Cílem bakalářské práce je analýza propagace jednotlivých konkurenčních firem na trhu s diabetickou a ortopedickou obuví v Evropě a Asii. Této analýze předcházela identifikace jednotlivých konkurenčních firem na základě dostupných informací z internetových stránek a interních zdrojů firmy Baťa.
Analýza propagace je provedena na základě informací dostupných potenciálnímu zákazníkovi, tj. na základě hodnocení propagačních materiálů a internetových prezentací samotných firem. Jako kritéria hodnocení byla volena především grafická a estetická stránka propagace a také ucelenost a úplnost informací, které z výše uvedených médií může zákazník získat.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to analyse the forms of promotion of different companies which operate on the market with diabetic and orthopedical shoes in Europe and Asia. This analysis was preceded by identification of these companies with the help of internet presentations and internal information of Bata company.
Analysis of propagation is carried out on the basis of information which can be obtained by potentional customer (evaluation of prospects and cataloques and www sites). As far as criteria that were used for analysing, the emphasis was put on the visual expression, completeness and integrity of accessible information.
Cílem bakalářské práce je analýza propagace jednotlivých konkurenčních firem na trhu s diabetickou a ortopedickou obuví v Evropě a Asii. Této analýze předcházela identifikace jednotlivých konkurenčních firem na základě dostupných informací z internetových stránek a interních zdrojů firmy Baťa.
Analýza propagace je provedena na základě informací dostupných potenciálnímu zákazníkovi, tj. na základě hodnocení propagačních materiálů a internetových prezentací samotných firem. Jako kritéria hodnocení byla volena především grafická a estetická stránka propagace a také ucelenost a úplnost informací, které z výše uvedených médií může zákazník získat.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to analyse the forms of promotion of different companies which operate on the market with diabetic and orthopedical shoes in Europe and Asia. This analysis was preceded by identification of these companies with the help of internet presentations and internal information of Bata company.
Analysis of propagation is carried out on the basis of information which can be obtained by potentional customer (evaluation of prospects and cataloques and www sites). As far as criteria that were used for analysing, the emphasis was put on the visual expression, completeness and integrity of accessible information.
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu.
Proveďte průzkum značek diabetické a ortopedické obuvi v Evropě a Asii.
Analyzujte současný stav propagace konkurenčních značek.
Navrhněte doporučení vedoucí ke zlepšení stávající situace propagace značky Medi firmy Baťa a. s.
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu.
Proveďte průzkum značek diabetické a ortopedické obuvi v Evropě a Asii.
Analyzujte současný stav propagace konkurenčních značek.
Navrhněte doporučení vedoucí ke zlepšení stávající situace propagace značky Medi firmy Baťa a. s.
Seznam doporučené literatury
[1] BRÍMOVÁ, Vlasta. Tištěné propagační prostředky. Manažer marketingových komunikací, MOSPRA Brno, sborník přednášek, 1998.
[2] HLAVÁČEK, Petr. Obuv pro diabetiky. 1. vyd. Praha: Tisk Petit Press s. r. o., 2003.
[3] KOTLER, Philip. Marketing Management. 1. vyd. Grada Publishing, spol. s r. o., 1998. ISBN 80-7169-600-5.
[4] MAJARO, Simon. Základy marketingu. 1. vyd. Grada Publishing spol. s. r. o., 1996, 312 s. ISBN 80-9169-297-2.
[5] MÜHLBACHER, Hans. Selektivní propagace. 1. vyd. Rudolf Trauner Verlag, 1993. ISBN 80-901444-6-2.
[6] SVĚTLÍK, J. Marketing a reklama. 1. vyd. Zlín: UTB ve Zlíně, 2003. ISBN 80-7318-140-1.
[7] ŠINDELKA, G. Cukrovka. 1. vyd. Praha : Jan Vašut, 2000. ISBN 80-7236-179-1.
Seznam doporučené literatury
[1] BRÍMOVÁ, Vlasta. Tištěné propagační prostředky. Manažer marketingových komunikací, MOSPRA Brno, sborník přednášek, 1998.
[2] HLAVÁČEK, Petr. Obuv pro diabetiky. 1. vyd. Praha: Tisk Petit Press s. r. o., 2003.
[3] KOTLER, Philip. Marketing Management. 1. vyd. Grada Publishing, spol. s r. o., 1998. ISBN 80-7169-600-5.
[4] MAJARO, Simon. Základy marketingu. 1. vyd. Grada Publishing spol. s. r. o., 1996, 312 s. ISBN 80-9169-297-2.
[5] MÜHLBACHER, Hans. Selektivní propagace. 1. vyd. Rudolf Trauner Verlag, 1993. ISBN 80-901444-6-2.
[6] SVĚTLÍK, J. Marketing a reklama. 1. vyd. Zlín: UTB ve Zlíně, 2003. ISBN 80-7318-140-1.
[7] ŠINDELKA, G. Cukrovka. 1. vyd. Praha : Jan Vašut, 2000. ISBN 80-7236-179-1.
Přílohy volně vložené
13 propagačních materiálů (kopie hlavních stránek katalogů, kopie internetových stránek)