Bakalářská práce se zabývá analýzou internetového marketingu a marketingu na sociálních sítích ve společnosti XY. Struktura bakalářské práce je rozdělená do teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřená na internetový marketing, sociální média, sociální sítě a možnosti marketingových aktivit na sociálních sítích. Tyto poznatky jsou poté uplatněny v praktické části práce při analyzování současného internetového marketingu a marketingu na sociálních sítích společnosti XY. Praktická část také obsahuje informace o společnosti, historii, cíle a vize společnosti, dále výsledky průzkumu uživatelského chování na sociálních sítích. Na základě analýz a průzkumu jsou v závěru práce uvedeny doporučující návrhy na zlepšení současné situace.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis deals with an analysis of internet marketing and social network marketing in the company XY. Structure of bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on internet marketing, social media, social networks and the possibilities of marketing activities on social networks. These findings are then applied in the practical part during analyzing current internet marketing and social network marketing situation in company XY. Practical part also contains information about the company history, goals and vision, as well as results of a survey of user behaviour on social networks. Based on survey and analysis are given a recommending proposals to improve the current situation.
Klíčová slova
Internetový marketing, Sociální média, Sociální sítě, Facebook, Web 2.0, Internetová reklama.
Klíčová slova v angličtině
Internet Marketing, Social Media, Social Networks, Facebook, Web 2.0, Internet Advertising.
Rozsah průvodní práce
77 s. (87 248 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá analýzou internetového marketingu a marketingu na sociálních sítích ve společnosti XY. Struktura bakalářské práce je rozdělená do teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřená na internetový marketing, sociální média, sociální sítě a možnosti marketingových aktivit na sociálních sítích. Tyto poznatky jsou poté uplatněny v praktické části práce při analyzování současného internetového marketingu a marketingu na sociálních sítích společnosti XY. Praktická část také obsahuje informace o společnosti, historii, cíle a vize společnosti, dále výsledky průzkumu uživatelského chování na sociálních sítích. Na základě analýz a průzkumu jsou v závěru práce uvedeny doporučující návrhy na zlepšení současné situace.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis deals with an analysis of internet marketing and social network marketing in the company XY. Structure of bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on internet marketing, social media, social networks and the possibilities of marketing activities on social networks. These findings are then applied in the practical part during analyzing current internet marketing and social network marketing situation in company XY. Practical part also contains information about the company history, goals and vision, as well as results of a survey of user behaviour on social networks. Based on survey and analysis are given a recommending proposals to improve the current situation.
Klíčová slova
Internetový marketing, Sociální média, Sociální sítě, Facebook, Web 2.0, Internetová reklama.
Klíčová slova v angličtině
Internet Marketing, Social Media, Social Networks, Facebook, Web 2.0, Internet Advertising.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte základní teoretické poznatky z oblasti sociálních sítí, jejich historii a rozvoj, představte marketingové prvky používané prostřednictvím sociálních sítí.
II. Praktická část
Analyzujte využití sociálních sítí pro marketingové účely ve firmě XY, s. r. o.
Zhodňoťte formu, rozsah a efektivitu marketingové komunikace firmy XY, s. r. o. prostřednictvím sociálních sítí.
Na základě zjištěných poznatků definujte závěrečná doporučení pro firmu XY, s. r. o.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte základní teoretické poznatky z oblasti sociálních sítí, jejich historii a rozvoj, představte marketingové prvky používané prostřednictvím sociálních sítí.
II. Praktická část
Analyzujte využití sociálních sítí pro marketingové účely ve firmě XY, s. r. o.
Zhodňoťte formu, rozsah a efektivitu marketingové komunikace firmy XY, s. r. o. prostřednictvím sociálních sítí.
Na základě zjištěných poznatků definujte závěrečná doporučení pro firmu XY, s. r. o.
Závěr
Seznam doporučené literatury
GILLIN, Paul. Secrets of Social Media Marketing: How to Use Online Conversations and Customer Communities to Turbo-Charge Your Business!. Fresno (California): Quill Dri-ver Books, 2009. xxv, 290 s. ISBN 978-1-884956-85-0.
HOLTZNER, Steven. Facebook Marketing: Leverage Social Media to grow Your Busi-ness. Indianapolis (Indiana): Que Publishing, 2009. xii, 273 s. ISBN 978-0-789-73802-8.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: Prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vydání první. Brno: Computer Press, 2010. 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
SHIH, Clara. The Facebook Era: Tapping Online Social Networks to Build Better Pro-ducts, Reach New Audiences, and Sell More Stuff. Bostin: Prentice Hall, 2009. xiv, s. 236 s. ISBN 978-0-13-715222-3.
WEBBER, Larry. Marketing to the Social web: How Digital Customer Communities Build Your Bussines. Second Edition. Hoboken: John Wiley & Sons, 2009. xviii, 246 s. ISBN 978-0470-41097-4.
Seznam doporučené literatury
GILLIN, Paul. Secrets of Social Media Marketing: How to Use Online Conversations and Customer Communities to Turbo-Charge Your Business!. Fresno (California): Quill Dri-ver Books, 2009. xxv, 290 s. ISBN 978-1-884956-85-0.
HOLTZNER, Steven. Facebook Marketing: Leverage Social Media to grow Your Busi-ness. Indianapolis (Indiana): Que Publishing, 2009. xii, 273 s. ISBN 978-0-789-73802-8.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: Prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vydání první. Brno: Computer Press, 2010. 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
SHIH, Clara. The Facebook Era: Tapping Online Social Networks to Build Better Pro-ducts, Reach New Audiences, and Sell More Stuff. Bostin: Prentice Hall, 2009. xiv, s. 236 s. ISBN 978-0-13-715222-3.
WEBBER, Larry. Marketing to the Social web: How Digital Customer Communities Build Your Bussines. Second Edition. Hoboken: John Wiley & Sons, 2009. xviii, 246 s. ISBN 978-0470-41097-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Počet bodů vedoucího: 47
Počet bodů oponenta: 43
Otázky vedoucího:
1. Vyčíslete, prosím, náklady Vámi navrhovaných závěrečných doporučení.
2. Vyčíslete, prosím, cílové hodnoty pro počty ?fanoušků? jednotlivých sociálních sítí na následující 3 roky. Čísla odůvodněte.
Otázky oponenta:
1. Na základě čeho jste stanovila plán komunikace na sociálních sítích, který představujete v tabulce 8 na str. 62?
2. Proč zrovna v pátek a v sobotu neplánujete žádná sdělení?
Otázky obhajoba:
dokt. Dolejšová: vhodnost zaměření na zvolenou věkovou skupinu (největší počet fanoušku v dané skupině)