Předmětem bakalářské práce nazvané ''Návrh reklamní kampaně pro výrobek mlýnky na koření a solničky SPICE BELLS firmy TESCOMA s. r. o.‘‘ je sestavení návrhu na propagaci nového produktu společnosti, která zastává jednu s vedoucích pozic na českém trhu s kuchyňským nářadím. Tento návrh je zaměřen na informování zákazníka o existenci nového produktu a to díky uplatnění reklamní strategie. Obsahem práce je seznámení se s výrobky firmy a navržení doporučení pro podporu prodeje její současné novinky.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis ‘‘A proposal of an advertisement campaign for the Tescoma company new products - salt shaker and pepper mill from the Spice Bells design line‘‘. The aim of this work is to develop a promotion plan to a new product of a leading company in the field of kitchenware in the Czech Republic. This plan describes the utilisation of an advertisement strategy with an intention to inform customers about an existence of a new product. This work also contains a necessary description of the company’s products and recommendations for a launch of a particular innovative product and its future sales growth.
Klíčová slova
Promotion plan, SWOT analysis, goals of promotion plan, budget, promotion strategy, media mix, other recommendations, evaluation of promotion plan.
Klíčová slova v angličtině
Reklamní plán, situační analýza, cíle reklamní kampaně, rozpočet, reklamní strategie, výběr médií, jiná doporučení, vyhodnocení reklamní kampaně.
Rozsah průvodní práce
57s., 7 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem bakalářské práce nazvané ''Návrh reklamní kampaně pro výrobek mlýnky na koření a solničky SPICE BELLS firmy TESCOMA s. r. o.‘‘ je sestavení návrhu na propagaci nového produktu společnosti, která zastává jednu s vedoucích pozic na českém trhu s kuchyňským nářadím. Tento návrh je zaměřen na informování zákazníka o existenci nového produktu a to díky uplatnění reklamní strategie. Obsahem práce je seznámení se s výrobky firmy a navržení doporučení pro podporu prodeje její současné novinky.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis ‘‘A proposal of an advertisement campaign for the Tescoma company new products - salt shaker and pepper mill from the Spice Bells design line‘‘. The aim of this work is to develop a promotion plan to a new product of a leading company in the field of kitchenware in the Czech Republic. This plan describes the utilisation of an advertisement strategy with an intention to inform customers about an existence of a new product. This work also contains a necessary description of the company’s products and recommendations for a launch of a particular innovative product and its future sales growth.
Klíčová slova
Promotion plan, SWOT analysis, goals of promotion plan, budget, promotion strategy, media mix, other recommendations, evaluation of promotion plan.
Klíčová slova v angličtině
Reklamní plán, situační analýza, cíle reklamní kampaně, rozpočet, reklamní strategie, výběr médií, jiná doporučení, vyhodnocení reklamní kampaně.
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu práce.
Proveďte analýzu nového výrobku ve srovnání s předchozími produkty firmy TESCOMA s.r.o.
Zhodnoťte výsledky analýzy porovnáním předností a nedostatků ovlivňujících výběr daného produktu.
Navrhněte reklamní kampaň pro výrobek Mlýnky na koření a solničky SPICE BELLS firmy TESCOMA s.r.o. a zdůvodněte výběr typu reklamních nástrojů.
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu práce.
Proveďte analýzu nového výrobku ve srovnání s předchozími produkty firmy TESCOMA s.r.o.
Zhodnoťte výsledky analýzy porovnáním předností a nedostatků ovlivňujících výběr daného produktu.
Navrhněte reklamní kampaň pro výrobek Mlýnky na koření a solničky SPICE BELLS firmy TESCOMA s.r.o. a zdůvodněte výběr typu reklamních nástrojů.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P., AMSTRONG, G. Marketing. Přel. 6. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2004. ISBN 80-247-0513-3.
[2] VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Reklama Jak dělat reklamu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2003. ISBN 80-247-0557-5.
[3] STEEL, J., Reklama plánování a příprava. Přel. Mohelská, L. 1.vyd. Brno: Computer Press, 2003. ISBN80-251-0065-0
[4] BRANNAN, T. Jak se dělá účinná reklama. Přel. Dvořák, M. 1. vyd. Praha: Management Press, 1996. ISBN 80-85603-99-3.
[5] SEWLLOVÁ, S. Umíte dělat reklamu?. Přel. Sajdlová, E., Kružík, L. 1. vyd. Praha: Nakladatelství Svoboda, 1994. ISBN 80-205-0423-0.
[6] SVĚTLÍK, J., Marketing a reklama. 1. vyd. Zlín: Fakulta multimedialních komunikací Univerzita Tomáše Bati, 2003. ISBN 80-7318-140-1.
[7] NAGYOVÁ, J., Marketingová komunikace není pouze reklama. 1. vyd. Praha: Vox, 1999. IBSN 80-86324-00-1.
[8] FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Ekonomicko-správní fakulta Masarykovy univerzity, 1997. ISBN 80-210-1461-X.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P., AMSTRONG, G. Marketing. Přel. 6. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2004. ISBN 80-247-0513-3.
[2] VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Reklama Jak dělat reklamu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2003. ISBN 80-247-0557-5.
[3] STEEL, J., Reklama plánování a příprava. Přel. Mohelská, L. 1.vyd. Brno: Computer Press, 2003. ISBN80-251-0065-0
[4] BRANNAN, T. Jak se dělá účinná reklama. Přel. Dvořák, M. 1. vyd. Praha: Management Press, 1996. ISBN 80-85603-99-3.
[5] SEWLLOVÁ, S. Umíte dělat reklamu?. Přel. Sajdlová, E., Kružík, L. 1. vyd. Praha: Nakladatelství Svoboda, 1994. ISBN 80-205-0423-0.
[6] SVĚTLÍK, J., Marketing a reklama. 1. vyd. Zlín: Fakulta multimedialních komunikací Univerzita Tomáše Bati, 2003. ISBN 80-7318-140-1.
[7] NAGYOVÁ, J., Marketingová komunikace není pouze reklama. 1. vyd. Praha: Vox, 1999. IBSN 80-86324-00-1.
[8] FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Ekonomicko-správní fakulta Masarykovy univerzity, 1997. ISBN 80-210-1461-X.