Bakalářská práce se zabývá analýzou podmínek založení podnikatelského subjektu podnikajícím v internetovém prostředí. Cílem práce je sestavit podnikatelský plán společnosti orientované právě na internetový trh. Teoretická část je zaměřena na problematiku internetového podnikání a dále na popis jednotlivých částí podnikatelského plánu. V praktické části je na základě teoretických poznatků sestaven podnikatelský plán vlastní internetové společnosti. Součástí práce jsou také návrhy možných směrů, kterými by se mohla společnost ubírat při dalším rozvoji.
Anotace v angličtině
Bacherol thesis focuses on conditions of Enterprise Establishment Analysis doing business on Internet. The aim of my work is to set a business plan for this kind of company. The theoretical part of the thesis is intent on the Internet Business including descriptions each part of the Business Plan. Further, in the practical part of my work I will set a Business plan of my own Internet Company with using the previous theriotical knowledge. Additionally, I will propose some possible directions of the company in the future regarding its development.
Klíčová slova
podnikání, internet, internetový marketing, podnikatelský plán, webové stránky
Klíčová slova v angličtině
business, Internet, Internet marketing, business plan, website
Rozsah průvodní práce
70 s. (93 751 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá analýzou podmínek založení podnikatelského subjektu podnikajícím v internetovém prostředí. Cílem práce je sestavit podnikatelský plán společnosti orientované právě na internetový trh. Teoretická část je zaměřena na problematiku internetového podnikání a dále na popis jednotlivých částí podnikatelského plánu. V praktické části je na základě teoretických poznatků sestaven podnikatelský plán vlastní internetové společnosti. Součástí práce jsou také návrhy možných směrů, kterými by se mohla společnost ubírat při dalším rozvoji.
Anotace v angličtině
Bacherol thesis focuses on conditions of Enterprise Establishment Analysis doing business on Internet. The aim of my work is to set a business plan for this kind of company. The theoretical part of the thesis is intent on the Internet Business including descriptions each part of the Business Plan. Further, in the practical part of my work I will set a Business plan of my own Internet Company with using the previous theriotical knowledge. Additionally, I will propose some possible directions of the company in the future regarding its development.
Klíčová slova
podnikání, internet, internetový marketing, podnikatelský plán, webové stránky
Klíčová slova v angličtině
business, Internet, Internet marketing, business plan, website
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě literárních pramenů definujte podnikatelský plán a jeho náležitosti.
II. Praktická část
Analyzujte předpoklady pro založení podnikatelského subjektu na internetovém trhu.
Zpracujte podnikatelský plán společnosti XY, s.r.o.
Navrhněte možnosti a příležitosti dalšího rozvoje společnosti.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě literárních pramenů definujte podnikatelský plán a jeho náležitosti.
II. Praktická část
Analyzujte předpoklady pro založení podnikatelského subjektu na internetovém trhu.
Zpracujte podnikatelský plán společnosti XY, s.r.o.
Navrhněte možnosti a příležitosti dalšího rozvoje společnosti.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ABRAMS, Rhonda a VALLONE, Julie. Obchodní plán: Vytvořte ho správně a rychle! Praha: Pragma, 2007. 189 s. ISBN 978-80-7349-052-2.
GATES, Bill a HEMINGWAY, Collins. Byznys rychlostí myšlenky: jak uspět v digitálním věku. Vyd. 1. Praha: Management Press, 1999. 354 s. ISBN 80-85943-97-2.
KORÁB, Vojtěch, PETERKA, Jiří a REŽŇÁKOVÁ, Mária. Podnikatelský plán. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2007. 216 s. ISBN 978-80-251-1605-0.
SRPOVÁ, Jitka. Podnikatelský plán. Vyd. 1. Praha: Oeconomica, 2007. 242 s. ISBN 978-80-245-1263-1.
WUPPERFELD, Udo. Podnikatelský plán pro úspěšný start. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2003. 159 s. ISBN 80-7261-075-9.
Seznam doporučené literatury
ABRAMS, Rhonda a VALLONE, Julie. Obchodní plán: Vytvořte ho správně a rychle! Praha: Pragma, 2007. 189 s. ISBN 978-80-7349-052-2.
GATES, Bill a HEMINGWAY, Collins. Byznys rychlostí myšlenky: jak uspět v digitálním věku. Vyd. 1. Praha: Management Press, 1999. 354 s. ISBN 80-85943-97-2.
KORÁB, Vojtěch, PETERKA, Jiří a REŽŇÁKOVÁ, Mária. Podnikatelský plán. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2007. 216 s. ISBN 978-80-251-1605-0.
SRPOVÁ, Jitka. Podnikatelský plán. Vyd. 1. Praha: Oeconomica, 2007. 242 s. ISBN 978-80-245-1263-1.
WUPPERFELD, Udo. Podnikatelský plán pro úspěšný start. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2003. 159 s. ISBN 80-7261-075-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Kateřina Hrazdilová Bočková, Ph.D. Celkový počet bodů: 48 Bez otázek.
Oponent: Ing. Šárka Fialová Celkový počet bodů: 33
1. Uveďte prosím rizika daného projektu. Zodpovězeno: zcela
doc. Ing. František Lipták, DrSc.: Prováděl jste analýzu českého trhu nebo trhu EU? Jakou vidíte na nejbližších 5 roků perspektivu podnikání v tomto odvětví? Na základě čeho jste vypracoval Vaši prognózu na následujících 5 let v BP? Zodpovězeno: částečně
doc. Ing. František Lipták, DrSc.: Jaký je rozdíl mezi posláním, cílem a vizí firmy? Nezodpovězeno
Ing. Kamil Dobeš, Ph.D.: Jaký je cíl Vaší firmy, co bude nového a výjimečného oproti konkurenci? Jak budete řešit smlouvy s partnery týkající se propagace na webu? Jak budete řešit financování portálu?
Zodpovězeno: zcela