Tato bakalářská práce pojednává o systému kvality a jeho možnostech zefektivnění ve vý-robní firmě. Hlavní těžiště práce spočívá v provedení interního auditu pomocí programo-vého produktu EISOD v servisním oddělení s cílem analýzy oddělení a možnosti zvýšení efektivnosti tohoto oddělení. Práce má demonstrovat ovládání programu a jeho možnost použití v praxi v rámci zjednodušení procesů souvisejících s řízením systému jakosti.
Annotation in English
This bachelor thesis deals with the quality system and its possibilities of increase in effi-ciency in a production company. The main focus of the thesis lies in carrying out of the internal audit by software product EISOD in service department with its aim of department analysis and the possibility of increase in efficiency in this department. The thesis shall demonstrate the program operation and its opportunity to use it in practise within simplifi-cation of processes related with the quality management.
Keywords
servis, analýza, interní audit, systém jakosti, program EISOD.
Tato bakalářská práce pojednává o systému kvality a jeho možnostech zefektivnění ve vý-robní firmě. Hlavní těžiště práce spočívá v provedení interního auditu pomocí programo-vého produktu EISOD v servisním oddělení s cílem analýzy oddělení a možnosti zvýšení efektivnosti tohoto oddělení. Práce má demonstrovat ovládání programu a jeho možnost použití v praxi v rámci zjednodušení procesů souvisejících s řízením systému jakosti.
Annotation in English
This bachelor thesis deals with the quality system and its possibilities of increase in effi-ciency in a production company. The main focus of the thesis lies in carrying out of the internal audit by software product EISOD in service department with its aim of department analysis and the possibility of increase in efficiency in this department. The thesis shall demonstrate the program operation and its opportunity to use it in practise within simplifi-cation of processes related with the quality management.
Keywords
servis, analýza, interní audit, systém jakosti, program EISOD.
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se systému managementu jakosti.
Proveďte ve firmě interní audit v oddělení servisu jako hlavního procesu pomocí softwarového systému EISOD.
Analyzujte současný stav oddělení servisu, zhodnoťte jeho přednosti a nedostatky a proveďte vyhodnocení ve vztahu na výsledky provedeného interního auditu.
Navrhněte doporučení pro zdokonalení současného stavu servisního oddělení.
Research Plan
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se systému managementu jakosti.
Proveďte ve firmě interní audit v oddělení servisu jako hlavního procesu pomocí softwarového systému EISOD.
Analyzujte současný stav oddělení servisu, zhodnoťte jeho přednosti a nedostatky a proveďte vyhodnocení ve vztahu na výsledky provedeného interního auditu.
Navrhněte doporučení pro zdokonalení současného stavu servisního oddělení.
Recommended resources
[1] BRADÍK, J., NOVOTNÝ, R. Řízení a zabezpečování jakosti. 1. vydání. Brno: Zdeněk Novotný, 2003, 149 s. ISBN 80-214-2460-5
[2] ČSN EN ISO 9000 ed. 2: Systémy managementu jakosti - Základy, zásady a slovník. Praha: Český normalizační institut, 2002
[3] ČSN EN ISO 9001 ed. 2: Systémy managementu jakosti - Požadavky. Praha: Český normalizační institut, 2002
[4] VYTLAČIL, M. et al. Podnik světové třídy: Geneze produktivity a kvality. Liberec: Institut průmyslového inženýrství, 1997, 265 s. ISBN 80-902235-1-6
Recommended resources
[1] BRADÍK, J., NOVOTNÝ, R. Řízení a zabezpečování jakosti. 1. vydání. Brno: Zdeněk Novotný, 2003, 149 s. ISBN 80-214-2460-5
[2] ČSN EN ISO 9000 ed. 2: Systémy managementu jakosti - Základy, zásady a slovník. Praha: Český normalizační institut, 2002
[3] ČSN EN ISO 9001 ed. 2: Systémy managementu jakosti - Požadavky. Praha: Český normalizační institut, 2002
[4] VYTLAČIL, M. et al. Podnik světové třídy: Geneze produktivity a kvality. Liberec: Institut průmyslového inženýrství, 1997, 265 s. ISBN 80-902235-1-6