publicity, direct marketing, plan of publicity, SWOT analysis,
Zásady pro vypracování
Prostudujte literaturu vztahující se k řešenému tématu práce.
Na základě prostudované literatury zhodnoťte současnou situaci v oblasti přímého marketingu firmy.
Vypracujte propagační plán firmy se zaměřením na přímý marketing.
Zhodnoťte efektivitu a finanční náročnost propagačního plánu.
Navrhněte a zdůvodněte možná řešení.
Zásady pro vypracování
Prostudujte literaturu vztahující se k řešenému tématu práce.
Na základě prostudované literatury zhodnoťte současnou situaci v oblasti přímého marketingu firmy.
Vypracujte propagační plán firmy se zaměřením na přímý marketing.
Zhodnoťte efektivitu a finanční náročnost propagačního plánu.
Navrhněte a zdůvodněte možná řešení.
Seznam doporučené literatury
[1] NASH, E. Direct marketing. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 604 s. ISBN 80-7226-838-4.
[2] WINTER, J., VRABEC, V. Internet: podnikatelská příležitost nebo hrozba? 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 212 s. ISBN 80-7261-026-0.
[3] STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK, M. Marketing na internetu. 1. vyd. Praha: Grada, 2000. 248 s. ISBN 80-7169-957-8.
Seznam doporučené literatury
[1] NASH, E. Direct marketing. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 604 s. ISBN 80-7226-838-4.
[2] WINTER, J., VRABEC, V. Internet: podnikatelská příležitost nebo hrozba? 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 212 s. ISBN 80-7261-026-0.
[3] STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK, M. Marketing na internetu. 1. vyd. Praha: Grada, 2000. 248 s. ISBN 80-7169-957-8.