Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem a má zjistit potřeby vzdělávání veřejnosti ve Zlínském kraji. V úvodní části je definována podstata
a požadavky celé práce i praktické cíle vlastního výzkumu. Další část obsahuje teoretické poznatky nutné pro zpracovaní analytické části, která se zabývá již samotným výzkumem. V závěru jsou uvedena stanoviska a doporučení vycházející z výsledků analýzy provedeného výzkumu, která budou sloužit VOŠE Zlín jako podklad k podání žádosti
o grant.
Anotace v angličtině
In my bachelor thesis I have concentrated on a marketing research study,
which has found out the educational needs of the public in the region of Zlín. The
principle, requirements of the whole work and practical purposes of personal research
are defined in the introduction of my thesis.
The next part contains theoretic knowledge that is necessary for the analysis,which is concerned with actual research. In the conclusion, there are viewpoints and recommendations that appear from the results of the analysis. The results of this marketing research will be instrumental to VOŠE Zlín as a background to make a request for a grant.
Klíčová slova
marketingový výzkum, evropský sociální fond, operační program rozvoje lidských zdrojů, respondenti, dotazník, VOŠE Zlín, Zlínský kraj.
Klíčová slova v angličtině
marketing research, European social fund, Operational programme Development of human resources, informant, questionnaire, VOŠE Zlin, Zlin region.
Rozsah průvodní práce
57
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem a má zjistit potřeby vzdělávání veřejnosti ve Zlínském kraji. V úvodní části je definována podstata
a požadavky celé práce i praktické cíle vlastního výzkumu. Další část obsahuje teoretické poznatky nutné pro zpracovaní analytické části, která se zabývá již samotným výzkumem. V závěru jsou uvedena stanoviska a doporučení vycházející z výsledků analýzy provedeného výzkumu, která budou sloužit VOŠE Zlín jako podklad k podání žádosti
o grant.
Anotace v angličtině
In my bachelor thesis I have concentrated on a marketing research study,
which has found out the educational needs of the public in the region of Zlín. The
principle, requirements of the whole work and practical purposes of personal research
are defined in the introduction of my thesis.
The next part contains theoretic knowledge that is necessary for the analysis,which is concerned with actual research. In the conclusion, there are viewpoints and recommendations that appear from the results of the analysis. The results of this marketing research will be instrumental to VOŠE Zlín as a background to make a request for a grant.
Klíčová slova
marketingový výzkum, evropský sociální fond, operační program rozvoje lidských zdrojů, respondenti, dotazník, VOŠE Zlín, Zlínský kraj.
Klíčová slova v angličtině
marketing research, European social fund, Operational programme Development of human resources, informant, questionnaire, VOŠE Zlin, Zlin region.
Zásady pro vypracování
Prostudovat literaturu týkající se BP.
Vypracovat dotazník pro potřeby vzdělávání ve Zlínském kraji.
Provést analýzu současného stavu potřeb vzdělávání veřejnosti ve Zlínském kraji.
Na základě výsledků analýzy vyhodnotíme současnou situaci v potřebách veřejnosti a navrhneme doporučení.
Zásady pro vypracování
Prostudovat literaturu týkající se BP.
Vypracovat dotazník pro potřeby vzdělávání ve Zlínském kraji.
Provést analýzu současného stavu potřeb vzdělávání veřejnosti ve Zlínském kraji.
Na základě výsledků analýzy vyhodnotíme současnou situaci v potřebách veřejnosti a navrhneme doporučení.
Seznam doporučené literatury
[1] BOUČKOVÁ, J., Marketing.
[2] FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 160 s. ISBN 80-247-0385-8.
[3] KOTLER, P. Marketing Management. 1 vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
Seznam doporučené literatury
[1] BOUČKOVÁ, J., Marketing.
[2] FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 160 s. ISBN 80-247-0385-8.
[3] KOTLER, P. Marketing Management. 1 vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.