruchu a hotelových služeb, marketingový mix, marketingové komunikace, SWOT analýza, Penzion Anebel
Klíčová slova v angličtině
marketing of tourism and hotel services, marketing mix, marketing communications, SWOT analysis, Pension Anebel
Rozsah průvodní práce
63 s. (87 117 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá SWOT analýzou současné situace Penzionu Anebel a jeho marketingových komunikací. V teoretické části jsou na základě odborné literatury popsány pojmy týkající se SWOT analýzy, marketingových komunikací a marketingu, zejména v oblasti služeb, služeb cestovního ruchu a hotelnictví. V praktické části je na základě díl-čích analýz a z nich získaných poznatků sestavena SWOT analýza penzionu. Na konci práce jsou uvedeny návrhy a doporučení na zlepšení stávající situace.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the SWOT analysis of the current situation of Guest-house Anebel and its marketing communications. The theoretical part describes, based on scien-tific literature, the concepts of the SWOT analysis, marketing communications and market-ing, especially services marketing, marketing of tourism and hotel services. In the practical part of the thesis the SWOT analysis of the guest-house is compiled based on component analyses and acquired findings. At the end of the thesis, suggestions and recommendations for improvement are given.
Klíčová slova
marketing cestovního ruchu a hotelových služeb, marketingový mix, marketingové komunikace, SWOT analýza, Penzion Anebel
Klíčová slova v angličtině
marketing of tourism and hotel services, marketing mix, marketing communications, SWOT analysis, Pension Anebel
Zásady pro vypracování
1. Na základě odborné literatury a dalších zdrojů zpracujte poznatky vztahující se k tématu SWOT analýzy a k marketingovým komunikacím, s důrazem na oblast služeb.
2. Formulujte hypotézy a teoretická východiska práce a stanovte metody a cíle.
3. Charakterizujte Penzion Anebel a služby, které poskytuje.
4. Proveďte SWOT analýzu současné situace penzionu, nabízených služeb a analýzu využívaných forem marketingové komunikace s ohledem na cílovou skupinu a umístění.
5. Vyhodnoťte výsledky vlastního výzkumu, vyvoďte závěry. Na základě poznatků a závěrů z analýzy navrhněte změny vedoucí ke zkvalitnění současného stavu.
Zásady pro vypracování
1. Na základě odborné literatury a dalších zdrojů zpracujte poznatky vztahující se k tématu SWOT analýzy a k marketingovým komunikacím, s důrazem na oblast služeb.
2. Formulujte hypotézy a teoretická východiska práce a stanovte metody a cíle.
3. Charakterizujte Penzion Anebel a služby, které poskytuje.
4. Proveďte SWOT analýzu současné situace penzionu, nabízených služeb a analýzu využívaných forem marketingové komunikace s ohledem na cílovou skupinu a umístění.
5. Vyhodnoťte výsledky vlastního výzkumu, vyvoďte závěry. Na základě poznatků a závěrů z analýzy navrhněte změny vedoucí ke zkvalitnění současného stavu.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. ISBN 978-80-247-1535-3.
KOTLER, Philip. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, s.r.o., 2001. ISBN 80-247-0016-6.
JANEČKOVÁ, Lidmila a Miroslava VAŠTÍKOVÁ. Marketing služeb. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, s.r.o., 2000. ISBN 80-7169-995-0.
PAYNE, Adrian. Marketing služeb. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, s.r.o., 1996. ISBN 80-7169-276-X.
KIRÁĽOVÁ, Alžběta. Marketing hotelových služeb. 2. vydání. Praha: EKOPRESS, s.r.o., 2006. ISBN 80-86929-05-1.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. ISBN 978-80-247-1535-3.
KOTLER, Philip. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, s.r.o., 2001. ISBN 80-247-0016-6.
JANEČKOVÁ, Lidmila a Miroslava VAŠTÍKOVÁ. Marketing služeb. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, s.r.o., 2000. ISBN 80-7169-995-0.
PAYNE, Adrian. Marketing služeb. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, s.r.o., 1996. ISBN 80-7169-276-X.
KIRÁĽOVÁ, Alžběta. Marketing hotelových služeb. 2. vydání. Praha: EKOPRESS, s.r.o., 2006. ISBN 80-86929-05-1.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Juříková, Ph.D.):
1. Vyvoďte výsledky směrem k (ne)doporučení managementu penzionu, zda využívat slevové portály či nikoliv. Přichystejte argumenty pro a proti.
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Na základě jakých kritérií je možno hodnotit efektivitu propagace daného penzionu kromě těch vámi uvedených (s. 37 - 38)? Jak byste tuto efektivitu vyhodnotila, interpretovala vedení penzionu?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.