Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem trhu a zpracováním projektu prodeje platebních šeků a dárkových poukázek na zboží se zaměřením na podniky. V praktické části je proveden marketingový průzkum trhu, jehož cílem je zjistit současný stav v oblasti poskytování zaměstnaneckých výhod, a také zájem zaměstnavatelů a ostatních skupin respondentů o poskytování a využití poukázek na zboží.
V další části práce je vytvořena marketingová strategie pro potenciální zákaznické skupiny, která zahrnuje formy jejich oslovení a způsoby propagace produktu.
Na závěr je provedeno doporučení a možné řešení této problematiky, které by mělo napomoci při realizaci tohoto projektu.
V příloze jsou uvedeny dva typy dotazníků, které jsem použil při průzkumu trhu a také propagační dopisy, které byly využity při nabídce tohoto produktu firmám a organizacím.
Anotace v angličtině
This bachelor work deal with the marketing survey and elaboration the project of Bata payment cheques and gift vouchers for goods with the view on companies.
The theoretical part of this work deal with analysing benefits for employees in connection with their motivation. This part contains information about marketing research too.
First I introduced the project of payment cheques and gift vouchers for goods in the practical part of this work. After that I found out the present situation in the field of providing benefits for employees as well as demand of employers and the other groups of respondents for providing and applying the vouchers (cheques) for goods based on the obtained information. Potential customers were divided into certain customer groups and the strategy was defined in order to address them.
I am sure that the recommendations I have suggested will assist to realize this project.
Klíčová slova
marketingový průzkum, platební šeky a dárkové poukázky na zboží, zaměstnanecké výhody
Klíčová slova v angličtině
marketing survey, payment cheques and gift vouchers, benefits for employees
Rozsah průvodní práce
78 s., 4 s. obr. příloh
Jazyk
AN
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem trhu a zpracováním projektu prodeje platebních šeků a dárkových poukázek na zboží se zaměřením na podniky. V praktické části je proveden marketingový průzkum trhu, jehož cílem je zjistit současný stav v oblasti poskytování zaměstnaneckých výhod, a také zájem zaměstnavatelů a ostatních skupin respondentů o poskytování a využití poukázek na zboží.
V další části práce je vytvořena marketingová strategie pro potenciální zákaznické skupiny, která zahrnuje formy jejich oslovení a způsoby propagace produktu.
Na závěr je provedeno doporučení a možné řešení této problematiky, které by mělo napomoci při realizaci tohoto projektu.
V příloze jsou uvedeny dva typy dotazníků, které jsem použil při průzkumu trhu a také propagační dopisy, které byly využity při nabídce tohoto produktu firmám a organizacím.
Anotace v angličtině
This bachelor work deal with the marketing survey and elaboration the project of Bata payment cheques and gift vouchers for goods with the view on companies.
The theoretical part of this work deal with analysing benefits for employees in connection with their motivation. This part contains information about marketing research too.
First I introduced the project of payment cheques and gift vouchers for goods in the practical part of this work. After that I found out the present situation in the field of providing benefits for employees as well as demand of employers and the other groups of respondents for providing and applying the vouchers (cheques) for goods based on the obtained information. Potential customers were divided into certain customer groups and the strategy was defined in order to address them.
I am sure that the recommendations I have suggested will assist to realize this project.
Klíčová slova
marketingový průzkum, platební šeky a dárkové poukázky na zboží, zaměstnanecké výhody
Klíčová slova v angličtině
marketing survey, payment cheques and gift vouchers, benefits for employees
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu ve vztahu ke zvolenému tématu bakalářské práce.
V návaznosti na teoretické poznatky proveďte marketingový průzkum trhu.
Na základě výsledků výzkumu vytvořte marketingovou strategii pro potenciální zákaznické skupiny, určete formy jejich oslovení a způsoby propagace produktu.
Navrhněte možná řešení dané problematiky a uveďte doporučení pro firmu.
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu ve vztahu ke zvolenému tématu bakalářské práce.
V návaznosti na teoretické poznatky proveďte marketingový průzkum trhu.
Na základě výsledků výzkumu vytvořte marketingovou strategii pro potenciální zákaznické skupiny, určete formy jejich oslovení a způsoby propagace produktu.
Navrhněte možná řešení dané problematiky a uveďte doporučení pro firmu.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. 159 s. ISBN 80-247-0385-8.
[2] KOTLER, P. Marketing management. 10. rozš. vyd. Praha: Grada, 2001. 789 s. ISBN 80-247-0016-6.
[3] PŘÍBOVÁ, M. a kol. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha: Grada, 1996. 238 s. ISBN 80-7169-229-9.
[4] BÁRTOVÁ, H., BÁRTA, V., KOUDELKA, J. Chování spotřebitele a výzkum trhu. 2. vyd. Praha: VŠE, 2004. 243 s. ISBN 80-245-0778-1.
[5] ZBOŘIL, K. Marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: VŠE, 1996. 106 s. ISBN 80-7079-389-9.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. 159 s. ISBN 80-247-0385-8.
[2] KOTLER, P. Marketing management. 10. rozš. vyd. Praha: Grada, 2001. 789 s. ISBN 80-247-0016-6.
[3] PŘÍBOVÁ, M. a kol. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha: Grada, 1996. 238 s. ISBN 80-7169-229-9.
[4] BÁRTOVÁ, H., BÁRTA, V., KOUDELKA, J. Chování spotřebitele a výzkum trhu. 2. vyd. Praha: VŠE, 2004. 243 s. ISBN 80-245-0778-1.
[5] ZBOŘIL, K. Marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: VŠE, 1996. 106 s. ISBN 80-7079-389-9.