Bakalářská práce, kterou jsem vypracoval na základě poznatků z dlouhodobé praxe ve společnosti SWS a.s. Slušovice, se zaměřuje na analýzu konkurenčního prostředí dané společnosti. Vypracování důkladné analýzy konkurence poukáže na možné výhody a nevýhody firmy SWS oproti konkurenci. Ta se pak může na tyto výhody zaměřit, naopak nevýhody co nejvíce eliminovat.
Anotace v angličtině
My bachelor piece created on the base of knowledge from my long term placement in the company SWS a.s. Slušovice, is focused on analysis of competitive environment of the firm. Elaboration of competition analysis will show us some advantages and disadvantages of SWS company in comparation of competitors. SWS then can focused on some advantages on the other side eliminate disadvantages.
Klíčová slova
SWS a.s., analýza, konkurence,
Klíčová slova v angličtině
SWS a.s., analysis, competition
Rozsah průvodní práce
53
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce, kterou jsem vypracoval na základě poznatků z dlouhodobé praxe ve společnosti SWS a.s. Slušovice, se zaměřuje na analýzu konkurenčního prostředí dané společnosti. Vypracování důkladné analýzy konkurence poukáže na možné výhody a nevýhody firmy SWS oproti konkurenci. Ta se pak může na tyto výhody zaměřit, naopak nevýhody co nejvíce eliminovat.
Anotace v angličtině
My bachelor piece created on the base of knowledge from my long term placement in the company SWS a.s. Slušovice, is focused on analysis of competitive environment of the firm. Elaboration of competition analysis will show us some advantages and disadvantages of SWS company in comparation of competitors. SWS then can focused on some advantages on the other side eliminate disadvantages.
Klíčová slova
SWS a.s., analýza, konkurence,
Klíčová slova v angličtině
SWS a.s., analysis, competition
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k danému tématu.
Analyzujte současný stav konkurenčního prostředí vybraného podniku.
Zhodnoťte výsledky analýzy porovnáním předností a nedostatků ovlivňujících činnost vybraného podniku a vyhodnoťe konkurenční výhohody.
Na základě výsledků předchozí analýzy navrhněte doporučení, kterých by se měla firma řídit.
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k danému tématu.
Analyzujte současný stav konkurenčního prostředí vybraného podniku.
Zhodnoťte výsledky analýzy porovnáním předností a nedostatků ovlivňujících činnost vybraného podniku a vyhodnoťe konkurenční výhohody.
Na základě výsledků předchozí analýzy navrhněte doporučení, kterých by se měla firma řídit.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing management (Analýza, plánování, využití, kontrola). 1. vyd. Praha: Gradda Publishing, 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
[2] SVĚTLÍK, J. Marketing - cesta k trhu. 2.vyd. Zlín: EKKA, 1994. 256 s.
[3] PŘIBOVÁ, M. Analýza konkurence a trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 1998. 96 s.
[4] www.sws.cz.
[5] www.edcz.cz.
[6] www.100megadistribution.cz.
[7] www.levi.cz.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing management (Analýza, plánování, využití, kontrola). 1. vyd. Praha: Gradda Publishing, 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
[2] SVĚTLÍK, J. Marketing - cesta k trhu. 2.vyd. Zlín: EKKA, 1994. 256 s.
[3] PŘIBOVÁ, M. Analýza konkurence a trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 1998. 96 s.
[4] www.sws.cz.
[5] www.edcz.cz.
[6] www.100megadistribution.cz.
[7] www.levi.cz.