Tato práce se zabývá otázkou propagace ortopedické a diabetické obuvi na trhu pacientů s onemocněním diabetes mellitus. Cílem této práce je zanalyzovat propagační materiály a internetové stránky amerických, kanadských a jihoamerických firem působících v tomto oboru a na základě této analýzy podat návrhy na zlepšení současného stavu propagace značky MEDI firmy Baťa, a. s.
Anotace v angličtině
This thesis engages in question of promotion the orthopaedic and
diabetic footwear appointed for patients with diabetes mellitus. The aim
of this thesis is to analyse the promotion materials and web sides of
companies working in that brand on the market of North and South
America. Than to make proposals for improvement the present situation of
propagation MEDI footwear made by Bata a.s., compiled on the basis of
this analysis.
Klíčová slova
diabetes mellitus, obuv pro diabetiky, komunikační mix, reklama, podpora prodeje, public relations, osobní prodej, přímý marketing, katalog, internetové stránky
Klíčová slova v angličtině
diabetes mellitus, diabetic footwear, promotional mix, advertising, sales promotion, public relations, personal selling, direct marketing, cataloue, web side
Rozsah průvodní práce
79 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce se zabývá otázkou propagace ortopedické a diabetické obuvi na trhu pacientů s onemocněním diabetes mellitus. Cílem této práce je zanalyzovat propagační materiály a internetové stránky amerických, kanadských a jihoamerických firem působících v tomto oboru a na základě této analýzy podat návrhy na zlepšení současného stavu propagace značky MEDI firmy Baťa, a. s.
Anotace v angličtině
This thesis engages in question of promotion the orthopaedic and
diabetic footwear appointed for patients with diabetes mellitus. The aim
of this thesis is to analyse the promotion materials and web sides of
companies working in that brand on the market of North and South
America. Than to make proposals for improvement the present situation of
propagation MEDI footwear made by Bata a.s., compiled on the basis of
this analysis.
Klíčová slova
diabetes mellitus, obuv pro diabetiky, komunikační mix, reklama, podpora prodeje, public relations, osobní prodej, přímý marketing, katalog, internetové stránky
Klíčová slova v angličtině
diabetes mellitus, diabetic footwear, promotional mix, advertising, sales promotion, public relations, personal selling, direct marketing, cataloue, web side
Zásady pro vypracování
Na základě studia odborné literatury uveďte teoretická východiska, vztahující se tématu práce.
Zpracujte seznam konkurenčních značek diabetické a ortopedické obuvi v Severní a Jižní americe.
Analyzujte jejich propagaci a proveďte vyhodnocení.
Analyzujte současný stav propagace značky MEDI firmy Baťa.
Navrhněte možnosti zlepšení současného stavu.
Zásady pro vypracování
Na základě studia odborné literatury uveďte teoretická východiska, vztahující se tématu práce.
Zpracujte seznam konkurenčních značek diabetické a ortopedické obuvi v Severní a Jižní americe.
Analyzujte jejich propagaci a proveďte vyhodnocení.
Analyzujte současný stav propagace značky MEDI firmy Baťa.
Navrhněte možnosti zlepšení současného stavu.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0016-6.
[2] DE PELSMACHER, P., GEUENS, M., BERG, J. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0254-1.
[3] SVĚTLÍK, J. Marketing cesta k trhu. Zlín: EKKA, 1992.
[4] SVĚTLÍK, J. Marketing a reklama. Zlín: Fakulta multimediálních komunikací, 2003.
[5] STUCHLÍK, J. Základy marketingu. Zlín: Vyšší odborná škola ekonomická Zlín, 2003.
[6] TOŠENOVSKÝ, P., EDMONDS, M. Moderní léčba syndromu diabetické nohy. Praha: Galén, 2004. ISBN 80-7262-261-7.
[7] SVAČINA, Š. Prevence diabetu. Praha: Galén, 2003. ISBN 80-7262-165-3.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0016-6.
[2] DE PELSMACHER, P., GEUENS, M., BERG, J. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0254-1.
[3] SVĚTLÍK, J. Marketing cesta k trhu. Zlín: EKKA, 1992.
[4] SVĚTLÍK, J. Marketing a reklama. Zlín: Fakulta multimediálních komunikací, 2003.
[5] STUCHLÍK, J. Základy marketingu. Zlín: Vyšší odborná škola ekonomická Zlín, 2003.
[6] TOŠENOVSKÝ, P., EDMONDS, M. Moderní léčba syndromu diabetické nohy. Praha: Galén, 2004. ISBN 80-7262-261-7.
[7] SVAČINA, Š. Prevence diabetu. Praha: Galén, 2003. ISBN 80-7262-165-3.