Téma mé bakalářské práce je analýza zákazníků CK SUNNY DAYS. Společnost byla založena v roce 1997 a soustřeďuje se převážně na cestovní ruch v oblasti severní Afriky. SUNNY DAYS patří mezi šest největších cestovních kanceláří v České republice. K průzkumu zákazníků jsem použil dotazník obsahující celkem dvanáct otázek, které jsem následně analyzoval. Dotazník byl distribuován na zlínské a olomoucké pobočce cestovní kanceláře. V závěru mé práce jsem navrhl opatření, která by měla vést ke zlepšení komunikace se zákazníkem, lepšímu uspokojení jeho přání a potřeb a zlepšení postavení SUNNY DAYS na trhu cestovních kanceláří.
Anotace v angličtině
The theme of my bachelors diploma work is a research and analysis of the SUNNY DAYS travel agency's customers. The SUNNY DAYS Company was established in the 1997 and nowadays specializes in the region of the Northern Africa. SUNNY DAYS is one of the six largest travel agencies on the Czech market.
In the research a 12-item questionnaire was used which I analyzed lately. The research took place in the SUNNY DAYS branch offices in Zlin and Olomouc.
I've made some suggestions in the conclusion of my work which could improve the communication with the customer, better the customers' overall satisfaction and may also improve the SUNNY DAYS position on the Czech travel agencies market.
Téma mé bakalářské práce je analýza zákazníků CK SUNNY DAYS. Společnost byla založena v roce 1997 a soustřeďuje se převážně na cestovní ruch v oblasti severní Afriky. SUNNY DAYS patří mezi šest největších cestovních kanceláří v České republice. K průzkumu zákazníků jsem použil dotazník obsahující celkem dvanáct otázek, které jsem následně analyzoval. Dotazník byl distribuován na zlínské a olomoucké pobočce cestovní kanceláře. V závěru mé práce jsem navrhl opatření, která by měla vést ke zlepšení komunikace se zákazníkem, lepšímu uspokojení jeho přání a potřeb a zlepšení postavení SUNNY DAYS na trhu cestovních kanceláří.
Anotace v angličtině
The theme of my bachelors diploma work is a research and analysis of the SUNNY DAYS travel agency's customers. The SUNNY DAYS Company was established in the 1997 and nowadays specializes in the region of the Northern Africa. SUNNY DAYS is one of the six largest travel agencies on the Czech market.
In the research a 12-item questionnaire was used which I analyzed lately. The research took place in the SUNNY DAYS branch offices in Zlin and Olomouc.
I've made some suggestions in the conclusion of my work which could improve the communication with the customer, better the customers' overall satisfaction and may also improve the SUNNY DAYS position on the Czech travel agencies market.
Prostudujte uvedenou literaturu se vztahem ke zvolenému tématu.
Proveďte průzkum zákazníků ck. Sunnydays.
Vyhodnoťte výsledky průzkumu, proveďte jejich analýzu.
Zpracujte návrh opatření, která povedou ke zvýšení efektivnosti činnosti firmy.
Zásady pro vypracování
Prostudujte uvedenou literaturu se vztahem ke zvolenému tématu.
Proveďte průzkum zákazníků ck. Sunnydays.
Vyhodnoťte výsledky průzkumu, proveďte jejich analýzu.
Zpracujte návrh opatření, která povedou ke zvýšení efektivnosti činnosti firmy.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
[2] ČICHOVSKÝ, L. Marketing konkurenceschopnosti (I). 1. vyd. Praha: Radix, 2002. 270 s. ISBN 80-86031-35-7.
[3] STUCHLÍK, J. Základy marketingu. 1. vyd. Zlín: Vyšší odborná škola ekonomická Zlín, 2003. 81 s.
[4] ŠUMBEROVÁ, P., KOZÁK, V. Základy marketingu. 3. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2001. 101 s. ISBN 80-7318-001-4.
[5] NAGYOVÁ, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 1995. 117 s. ISBN 80-7079-376-7.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
[2] ČICHOVSKÝ, L. Marketing konkurenceschopnosti (I). 1. vyd. Praha: Radix, 2002. 270 s. ISBN 80-86031-35-7.
[3] STUCHLÍK, J. Základy marketingu. 1. vyd. Zlín: Vyšší odborná škola ekonomická Zlín, 2003. 81 s.
[4] ŠUMBEROVÁ, P., KOZÁK, V. Základy marketingu. 3. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2001. 101 s. ISBN 80-7318-001-4.
[5] NAGYOVÁ, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 1995. 117 s. ISBN 80-7079-376-7.