Ve své diplomové práci se zabývám zvýšením kvality poskytovaných služeb hotelu Balta-ci*** ve Zlíně. Práce je rozdělena na tři části. V první, teoretické části jsou zahrnuty po-znatky, které se týkají marketingu služeb, marketingu hotelových služeb
a hotelnictví. Praktická část se zabývá představením hotelu a hotelových služeb, dále obsa-huje analýzu PEST, Porterovu analýzu konkurenčního boje, analýzu spokojenosti hostů
a SWOT analýzu. Praktická část zahrnuje také marketingový výzkum zaměřený na kvalitu služeb hotelu. V poslední, projektové části mé práce jsou rozpracovány návrhy a doporu-čení, které jsou odvozeny z analytické části. Projekt je na závěr podroben časové, náklado-vé a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
In my thesis I deal with increasing of provided services of hotel Baltaci*** in Zlin. My thesis is divided to three parts. In the first, theoretical part I deal with literature search, which relate services marketing, marketing of hotel services and hospitality. Practical part builds on the theoretical part and I deal with introducing of hotel and hotel services, further contains PEST analysis, Porter´s strategy of competitive fight, analysis of guests satisfaction and SWOT analysis. Practical part includes also marketing research aimed to quality of hotel services. In the last project part of my thesis are developed suggestions and recommendations which I deduced from analytic part. At the end is project subjected to time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
Marketing služeb, Marketing hotelových služeb, Hotelnictví, PEST analýza, Porterova analýza konkurenčního boje, SWOT analýza.
Klíčová slova v angličtině
Services marketing, Marketing of hotel services, Hospitality, PEST analysis, Porter´s strategy of competitive fight, SWOT analysis.
Rozsah průvodní práce
105
Jazyk
CZ
Anotace
Ve své diplomové práci se zabývám zvýšením kvality poskytovaných služeb hotelu Balta-ci*** ve Zlíně. Práce je rozdělena na tři části. V první, teoretické části jsou zahrnuty po-znatky, které se týkají marketingu služeb, marketingu hotelových služeb
a hotelnictví. Praktická část se zabývá představením hotelu a hotelových služeb, dále obsa-huje analýzu PEST, Porterovu analýzu konkurenčního boje, analýzu spokojenosti hostů
a SWOT analýzu. Praktická část zahrnuje také marketingový výzkum zaměřený na kvalitu služeb hotelu. V poslední, projektové části mé práce jsou rozpracovány návrhy a doporu-čení, které jsou odvozeny z analytické části. Projekt je na závěr podroben časové, náklado-vé a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
In my thesis I deal with increasing of provided services of hotel Baltaci*** in Zlin. My thesis is divided to three parts. In the first, theoretical part I deal with literature search, which relate services marketing, marketing of hotel services and hospitality. Practical part builds on the theoretical part and I deal with introducing of hotel and hotel services, further contains PEST analysis, Porter´s strategy of competitive fight, analysis of guests satisfaction and SWOT analysis. Practical part includes also marketing research aimed to quality of hotel services. In the last project part of my thesis are developed suggestions and recommendations which I deduced from analytic part. At the end is project subjected to time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
Marketing služeb, Marketing hotelových služeb, Hotelnictví, PEST analýza, Porterova analýza konkurenčního boje, SWOT analýza.
Klíčová slova v angličtině
Services marketing, Marketing of hotel services, Hospitality, PEST analysis, Porter´s strategy of competitive fight, SWOT analysis.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární poznatky vztahující se k marketingu služeb a řízení kvality hotelových služeb.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav úrovně kvality poskytovaných služeb.
Na základě provedené analýzy zpracujte projekt zvýšení kvality poskytovaných služeb hotelu Baltaci***.
Navržený projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární poznatky vztahující se k marketingu služeb a řízení kvality hotelových služeb.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav úrovně kvality poskytovaných služeb.
Na základě provedené analýzy zpracujte projekt zvýšení kvality poskytovaných služeb hotelu Baltaci***.
Navržený projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HORNER, Susana a SWARBROOKE, John. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. 486 s. ISBN 80-247-0202-9.
HOROVITZ, Jacques. Jak získat zákazníka: Kvalita služeb. 1. vyd. Praha: Management Press, 1994. 134 s. ISBN 80-85603-45-4.
JANEČKOVÁ, Lidmila. Marketing služeb. 1. vyd. Karviná: Obchodně podnikatelská fakulta, 1996. 155 s. ISBN 80-85879-34-4.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 4. vyd. Praha: Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 277 s. ISBN 80-247-0966.
Seznam doporučené literatury
HORNER, Susana a SWARBROOKE, John. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. 486 s. ISBN 80-247-0202-9.
HOROVITZ, Jacques. Jak získat zákazníka: Kvalita služeb. 1. vyd. Praha: Management Press, 1994. 134 s. ISBN 80-85603-45-4.
JANEČKOVÁ, Lidmila. Marketing služeb. 1. vyd. Karviná: Obchodně podnikatelská fakulta, 1996. 155 s. ISBN 80-85879-34-4.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 4. vyd. Praha: Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 277 s. ISBN 80-247-0966.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí - Dr. Staňková - 48 bodů - 1. Na str. 56 píšete, že vyjednávací síla dodavatelů je vysoká, protože existuje spousta dodavatelů různých surovin, vybavení a zařízení. Podle čeho posuzujeme, zda je vyjednávací síla dodavatelů vysoká či nízká? - Zodpovězeno zcela
2. Mezi silné stránky hotelu patří podle Vaší analýzy vlastní prádelna. Je tato vlastní prádelna finančně soběstačná nebo je dotována z hotelu? Nebylo by efektivnější realizovat praní prádla externě? - Zodpovězeno zcela
3. Jako slabou stránku hotelu uvádíte nízkou motivaci zaměstnanců. V práci jste se však touto otázkou nezabývala. Na základě jakých zdrojů informací tuto slabou stránku uvádíte? Jak byste navrhovala řešit zlepšení motivace zaměstnanců? - Zodpovězeno zcela
Oponent - Ing. Vaněk - 48 bodů - 1. Považujete za hrozbu pokles návštěvníků v období konání Barum Rally vzhledem k nedávné nehodě, snížení dotací na konání Mezinárodního Filmového Festivalu apod.? - Zodpovězeno zcela
2. Domníváte se, že zakoupení věcí z ?druhé ruky? je vhodnou investicí (kola, přilby) a to v tak malém počtu (2 ks). Údržba může být poté více nákladná, než je cena kola. - Zodpovězeno zcela
3. Bude firma dané návrhy realizovat? - Zodpovězeno zcela
Dr. Brychta - V práci uvádíte nový segment zákazníků - jaký tím myslíte? - Zodpovězeno zcela
Doc. Chovancová - Probíhal pretest dotazníku distribuovaného zákazníkům? - Zodpovězeno zcela
Doc. Gregar - K jakému časovému horizontu se vztahuje Vámi vypracovaná nákladová analýza? - Zodpovězeno zcela