Tato bakalářská práce má za úkol analyzovat silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby společnosti Šikland a. s. V teoretické části je uvedena definice služeb, marketingového prostředí a marketingu cestovního ruchu a pohostinství. Dále jsou objasněny pojmy související se situační analýzou. V praktické části je provedena STEP analýza, analýza konkurence a SWOT analýza firmy Šikland a. s. na základě vyplněných dotazníků pracovníky a návštěvníky městečka. V závěru práce jsou uvedeny návrhy na zlepšení současné situace firmy.
Anotace v angličtině
The task of this bachelor's thesis is to analyse strenghts and weaknesses, opportunities, and threats of Šikland a. s. company. The definitions of services, marketing environment, and marketing of tourism and hospitality are stated in the theoretical part. Furthermore, the terms related to the situational analysis are clarified. In the practical part, the STEP analy-sis, the concurrence analysis, and the SWOT analysis of Šikland a. s. company are perfor-med based on questionnaires filled in by the employees and visitors of the western park. In the conslusion, suggestions to improve the firm's current situation are made.
Klíčová slova
cestovní ruch, marketing služeb, marketingové komunikace, marketingový mix, analýza vnitřního prostředí firmy, analýza vnějšího prostředí firmy, SWOT analýza.
Klíčová slova v angličtině
tourism, marketing services, marketing communications, marketing mix, analysis of internal company environment, analysis of external company environment, SWOT analysis.
Rozsah průvodní práce
73 s. (114 313)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce má za úkol analyzovat silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby společnosti Šikland a. s. V teoretické části je uvedena definice služeb, marketingového prostředí a marketingu cestovního ruchu a pohostinství. Dále jsou objasněny pojmy související se situační analýzou. V praktické části je provedena STEP analýza, analýza konkurence a SWOT analýza firmy Šikland a. s. na základě vyplněných dotazníků pracovníky a návštěvníky městečka. V závěru práce jsou uvedeny návrhy na zlepšení současné situace firmy.
Anotace v angličtině
The task of this bachelor's thesis is to analyse strenghts and weaknesses, opportunities, and threats of Šikland a. s. company. The definitions of services, marketing environment, and marketing of tourism and hospitality are stated in the theoretical part. Furthermore, the terms related to the situational analysis are clarified. In the practical part, the STEP analy-sis, the concurrence analysis, and the SWOT analysis of Šikland a. s. company are perfor-med based on questionnaires filled in by the employees and visitors of the western park. In the conslusion, suggestions to improve the firm's current situation are made.
Klíčová slova
cestovní ruch, marketing služeb, marketingové komunikace, marketingový mix, analýza vnitřního prostředí firmy, analýza vnějšího prostředí firmy, SWOT analýza.
Klíčová slova v angličtině
tourism, marketing services, marketing communications, marketing mix, analysis of internal company environment, analysis of external company environment, SWOT analysis.
Zásady pro vypracování
1. Charakterizujte teorii marketingu služeb s využitím dostupných literárních zdrojů.
2. Proveďte dotazníkové šetření v interním a externím prostřední firmy.
3. S využitím získaných informací analyzujte současnou situaci firmy.
4. V závěru zhodnoťte cíle práce a navrhněte opatření pro zlepšení prosperity firmy.
Zásady pro vypracování
1. Charakterizujte teorii marketingu služeb s využitím dostupných literárních zdrojů.
2. Proveďte dotazníkové šetření v interním a externím prostřední firmy.
3. S využitím získaných informací analyzujte současnou situaci firmy.
4. V závěru zhodnoťte cíle práce a navrhněte opatření pro zlepšení prosperity firmy.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1535-3.
FORET, Miroslav a STÁVKOVÁ, Jana. Marketingový výzkum: Jak poznávat své zákazníky. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0385-8.
JANEČKOVÁ, Ludmila a VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7169-995-0.
KOTLER, Phillip a KELLER, Kevin Lane. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing: Cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. ISBN 80-86898-48-2.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1535-3.
FORET, Miroslav a STÁVKOVÁ, Jana. Marketingový výzkum: Jak poznávat své zákazníky. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0385-8.
JANEČKOVÁ, Ludmila a VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7169-995-0.
KOTLER, Phillip a KELLER, Kevin Lane. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing: Cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. ISBN 80-86898-48-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny doplňující otázky s výtkami k práci, které studentka rámcově vysvětlila při obhajobě. Vzhledem k těmto chybám při zpracování byla obhajoba a celá práce hodnocena C-dobře.