Úkolem této bakalářské práce bylo vytvořit marketingový plán tj. popsání vnitřní situace firmy, provedení marketingového výzkumu, týkající se celkového zhodnocení 45. ročníku Mezinárodního filmového festivalu pro děti a mládež, stanovení marketingové strategie na trhu služeb, navrhnutí akčního programu, rozpočtu a kontrolního procesu celého marketingového plánu.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis was to create marketing plan, it means describing internal situation in the firm, performing a market research, which refers to an overall evaluation of 45th International film fest for children and youth, determining of marketing strategy on the market of services, suggesting of action plan, budget and control process of overall marketing plan.
Marketing planning, SWOT, marketing research, marketing mix of services.
Rozsah průvodní práce
69 s.,14 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Úkolem této bakalářské práce bylo vytvořit marketingový plán tj. popsání vnitřní situace firmy, provedení marketingového výzkumu, týkající se celkového zhodnocení 45. ročníku Mezinárodního filmového festivalu pro děti a mládež, stanovení marketingové strategie na trhu služeb, navrhnutí akčního programu, rozpočtu a kontrolního procesu celého marketingového plánu.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis was to create marketing plan, it means describing internal situation in the firm, performing a market research, which refers to an overall evaluation of 45th International film fest for children and youth, determining of marketing strategy on the market of services, suggesting of action plan, budget and control process of overall marketing plan.
Marketing planning, SWOT, marketing research, marketing mix of services.
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu práce.
Analyzujte současnou situaci firmy Filmfest, s. r. o.
Vypracujte marketingový plán pro firmu Filmfest, s. r. o.
Formulujte ekonomickou náročnost a očekávané efekty plynoucí z realizace marketingového plánu ve firmě.
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu práce.
Analyzujte současnou situaci firmy Filmfest, s. r. o.
Vypracujte marketingový plán pro firmu Filmfest, s. r. o.
Formulujte ekonomickou náročnost a očekávané efekty plynoucí z realizace marketingového plánu ve firmě.
Seznam doporučené literatury
[1] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7169-995-0.
[2] COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování. Praha: Grada Publishing, 1999. ISBN 80-7169-641-2.
[3] KOTLER, P. Marketing management. Praha: Victoria Publishing, 1992. ISBN 80-85605-08-2.
Seznam doporučené literatury
[1] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7169-995-0.
[2] COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování. Praha: Grada Publishing, 1999. ISBN 80-7169-641-2.
[3] KOTLER, P. Marketing management. Praha: Victoria Publishing, 1992. ISBN 80-85605-08-2.