Bakalářská práce je zaměřena na propagaci hudebního festivalu Hip Hop Kemp s bližším zaměřením na propagaci internetovou. V teoretické části se práce zabývá definicí hudebního festivalu, vytyčením jeho marketingového a komunikačního mixu a popisu možností propagace festivalu v rámci internetu. V praktické části jsou tyto teoretické poznatky aplikovány právě na festival Hip Hop Kemp. Jsou zhodnoceny jeho všeobecné marketingové aktivity s důrazem na popis a rozbor online propagace.
Anotace v angličtině
Thesis is focused on music festival Hip Hop Kemp promotions with a closer focus on online promotions. Theoretical part talks about definition of music festivals, marketing and communication mix and about options of festival's promotions on the Internet. In the practical part these theoretical findings are applied to the Hip Hop Kemp festival. Practical part is about general marketing activities with an emphasis on description and analysis of online promotions.
Klíčová slova
marketing, propagace, hudba, festival, Hip Hop Kemp, online, webová stránka, sociální síť
Klíčová slova v angličtině
marketing, promotions, music, festival, Hip Hop Kemp, online, website, social network
Rozsah průvodní práce
84 stran (123 086 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na propagaci hudebního festivalu Hip Hop Kemp s bližším zaměřením na propagaci internetovou. V teoretické části se práce zabývá definicí hudebního festivalu, vytyčením jeho marketingového a komunikačního mixu a popisu možností propagace festivalu v rámci internetu. V praktické části jsou tyto teoretické poznatky aplikovány právě na festival Hip Hop Kemp. Jsou zhodnoceny jeho všeobecné marketingové aktivity s důrazem na popis a rozbor online propagace.
Anotace v angličtině
Thesis is focused on music festival Hip Hop Kemp promotions with a closer focus on online promotions. Theoretical part talks about definition of music festivals, marketing and communication mix and about options of festival's promotions on the Internet. In the practical part these theoretical findings are applied to the Hip Hop Kemp festival. Practical part is about general marketing activities with an emphasis on description and analysis of online promotions.
Klíčová slova
marketing, propagace, hudba, festival, Hip Hop Kemp, online, webová stránka, sociální síť
Klíčová slova v angličtině
marketing, promotions, music, festival, Hip Hop Kemp, online, website, social network
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o marketingu zábavního průmyslu a o elektronickém marketingu se zaměřením na marketing
internetový. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte pracovní hypotézy a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu současného stavu jednotlivých částí propagace festivalu Hip Hop Kemp s bližším zaměřením na online propagaci. Vymezte jednotlivé cílové skupiny marketingu festivalu a formou marketingového průzkumu zjistěte jejich informační potřeby. Formulujte silné a slabé stránky propagace festivalu s užším zaměřením na online propagaci.
3. Na základě výsledků analýzy představte stručný nástin možností změn v komunikaci festivalu. Naznačte, jaké zásady by měla akcentovat případná příprava ucelené komunikační strategie festivalu, případně uveďte, jakým způsobem by bylo možné pokračovat při řešení tohoto tématu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o marketingu zábavního průmyslu a o elektronickém marketingu se zaměřením na marketing
internetový. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte pracovní hypotézy a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu současného stavu jednotlivých částí propagace festivalu Hip Hop Kemp s bližším zaměřením na online propagaci. Vymezte jednotlivé cílové skupiny marketingu festivalu a formou marketingového průzkumu zjistěte jejich informační potřeby. Formulujte silné a slabé stránky propagace festivalu s užším zaměřením na online propagaci.
3. Na základě výsledků analýzy představte stručný nástin možností změn v komunikaci festivalu. Naznačte, jaké zásady by měla akcentovat případná příprava ucelené komunikační strategie festivalu, případně uveďte, jakým způsobem by bylo možné pokračovat při řešení tohoto tématu.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Phillip. Moderní marketing. 4. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
STUCHLÍK, Petr a Martin DVOŘÁČEK. Marketing na internetu. Praha: Grada, 2000. ISBN 80-7169-957-8.
SCOTT, David Meerman. Nová pravidla marketingu a PR. Brno: Zoner Press, 2007. ISBN 978-80-86815-93-0.
KRUG, Steve. Web design: Nenuťte uživatele přemýšlet. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-72226-892-9.
BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu: Krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. Praha: Grada, 2005. ISBN 80-247-1095-1.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Phillip. Moderní marketing. 4. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
STUCHLÍK, Petr a Martin DVOŘÁČEK. Marketing na internetu. Praha: Grada, 2000. ISBN 80-7169-957-8.
SCOTT, David Meerman. Nová pravidla marketingu a PR. Brno: Zoner Press, 2007. ISBN 978-80-86815-93-0.
KRUG, Steve. Web design: Nenuťte uživatele přemýšlet. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-72226-892-9.
BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu: Krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. Praha: Grada, 2005. ISBN 80-247-1095-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
Vedoucí práce položil následující otázku (Bačuvčík, Ph.D.):
Jakou část Vaší bakalářské práce tvoří jev popsaný na str. 28 na konci druhého odstavce?
Odpověď: Otázka byla zodpovězena.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Kubíčková, Ph.D.):
1. Uvádíte, že výlep plakátů zajišťují speciální street teamy. Jakým způsobem přidělené plakáty po městech umisťují? Jedná se o legální výlep?
Odpověď: Otázka byla zodpovězena.
2. Jak byste z pohledu efektivity působení jednotného corporate designu hodnotil roztříštěnou vizuální podobu webových stránek pro jednotlivé jazykové mutace?
Odpověď: Otázka byla zodpovězena.
3. Jak se odborně nazývá metoda, kterou jste využil pro distribuci dotazníku vhodným respondentům?
Odpověď: Otázka byla zodpovězena.
DOplňující otázka (prof. Pavelka): Co je to Hip hopová kultura, kdy vznikla, kdo jsou její představitelé? V rámci diskuse s prof. Pavelkou byla otázka zodpovězena.