Úkolem této bakalářská práce bylo vytvořit marketingový plán tj. popsání vnitřní situace firmy TIGRIS, spol. s r. o., provedení marketingového výzkumu, týkajícího se analýzy současných a potenciálních zákazníků, stanovení marketingové strategie na trhu služeb pomocí marketingového mixu, navrhnutí akčního programu, rozpočtu a kontrolního procesu celého marketingového plánu.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis was to create marketing plan, it means describing internal situation in the firm, TIGRIS, Ltd, performing a market research which refers of analyse present and potential customers, determining of marketing strategy through the use of marketing mix, suggesting of action plan, budget and control process of overall marketing plan.
Úkolem této bakalářská práce bylo vytvořit marketingový plán tj. popsání vnitřní situace firmy TIGRIS, spol. s r. o., provedení marketingového výzkumu, týkajícího se analýzy současných a potenciálních zákazníků, stanovení marketingové strategie na trhu služeb pomocí marketingového mixu, navrhnutí akčního programu, rozpočtu a kontrolního procesu celého marketingového plánu.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis was to create marketing plan, it means describing internal situation in the firm, TIGRIS, Ltd, performing a market research which refers of analyse present and potential customers, determining of marketing strategy through the use of marketing mix, suggesting of action plan, budget and control process of overall marketing plan.
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu práce.
Na základě studia literatury analyzujte současnou situaci v oblasi marketingového plánování firmy TIGRIS, spol. s r. o.
Vypracujte marketingový plán pro firmu TIGRIS, spol. s r. o.
Formulujte očekávané efekty plynoucí z realizace marketingového plánu ve firmě, vyhodnoťte ekonomickou náročnost navrhovaných opatření.
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu práce.
Na základě studia literatury analyzujte současnou situaci v oblasi marketingového plánování firmy TIGRIS, spol. s r. o.
Vypracujte marketingový plán pro firmu TIGRIS, spol. s r. o.
Formulujte očekávané efekty plynoucí z realizace marketingového plánu ve firmě, vyhodnoťte ekonomickou náročnost navrhovaných opatření.
Seznam doporučené literatury
[1] PAYNE, A. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 1996. ISBN 80-7169-276-X.
[2] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7169-995-0.
[3] SVĚTLÍK, J. Marketing - Cesta k trhu. Zlín: Ekka, 1992. ISBN 80-900015-8-0.
Seznam doporučené literatury
[1] PAYNE, A. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 1996. ISBN 80-7169-276-X.
[2] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7169-995-0.
[3] SVĚTLÍK, J. Marketing - Cesta k trhu. Zlín: Ekka, 1992. ISBN 80-900015-8-0.