Bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření reklamní kampaně pro společnost Promoprodukce-Artur Kaiser. Plán reklamní kampaně obsahuje návrh takových propagačních prostředků, které usnadní proniknutí k cílové skupině.
Anotace v angličtině
The Thesis is aimed at creating the advertising campaign for the company Promoprodukce-Artur Kaiser. The plan of this advertising campaign contains the promotion elements that ease to penetrate to targeted segment.
Klíčová slova
reklamní kampaň, reklama, prezentace nového vozu
Klíčová slova v angličtině
advertising campaign, advertisment, presentation of a new car
Rozsah průvodní práce
56 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření reklamní kampaně pro společnost Promoprodukce-Artur Kaiser. Plán reklamní kampaně obsahuje návrh takových propagačních prostředků, které usnadní proniknutí k cílové skupině.
Anotace v angličtině
The Thesis is aimed at creating the advertising campaign for the company Promoprodukce-Artur Kaiser. The plan of this advertising campaign contains the promotion elements that ease to penetrate to targeted segment.
Klíčová slova
reklamní kampaň, reklama, prezentace nového vozu
Klíčová slova v angličtině
advertising campaign, advertisment, presentation of a new car
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu, vztahující se k tématu práce.
Na základě studia literatury analyzujte současnou situaci v oblasti marketingového plánování firmy se zaměřením na komunikační strategii.
Vypracujte návrh reklamní kampaně nového modelu Chevrolet pro společnost Promoprodukce-Artur Kaiser.
Formulujte očekávané efekty plynoucí z realizace kampaně.
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu, vztahující se k tématu práce.
Na základě studia literatury analyzujte současnou situaci v oblasti marketingového plánování firmy se zaměřením na komunikační strategii.
Vypracujte návrh reklamní kampaně nového modelu Chevrolet pro společnost Promoprodukce-Artur Kaiser.
Formulujte očekávané efekty plynoucí z realizace kampaně.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno: Masarykova univerzita,1997.157 s. ISBN 80-210-1681-7.
[2] KOTLER, P. Marketing Management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
[3] TELLIS, GERARD J. Reklama a podpora prodeje. Přel. Ing. L. Janečková, CSc, Ing. M. Třesalík. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 620 s. ISBN 80-7169-997-7.
[4] SCHULTZ, DONE J. Moderní reklama-umění zaujmout. Přel. R. Špaček. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1995. 704 s. ISBN 80-7169-7169-062-7.
[5] SVĚTLÍK, J. Marketing - cesta k trhu. 2. vyd. Zlín: EKKA, 1994. 256s.
[6] SVĚTLÍK, J., SOUKALOVÁ, R. Marketingová komunikace. Zlín: Vyšší odborná škola ekonomická Zlín, 1999. 118 s.
[7] VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Reklama Jak dělat reklamu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 124 s. ISBN 80-247-0557-5.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno: Masarykova univerzita,1997.157 s. ISBN 80-210-1681-7.
[2] KOTLER, P. Marketing Management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
[3] TELLIS, GERARD J. Reklama a podpora prodeje. Přel. Ing. L. Janečková, CSc, Ing. M. Třesalík. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 620 s. ISBN 80-7169-997-7.
[4] SCHULTZ, DONE J. Moderní reklama-umění zaujmout. Přel. R. Špaček. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1995. 704 s. ISBN 80-7169-7169-062-7.
[5] SVĚTLÍK, J. Marketing - cesta k trhu. 2. vyd. Zlín: EKKA, 1994. 256s.
[6] SVĚTLÍK, J., SOUKALOVÁ, R. Marketingová komunikace. Zlín: Vyšší odborná škola ekonomická Zlín, 1999. 118 s.
[7] VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Reklama Jak dělat reklamu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 124 s. ISBN 80-247-0557-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Objasněte, jakým způsobem budou potencionální zákazníci inofmování o SMS soutěži?
Ve kterých městech ČR se bude kampaň realizovat?
Která z cílových skupin bude vůz kupovat více?