Ve své bakalářské práci se zaměřuji na průzkum spokojenosti rodičů formou dotazníku na následujících ZŠ: Základní škola Komenského II a Základní škola Zlín - Želechovice. Na základě analýzy dat získaných z výzkumu doporučím možnosti zlepšení vztahu mezi školou - žákem - rodičem.
Anotace v angličtině
At my bachelor work I intent on the research of parents content according to questionnaire at the following elementary school: basic school Komensky II and elementary school Zlin - Zelechovice. On the basic date obtained of the research I recommend the possibility of improving relationships under school, parents and pupils.
Klíčová slova
Marketingový výzkum, Dotazník, Základní škola, Marketing služeb, Neziskový sektor
Klíčová slova v angličtině
Marketing research, Questionnaire, Elementary school, Service marketing, Non - profit segment
Rozsah průvodní práce
59 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na průzkum spokojenosti rodičů formou dotazníku na následujících ZŠ: Základní škola Komenského II a Základní škola Zlín - Želechovice. Na základě analýzy dat získaných z výzkumu doporučím možnosti zlepšení vztahu mezi školou - žákem - rodičem.
Anotace v angličtině
At my bachelor work I intent on the research of parents content according to questionnaire at the following elementary school: basic school Komensky II and elementary school Zlin - Zelechovice. On the basic date obtained of the research I recommend the possibility of improving relationships under school, parents and pupils.
Klíčová slova
Marketingový výzkum, Dotazník, Základní škola, Marketing služeb, Neziskový sektor
Klíčová slova v angličtině
Marketing research, Questionnaire, Elementary school, Service marketing, Non - profit segment
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu práce.
Proveďte průzkum spokojenosti rodičů se základní školou.
Vyhodnoťte výsledky průzkumu a proveďte analýzu.
Návrhněte opatření na zlepšení.
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu práce.
Proveďte průzkum spokojenosti rodičů se základní školou.
Vyhodnoťte výsledky průzkumu a proveďte analýzu.
Návrhněte opatření na zlepšení.
Seznam doporučené literatury
[1] BÁRTA, V., BÁRTOVÁ, H. Marketingový výzkum trhu. 1. vyd. Praha: Economia, 1991 107 s. ISBN 80-85378-09-4.
[2] BOUČKOVÁ, J. a kol. Marketing. Praha: C.H. Beck, 2003 - xvii, 432 s. 24 cm ISBN 80-7179-577-1.
[3] FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003 - 159 s. ISBN 80-247-0385-8.
[4] HANNAGAN, T. J. Marketing pro neziskový sektor. [z angličtiny přeložila Jana Novotná]. 1. vyd. Praha: Management Press, 1996 - 205 s. 21 cm ISBN 80-85943-07-7.
[5] HAUGE, P. Průzkum trhu: příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů. 1. vyd. - Brno: Computer Press, 2003 - xii, 224 s. ISBN 80-7226-917-8.
[6] HINGSTON, P. Efektivní marketing. [přeložil Josef Lagmajer] 1. vyd. Knižní klub v Praze, 2002 - 192 s. ISBN 80-242-0893-8.
Seznam doporučené literatury
[1] BÁRTA, V., BÁRTOVÁ, H. Marketingový výzkum trhu. 1. vyd. Praha: Economia, 1991 107 s. ISBN 80-85378-09-4.
[2] BOUČKOVÁ, J. a kol. Marketing. Praha: C.H. Beck, 2003 - xvii, 432 s. 24 cm ISBN 80-7179-577-1.
[3] FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003 - 159 s. ISBN 80-247-0385-8.
[4] HANNAGAN, T. J. Marketing pro neziskový sektor. [z angličtiny přeložila Jana Novotná]. 1. vyd. Praha: Management Press, 1996 - 205 s. 21 cm ISBN 80-85943-07-7.
[5] HAUGE, P. Průzkum trhu: příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů. 1. vyd. - Brno: Computer Press, 2003 - xii, 224 s. ISBN 80-7226-917-8.
[6] HINGSTON, P. Efektivní marketing. [přeložil Josef Lagmajer] 1. vyd. Knižní klub v Praze, 2002 - 192 s. ISBN 80-242-0893-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Popiště koncepci a strukturu práce. Proč jste vybrala tyto dvě školy?
Z jakého důvodu je zmiňován odbor školství?
Jaký je stav e-mailové komunikace na těchto ZŠ?