Cílem bakalářské práce je zhodnotit stav Public relations na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně a navrhnout opatření ke zlepšení stavu PR aktivit. Zhodnocení současného stavu PR vychází z teoreticko-metodologické části, na kterou navazuje analýza PR aktivit a zhodnocení budování jednotného chování organizace vůči vnější i vnitřní veřejnosti. Z této analýzy získáme podklady pro návrh opatření ke zlepšení současného stavu.
Pro zhodnocení současného stavu Public relations jsem využil interních materiálů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, osobních rozhovorů se zaměstnanci UTB, Studentské unie a marketingového výzkumu mezi studenty středních škol.
Anotace v angličtině
Objective of this bachelor thesis is assessing the Public Relations state in the Tomas Bata University in Zlín and proposing steps for improving the state of the PR activities. The assessment of the existing state of PR issues from the theoretical and methodological part followed by the analysis of the PR activities and by the assessment of building up of a uniform behaviour of the organization with respect to the inner and outer public. From this analysis, we shall get details for our proposal of steps for improving the existing state.
For assessing the existing state of Public relations, I have made use of internal materials of the Tomas Bata University in Zlín, of personal discussions with the TBU employees and with the Students Union and market research among students of secondary schools.
Klíčová slova
Vztahy s veřejností, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
PR, market research
Rozsah průvodní práce
95 s, 33 s
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce je zhodnotit stav Public relations na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně a navrhnout opatření ke zlepšení stavu PR aktivit. Zhodnocení současného stavu PR vychází z teoreticko-metodologické části, na kterou navazuje analýza PR aktivit a zhodnocení budování jednotného chování organizace vůči vnější i vnitřní veřejnosti. Z této analýzy získáme podklady pro návrh opatření ke zlepšení současného stavu.
Pro zhodnocení současného stavu Public relations jsem využil interních materiálů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, osobních rozhovorů se zaměstnanci UTB, Studentské unie a marketingového výzkumu mezi studenty středních škol.
Anotace v angličtině
Objective of this bachelor thesis is assessing the Public Relations state in the Tomas Bata University in Zlín and proposing steps for improving the state of the PR activities. The assessment of the existing state of PR issues from the theoretical and methodological part followed by the analysis of the PR activities and by the assessment of building up of a uniform behaviour of the organization with respect to the inner and outer public. From this analysis, we shall get details for our proposal of steps for improving the existing state.
For assessing the existing state of Public relations, I have made use of internal materials of the Tomas Bata University in Zlín, of personal discussions with the TBU employees and with the Students Union and market research among students of secondary schools.
Klíčová slova
Vztahy s veřejností, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
PR, market research
Zásady pro vypracování
Prostudujte teoretické poznatky vztahující se k danému tématu práce.
Analyzujte současný stav a činnost odddělení public relations na UTB ve Zlíně.
Zhodnoďte přednosti a nedostatky současného stavu oddělení public relations na UTB ve Zlíně.
Na základě výsledku předchozí analýzy zpracujte návrh opatření vedoucí ke zkvalitnění PR aktivit.
Zásady pro vypracování
Prostudujte teoretické poznatky vztahující se k danému tématu práce.
Analyzujte současný stav a činnost odddělení public relations na UTB ve Zlíně.
Zhodnoďte přednosti a nedostatky současného stavu oddělení public relations na UTB ve Zlíně.
Na základě výsledku předchozí analýzy zpracujte návrh opatření vedoucí ke zkvalitnění PR aktivit.
Seznam doporučené literatury
[1] Svoboda, V. Základy public relations 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2001. 152 s. ISBN 80-7318-043-X.
[2] FORET, M. Komunikace s veřejností. 1. vyd. Brno 1994: Vydavatelství Masarykovy univerzity Brno, 1994. 206 s. ISBN 80-210-1034-7.
[3] Chmel, Z. Propagace Public Relations Media. 1. vyd. Brno: ANTE, 1997, 80 s. ISBN 80-902404-2-9.
[4] NĚMEC, P. Public relations. Zásady komunikace s veřejností. 1. vyd. Praha: Management Press, 1993, ISBN 80-85603-26-8.
Seznam doporučené literatury
[1] Svoboda, V. Základy public relations 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2001. 152 s. ISBN 80-7318-043-X.
[2] FORET, M. Komunikace s veřejností. 1. vyd. Brno 1994: Vydavatelství Masarykovy univerzity Brno, 1994. 206 s. ISBN 80-210-1034-7.
[3] Chmel, Z. Propagace Public Relations Media. 1. vyd. Brno: ANTE, 1997, 80 s. ISBN 80-902404-2-9.
[4] NĚMEC, P. Public relations. Zásady komunikace s veřejností. 1. vyd. Praha: Management Press, 1993, ISBN 80-85603-26-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Jak byste řešil problémy vyplývající ze SWOT analýzy zejména příležitosti a hrozby?
Jak navrhujete zlepšit zpětnou vazbu mezi studenty a UTB?