Práce je analýzou využití hry Play in Zlin! v rámci komunikace Univerzity Tomáše bati ve Zlíně a její vhodnosti z hlediska komunikace směrem k cílové skupině Univerzity.
Teoretická část vymezuje pojem hra a určuje jeho pozici vzhledem k marketingové komu-nikaci a jejím prostředkům.
Cílem praktické části je odpovědět na výzkumné otázky a na jejich základě určit další možnosti využití hry Play in Zlin! v komunikaci Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.
Anotace v angličtině
This work is analysis of usage of game Play in Zlin! in Tomas Bata University in Zlin communication and its suitability in comunication towards target group of the University.
Theoretical part defines concept of game and determines its position in relation to marke-ting communication and its instruments.
Goal of practical part is to answer the research questions and based on tis answers determi-ne more options of use game Play in Zlin! in communication of Tomas Bata University in Zlin.
Klíčová slova
Marketing, marketingové komunikace, nové trendy v marketingové komu-nikaci, hry, gamifikace, reklamní hry, propagace univerzit
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketing communications, new trends in marketing communications, games, gamification, advergames, propagation of universities
Rozsah průvodní práce
71 s. (76 086 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Práce je analýzou využití hry Play in Zlin! v rámci komunikace Univerzity Tomáše bati ve Zlíně a její vhodnosti z hlediska komunikace směrem k cílové skupině Univerzity.
Teoretická část vymezuje pojem hra a určuje jeho pozici vzhledem k marketingové komu-nikaci a jejím prostředkům.
Cílem praktické části je odpovědět na výzkumné otázky a na jejich základě určit další možnosti využití hry Play in Zlin! v komunikaci Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.
Anotace v angličtině
This work is analysis of usage of game Play in Zlin! in Tomas Bata University in Zlin communication and its suitability in comunication towards target group of the University.
Theoretical part defines concept of game and determines its position in relation to marke-ting communication and its instruments.
Goal of practical part is to answer the research questions and based on tis answers determi-ne more options of use game Play in Zlin! in communication of Tomas Bata University in Zlin.
Klíčová slova
Marketing, marketingové komunikace, nové trendy v marketingové komu-nikaci, hry, gamifikace, reklamní hry, propagace univerzit
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketing communications, new trends in marketing communications, games, gamification, advergames, propagation of universities
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska práce, se zaměřením na poznatky vztahující se ke hrám a jejich vztahu k marketingové komunikaci.
2. Poznatky z teoretické části shrňte do hypotéz.
3. Analyzujte vztah hry Play in Zlin ke komunikaci Univerzity Tomáše Bati.
4. Na základě výzkumu proveďte ověření hypotéz a zpracujte návrh doporučení pro další práci se hrou.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska práce, se zaměřením na poznatky vztahující se ke hrám a jejich vztahu k marketingové komunikaci.
2. Poznatky z teoretické části shrňte do hypotéz.
3. Analyzujte vztah hry Play in Zlin ke komunikaci Univerzity Tomáše Bati.
4. Na základě výzkumu proveďte ověření hypotéz a zpracujte návrh doporučení pro další práci se hrou.
Seznam doporučené literatury
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. Praha: Management Press, 2005. ISBN 80-7261-129-1.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. rozšířené vydání. Praha: Management Press, 2008. ISBN 978-80-7261-160-7.
HUIZINGA, Johan. Homo ludens: o původu kultury ve hře. Vyd. 2., v edici Studie 1. Překlad Jaroslav Vácha. Praha: Dauphin, 2000, 297 s. Studie (Dauphin), sv. 12. ISBN 80-727-2020-1.
CAILLOIS, Roger. Hry a lidé: maska a závrať. Vyd. 1. Překlad Nina Vangeli. Praha: Nakladatelství Studia Ypsilon, 1998, 215 s. ISBN 80-902-4822-5.
VAGNER, Ivan. Svet postmodernich her. Vyd. 1. Jinoc?any: H, 1995, 147 s. ISBN 80-857-8775-X.
Seznam doporučené literatury
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. Praha: Management Press, 2005. ISBN 80-7261-129-1.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. rozšířené vydání. Praha: Management Press, 2008. ISBN 978-80-7261-160-7.
HUIZINGA, Johan. Homo ludens: o původu kultury ve hře. Vyd. 2., v edici Studie 1. Překlad Jaroslav Vácha. Praha: Dauphin, 2000, 297 s. Studie (Dauphin), sv. 12. ISBN 80-727-2020-1.
CAILLOIS, Roger. Hry a lidé: maska a závrať. Vyd. 1. Překlad Nina Vangeli. Praha: Nakladatelství Studia Ypsilon, 1998, 215 s. ISBN 80-902-4822-5.
VAGNER, Ivan. Svet postmodernich her. Vyd. 1. Jinoc?any: H, 1995, 147 s. ISBN 80-857-8775-X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
Otázky k obhajobě-oponent Mgr.T.Šula:
1. Myslíte si, že hra Play in Zlín! Patří mezi efektivnější komunikaci s cílovou skupinou nežli osobní prezentace na SŠ? Pokud ano, vysvětlete proč.
2. Existuje v ČR jiná veřejná/státní/soukromá vysoká škola, která využívá hru jako svůj komunikační nástroj? Porovnejte.
3. Uveďte úspěšnou zahraniční komunikaci prostřednictvím hry z oblasti školství.
Student plně odpověděl na položené otázky.