Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikační strategií projektu Olomouc region Card. V teoretické části jsou stručně shrnuty pojmy služby, marketingový mix služeb, marketingový podpora a v neposlední řadě je zde vyjádřeno ''Co je považováno za cestovní ruch‘‘.
V druhé, analytické části, je stručné seznámení s firmou, vyjádření charakteru produktu, kterým se ve své bakalářské práci zabývám. Dále jsou zde zpracována data o prodeji karet, počet, frekvence jejich využití z hlediska času a druhu. Na závěr je na základě výsledků úspěšnosti projektu Olomouc region Card navržena marketingová komunikace na rok 2006.
Anotace v angličtině
Bachelor´s work engages in Marketing strategy of Olomouc region Card. In the theoretic part there are briefly summary of terms such as services, marketing mix of services, marketing support and shortly explanation of: the word ''tourism‘‘.
In the second part, analytic part, there is a short introduction of the marketing and advertising agency m-ARK and product, which was the major subject of my bachelor´s work.
The aim of the work was analyses of reasonable data about saleability of the cards, visitability of the objects included in the project ORC and as a last point I had to propose marketing communication plan for the year 2006
Klíčová slova
marketinová strategie, Olomouc region Card, turismus, analýzy,prodejci karet, subjekty, služby, komunikační plán, propagace, media
Klíčová slova v angličtině
marketing strategy, Olomouc region Card, tourism, analyses, salers, subjects, services, communication plan, promotion, media
Rozsah průvodní práce
65 s., 8 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikační strategií projektu Olomouc region Card. V teoretické části jsou stručně shrnuty pojmy služby, marketingový mix služeb, marketingový podpora a v neposlední řadě je zde vyjádřeno ''Co je považováno za cestovní ruch‘‘.
V druhé, analytické části, je stručné seznámení s firmou, vyjádření charakteru produktu, kterým se ve své bakalářské práci zabývám. Dále jsou zde zpracována data o prodeji karet, počet, frekvence jejich využití z hlediska času a druhu. Na závěr je na základě výsledků úspěšnosti projektu Olomouc region Card navržena marketingová komunikace na rok 2006.
Anotace v angličtině
Bachelor´s work engages in Marketing strategy of Olomouc region Card. In the theoretic part there are briefly summary of terms such as services, marketing mix of services, marketing support and shortly explanation of: the word ''tourism‘‘.
In the second part, analytic part, there is a short introduction of the marketing and advertising agency m-ARK and product, which was the major subject of my bachelor´s work.
The aim of the work was analyses of reasonable data about saleability of the cards, visitability of the objects included in the project ORC and as a last point I had to propose marketing communication plan for the year 2006
Klíčová slova
marketinová strategie, Olomouc region Card, turismus, analýzy,prodejci karet, subjekty, služby, komunikační plán, propagace, media
Klíčová slova v angličtině
marketing strategy, Olomouc region Card, tourism, analyses, salers, subjects, services, communication plan, promotion, media
Zásady pro vypracování
Prostudujte dostupné materiály o daném produktu.
Proveďte analýzu současného stavu prodeje, zákazníků a prodejních míst Olomouc region Card.
Získané výsledky porovnejte s marketingovou studií.
Zpracujte návrh podpory produktu na rok 2006.
Zásady pro vypracování
Prostudujte dostupné materiály o daném produktu.
Proveďte analýzu současného stavu prodeje, zákazníků a prodejních míst Olomouc region Card.
Získané výsledky porovnejte s marketingovou studií.
Zpracujte návrh podpory produktu na rok 2006.
Seznam doporučené literatury
[1] Janečková,L. Vaštíková,M. Marketing služeb, 1.vyd. Praha: Grada Publishing, spol. s r.o., 2001. ISBN 80-7169-995-0.
[2] Foret,M. Foretová,V. Jak rozvíjet místní cestovní ruch, Praha: Grada Publishing, spol. s r.o., 2001. ISBN 80-247-027-X.
[3] Ogilvy,D. Ogilvy o reklamě, 3.vyd. Praha: Management Press, 2001. ISBN 80-7261-047-3.
[4] Tellis,G.J. Reklama a podpora prodeje, Praha: Grada Publishing, spol. s r.o., 2000. ISBN 80-169-997-7.
[5] De Pelsmacker,P.-Geuens,M.-Van den Bergh,J. Marketingová komunikace, Praha: Grada Publishing, a.s.,2003. ISBN 80-247-0254-1.
Seznam doporučené literatury
[1] Janečková,L. Vaštíková,M. Marketing služeb, 1.vyd. Praha: Grada Publishing, spol. s r.o., 2001. ISBN 80-7169-995-0.
[2] Foret,M. Foretová,V. Jak rozvíjet místní cestovní ruch, Praha: Grada Publishing, spol. s r.o., 2001. ISBN 80-247-027-X.
[3] Ogilvy,D. Ogilvy o reklamě, 3.vyd. Praha: Management Press, 2001. ISBN 80-7261-047-3.
[4] Tellis,G.J. Reklama a podpora prodeje, Praha: Grada Publishing, spol. s r.o., 2000. ISBN 80-169-997-7.
[5] De Pelsmacker,P.-Geuens,M.-Van den Bergh,J. Marketingová komunikace, Praha: Grada Publishing, a.s.,2003. ISBN 80-247-0254-1.