Tato Bakalářská práce shrnuje teoretické poznatky o fashion blozích. Zaměřuje se na jejich využití jako nástroje self-promotion, jako nástroje marketingových komunikací. Cílem práce je zjištění názorů návštěvníků fashion blogů pomocí dotazníkového šetření, hodnocení vybraných fashion blogů a zjištění používaných metod k sebepropagaci pomocí analýzy fashion blogů a zjištění názorů na fashion blogy z pohledu jejich autorů (blogerů) pomocí rozhovorů.
Anotace v angličtině
This Bachelor work summarizes theoretical knowledge about fashion blogs. It is focusing on their use as a self-promotion tool, as a marketing tool. The target of this work is to find out visitor´s opinion about fashion blogs using questionnaire. Next target is to find out blo-ger´s methods to self-promotion using analysis of fashion blogs. Last target is to find out bloger´s opinions about blogging using interview.
Tato Bakalářská práce shrnuje teoretické poznatky o fashion blozích. Zaměřuje se na jejich využití jako nástroje self-promotion, jako nástroje marketingových komunikací. Cílem práce je zjištění názorů návštěvníků fashion blogů pomocí dotazníkového šetření, hodnocení vybraných fashion blogů a zjištění používaných metod k sebepropagaci pomocí analýzy fashion blogů a zjištění názorů na fashion blogy z pohledu jejich autorů (blogerů) pomocí rozhovorů.
Anotace v angličtině
This Bachelor work summarizes theoretical knowledge about fashion blogs. It is focusing on their use as a self-promotion tool, as a marketing tool. The target of this work is to find out visitor´s opinion about fashion blogs using questionnaire. Next target is to find out blo-ger´s methods to self-promotion using analysis of fashion blogs. Last target is to find out bloger´s opinions about blogging using interview.
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o možnostech internetového self-proma v oblasti fashion blogování jako nástroje marketingových komunikací.
2. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte výzkumné otázky a cíle práce.
3. Proveďte analýzu vybraných fashion blogů a analyzujte současný stav internetového self-proma v oblasti těchto blogů.
4. Proveďte analýzu self-proma dotazováním autorů fashion blogů.
5. Zhodnoťte analýzy, vyvoďte závěry, navrhněte možnosti zlepšení a uveďte doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o možnostech internetového self-proma v oblasti fashion blogování jako nástroje marketingových komunikací.
2. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte výzkumné otázky a cíle práce.
3. Proveďte analýzu vybraných fashion blogů a analyzujte současný stav internetového self-proma v oblasti těchto blogů.
4. Proveďte analýzu self-proma dotazováním autorů fashion blogů.
5. Zhodnoťte analýzy, vyvoďte závěry, navrhněte možnosti zlepšení a uveďte doporučení.
Seznam doporučené literatury
ŠINDELÁŘ, Jan. Blog : vytváříme a vedeme internetový deník. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2006. 104 s. ISBN 8025109275
ZIV, Yuli. Fashion 2.0 : blogging your way to the front row : the insider's guide to turning your fashion blog into a profitable business and launching a new career. S.l. : Yuli Ziv, 2011. 194 s. ISBN 978-1463611385.
STUCHLÍK, Petr; DVOŘÁČEK, Martin. Marketing na Internetu. 1. vyd. Praha : Grada, 2000. 247 s. ISBN 8071699578.
GUZELIS, Gediminas. Characterising successful fashion blogs and their evaluation metrics. Saarbrücken : LAP Lambert Academic Publishing, 2010. 117 s. ISBN 978-3-8383-7347-8.
SCOTT, David Meerman. Nová pravidla marketingu a PR : naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků. Vyd. 1. Brno : Zoner Press, 2008. 272 s. ISBN 978-80-86815-93-0.
BYRON, D;. Blogy: publikuj a prosperuj : blogování pro váš business. 1. vyd. BROBACK, Steve Praha : Grada, 2008. 186 s. ISBN 978-80-247-2064-7.
Seznam doporučené literatury
ŠINDELÁŘ, Jan. Blog : vytváříme a vedeme internetový deník. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2006. 104 s. ISBN 8025109275
ZIV, Yuli. Fashion 2.0 : blogging your way to the front row : the insider's guide to turning your fashion blog into a profitable business and launching a new career. S.l. : Yuli Ziv, 2011. 194 s. ISBN 978-1463611385.
STUCHLÍK, Petr; DVOŘÁČEK, Martin. Marketing na Internetu. 1. vyd. Praha : Grada, 2000. 247 s. ISBN 8071699578.
GUZELIS, Gediminas. Characterising successful fashion blogs and their evaluation metrics. Saarbrücken : LAP Lambert Academic Publishing, 2010. 117 s. ISBN 978-3-8383-7347-8.
SCOTT, David Meerman. Nová pravidla marketingu a PR : naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků. Vyd. 1. Brno : Zoner Press, 2008. 272 s. ISBN 978-80-86815-93-0.
BYRON, D;. Blogy: publikuj a prosperuj : blogování pro váš business. 1. vyd. BROBACK, Steve Praha : Grada, 2008. 186 s. ISBN 978-80-247-2064-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Student představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Weberová, Ph.D.):
1. Autorka vo svojich odporúčaniach uviedla dva návrhy, fashion blog zameraný na mladých návrhárov a na módu mamičiek a bábätok. Aké ďalšie zamerania by si vedela autorka predstaviť?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Z viac ako 500 respondentov malo v autorkinej práci 427 prevažne žien od 15 do 25 rokov. Aké vidí autorka možnosti na propagáciu fashion blogov u žien nad 35 rokov?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3. Aké sú výhody a nevýhody spolupráce blogeriek s kozmetickými spoločnosťami?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.