Bakalárska práca sa zaoberá analýzou súčasných podmienok založenia nového podnikateľského subjektu. Práca obsahuje teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť sa zaoberá kritickou analýzou literárnych prameňov založenia nového podniku a praktická časť obsahuje vypracovaný podnikateľský zámer. Cieľom práce je vytvoriť podnikateľský plán a založiť spoločnosť, ktorá bude tvoriť hodnotu s perspektívnymi vyhliadkami do budúcnosti.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis analyzes current conditions of establishing a new business entity. The work includes theoretical and practical part. The theoretical part deals with critically analyzing literary sources of establishing a new business and a practical part includes a business plan. The main goal of this work is develop a business plan and establish a company that will create value with promising prospects.
Klíčová slova
podnikanie, podnikateľ, spoločnosť, podnikateľský plán, založenie spoločnosti, plánovanie, podnikové ciele
Klíčová slova v angličtině
business, businessman, company, enterpreneurial plan, establishment of a company, planinng, corporate objectives
Rozsah průvodní práce
77 s. (16 216 znaků),
Jazyk
SK
Anotace
Bakalárska práca sa zaoberá analýzou súčasných podmienok založenia nového podnikateľského subjektu. Práca obsahuje teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť sa zaoberá kritickou analýzou literárnych prameňov založenia nového podniku a praktická časť obsahuje vypracovaný podnikateľský zámer. Cieľom práce je vytvoriť podnikateľský plán a založiť spoločnosť, ktorá bude tvoriť hodnotu s perspektívnymi vyhliadkami do budúcnosti.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis analyzes current conditions of establishing a new business entity. The work includes theoretical and practical part. The theoretical part deals with critically analyzing literary sources of establishing a new business and a practical part includes a business plan. The main goal of this work is develop a business plan and establish a company that will create value with promising prospects.
Klíčová slova
podnikanie, podnikateľ, spoločnosť, podnikateľský plán, založenie spoločnosti, plánovanie, podnikové ciele
Klíčová slova v angličtině
business, businessman, company, enterpreneurial plan, establishment of a company, planinng, corporate objectives
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte kritickou analýzu literárních pramenů zabývajících se podmínkami založení nového podnikatelského subjektu.
II. Praktická část
Rozpracujte stanovení jednotlivých nákladů a výdajů spojených se založením nového podnikatelského subjektu.
Zpracujte marketingový plán pro nový zakládající podnikatelský subjekt.
Analyzujte konkurenční postavení podniku na trhu a shrňte za pomoci SWOT analýzy.
Proveďte analýzu toku hotovosti nově vzniklého podniku
Na základe získaných poznatků zformulujte závěrečná doporučení.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte kritickou analýzu literárních pramenů zabývajících se podmínkami založení nového podnikatelského subjektu.
II. Praktická část
Rozpracujte stanovení jednotlivých nákladů a výdajů spojených se založením nového podnikatelského subjektu.
Zpracujte marketingový plán pro nový zakládající podnikatelský subjekt.
Analyzujte konkurenční postavení podniku na trhu a shrňte za pomoci SWOT analýzy.
Proveďte analýzu toku hotovosti nově vzniklého podniku
Na základe získaných poznatků zformulujte závěrečná doporučení.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTTLER, Phillip. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0513-3.
KUDERA, Jiří. Moderní teorie firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2000. 167 s. ISBN 80-7169-211-5.
SYNEK, Miroslav a kol. Manažerská ekonomika. 1. vyd. Praha: Grada, 1996. 456 s. ISBN 80-247-9069-6.
SYNEK, Miroslav. Podniková ekonomika. 1. vyd. Praha: C.H.Beck, 1999. 456 s. ISBN 80-7179-228-4.
VEBER, Jaromír a SRPOVÁ, Jitka. Podnikáni malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 304 s. ISBN 80-247-1069-2.
Seznam doporučené literatury
KOTTLER, Phillip. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0513-3.
KUDERA, Jiří. Moderní teorie firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2000. 167 s. ISBN 80-7169-211-5.
SYNEK, Miroslav a kol. Manažerská ekonomika. 1. vyd. Praha: Grada, 1996. 456 s. ISBN 80-247-9069-6.
SYNEK, Miroslav. Podniková ekonomika. 1. vyd. Praha: C.H.Beck, 1999. 456 s. ISBN 80-7179-228-4.
VEBER, Jaromír a SRPOVÁ, Jitka. Podnikáni malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 304 s. ISBN 80-247-1069-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí 42 b.
Oponent 46 b.
Otázky vedoucího Kateřina Hrazdilová Bočková
Bez otázek
Otázky oponenta Ing. Martina Polčáková
Otázka 1. Proč jste pro založení společnosti zvolili právě město Nemšová?
Otázka zodpovězena částečně
Otázka prof. Ing. Pavel Ondrčka, CSc.
Je firma závislá na dodavatelích a kdo dodává základní materiál?
Otázka zodpovězena uspokojivě