Tato práce je věnována Mezinárodnímu festivalu outdoorových filmů ve Zlíně. Zaměřuje se především na marketing festivalu. Teoretická část vymezuje základní pojmy z oblasti marketingu a marketingových komunikací. Praktická část mapuje a analyzuje využívané komunikační aktivity festivalu.
Dalším cílem práce je analýza spokojenosti návštěvníků s festivalem a zhodnocení atraktivity festivalového programu. Za tímto účelem je proveden marketingový výzkum. Na zá-kladě analýz jsou vypracovány návrhy na zkvalitnění festivalu.
Anotace v angličtině
This work is centered on the International Festival of Outdoor Films in Zlin. Its main focus is on marketing of the festival. In the theoretical part the basic terms of marketing and marketing communication are defined. The practical part describes and analyzes the communication activities used during the festival.
Another objective of the thesis is the analysis of visitor satisfaction with the festival and the evaluation of the attractiveness of the festival program. For this purpose the marketing research was conducted. Based on results of the analyses new proposals will be drawn up to try and improve the festival.
Klíčová slova
filmový festival, film, marketing, marketingové komunikace, marketingový mix, reklama, média, public relations, sponzoring, propagační prostředky
Klíčová slova v angličtině
Film Festival, Film, Marketing, Marketing Communication, Marketing Mix, Advertising, Media, Public Relations, Sponsorship, Promotional Tools
Rozsah průvodní práce
75 s. (90 019 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce je věnována Mezinárodnímu festivalu outdoorových filmů ve Zlíně. Zaměřuje se především na marketing festivalu. Teoretická část vymezuje základní pojmy z oblasti marketingu a marketingových komunikací. Praktická část mapuje a analyzuje využívané komunikační aktivity festivalu.
Dalším cílem práce je analýza spokojenosti návštěvníků s festivalem a zhodnocení atraktivity festivalového programu. Za tímto účelem je proveden marketingový výzkum. Na zá-kladě analýz jsou vypracovány návrhy na zkvalitnění festivalu.
Anotace v angličtině
This work is centered on the International Festival of Outdoor Films in Zlin. Its main focus is on marketing of the festival. In the theoretical part the basic terms of marketing and marketing communication are defined. The practical part describes and analyzes the communication activities used during the festival.
Another objective of the thesis is the analysis of visitor satisfaction with the festival and the evaluation of the attractiveness of the festival program. For this purpose the marketing research was conducted. Based on results of the analyses new proposals will be drawn up to try and improve the festival.
Klíčová slova
filmový festival, film, marketing, marketingové komunikace, marketingový mix, reklama, média, public relations, sponzoring, propagační prostředky
Klíčová slova v angličtině
Film Festival, Film, Marketing, Marketing Communication, Marketing Mix, Advertising, Media, Public Relations, Sponsorship, Promotional Tools
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce. Definujte cíl práce a pracovní hypotézy.
2. Analyzujte současné marketingové komunikace Mezinárodního festivalu outdoorových filmů ve Zlíně.
3. Zpracujte marketingový průzkum u cílové skupiny festivalu.
4. Na základě výsledků marketingového průzkumu ověřte platnost hypotéz, definujte slabé a silné stránky festivalu a navrhněte návrhy na zlepšení.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce. Definujte cíl práce a pracovní hypotézy.
2. Analyzujte současné marketingové komunikace Mezinárodního festivalu outdoorových filmů ve Zlíně.
3. Zpracujte marketingový průzkum u cílové skupiny festivalu.
4. Na základě výsledků marketingového průzkumu ověřte platnost hypotéz, definujte slabé a silné stránky festivalu a navrhněte návrhy na zlepšení.
Seznam doporučené literatury
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing-cesta trhu. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čuněk, 2005. 342 s. ISBN 80-86898-48-2.
HORŇÁK, Pavel, et al. Marketingová komunikácia. Bratislava : Book&Book, 2007. 359 s. ISBN 978-80 969099-5-7.
HORŇÁK, Pavel. Reklama : Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. Zlín : VeRBum, 2010. 320 s. ISBN 978-80-904273-3-4.
CLEMENTE, Mark. Slovník marketingu. Brno : Computer Press, 2004. 378 s. ISBN 80-251-0228-9.
KOTLER, Philip. Marketing management. Praha : Grada, 2007. 720 s. ISBN 80-247-1359-4.
Seznam doporučené literatury
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing-cesta trhu. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čuněk, 2005. 342 s. ISBN 80-86898-48-2.
HORŇÁK, Pavel, et al. Marketingová komunikácia. Bratislava : Book&Book, 2007. 359 s. ISBN 978-80 969099-5-7.
HORŇÁK, Pavel. Reklama : Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. Zlín : VeRBum, 2010. 320 s. ISBN 978-80-904273-3-4.
CLEMENTE, Mark. Slovník marketingu. Brno : Computer Press, 2004. 378 s. ISBN 80-251-0228-9.
KOTLER, Philip. Marketing management. Praha : Grada, 2007. 720 s. ISBN 80-247-1359-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
Otázky k obhajobě-oponentka Mgr. M.Boušková:
1. Proč při nebylo využito při propagaci festivalu osobního prodeje?
2. Jak chcete do budoucna řešit kulhající spolupráci s vedením MFOF?
3. Uvažujete o rozšíření záběru festivalu pro věkovou skupinu do 15 let?
Studentka plně odpověděla na položené otázky.