V bakalářské práci ''Rozbor cenové politiky majetkového pojištění v České pojišťovně‘‘ jsem se zabývala majetkovým pojištěním, jeho složením a cenou. Zaměřila jsem se na vyčlenění jednotlivých způsobů a faktorů, které jsou důležité pro tvorbu cenového pojištění jednotlivých pojistných produktů. Zjišťovala jsem přehled poptávky po majetkovém pojištění z hlediska cenové politiky a cenovou situaci majetkového pojištění na trhu. Výsledkem byl návrh opatření ke zvýšení efektivnosti prodeje.
Anotace v angličtině
In Bachelor work ''Analysis of price policy of property insurance in Česká pojišťovna‘‘ I dealt with property insurance, it´s structure and price. I focused on sorting through individual ways and cost factors, which are important for price setting of individual insurance products. I found out demand for property insurance from the aspect of price policy and price situation of property insurance in sale. The outcome was proposal on remedial measures increase the sales effectiveness.
Liberalization of prices, insurance, hazard, price, property insurance, calculation of property insurance, property, questionnaire.
Rozsah průvodní práce
77s., 9 s.obr.příloh
Jazyk
CZ
Anotace
V bakalářské práci ''Rozbor cenové politiky majetkového pojištění v České pojišťovně‘‘ jsem se zabývala majetkovým pojištěním, jeho složením a cenou. Zaměřila jsem se na vyčlenění jednotlivých způsobů a faktorů, které jsou důležité pro tvorbu cenového pojištění jednotlivých pojistných produktů. Zjišťovala jsem přehled poptávky po majetkovém pojištění z hlediska cenové politiky a cenovou situaci majetkového pojištění na trhu. Výsledkem byl návrh opatření ke zvýšení efektivnosti prodeje.
Anotace v angličtině
In Bachelor work ''Analysis of price policy of property insurance in Česká pojišťovna‘‘ I dealt with property insurance, it´s structure and price. I focused on sorting through individual ways and cost factors, which are important for price setting of individual insurance products. I found out demand for property insurance from the aspect of price policy and price situation of property insurance in sale. The outcome was proposal on remedial measures increase the sales effectiveness.
Liberalization of prices, insurance, hazard, price, property insurance, calculation of property insurance, property, questionnaire.
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu práce.
Prostudujte cenovou situaci majetkového pojištění na trhu.
Vypracujte přehled poptávky po majetkovém pojištění z hlediska cenové politiky.
Zpracujte návrh opatření, která povedou ke zvýšení efektivnosti prodeje produktu majetkového pojištění.
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu práce.
Prostudujte cenovou situaci majetkového pojištění na trhu.
Vypracujte přehled poptávky po majetkovém pojištění z hlediska cenové politiky.
Zpracujte návrh opatření, která povedou ke zvýšení efektivnosti prodeje produktu majetkového pojištění.
Seznam doporučené literatury
[1] HOLMAN, R., Ekonomie, Praha, 2002 ISBN 80-7179-681-6.
[2] PAYNE, A., Marketing služeb, Grada Publishing, Praha, 1996 ISBN 80-7169-276-X.
[3] CHALOUPECKÝ, J., Doc. Ing. MARVAN,M., Dějiny pojišťovnictví v Československu I.díl.
[4] KOTLER, P., Marketing Management, Grada Publishing, Praha, 1998 ISBN 80-7169-600-5.
[5] MCCARTHY, E. J, PERREAULT, W. D., Základy marketingu, Victoria Publishing, Praha, 1995 ISBN 80-85 605-29-5.
[6] DUCHÁČKOVÁ, E., Pojišťovnictví, Praha, 1997 ISBN 80-7079-092-X.
[7] KUBÍČKOVÁ, M. Ing., Průzkum trhu, Vyšší odborná škola ekonomická Zlín, 1999.
Seznam doporučené literatury
[1] HOLMAN, R., Ekonomie, Praha, 2002 ISBN 80-7179-681-6.
[2] PAYNE, A., Marketing služeb, Grada Publishing, Praha, 1996 ISBN 80-7169-276-X.
[3] CHALOUPECKÝ, J., Doc. Ing. MARVAN,M., Dějiny pojišťovnictví v Československu I.díl.
[4] KOTLER, P., Marketing Management, Grada Publishing, Praha, 1998 ISBN 80-7169-600-5.
[5] MCCARTHY, E. J, PERREAULT, W. D., Základy marketingu, Victoria Publishing, Praha, 1995 ISBN 80-85 605-29-5.
[6] DUCHÁČKOVÁ, E., Pojišťovnictví, Praha, 1997 ISBN 80-7079-092-X.
[7] KUBÍČKOVÁ, M. Ing., Průzkum trhu, Vyšší odborná škola ekonomická Zlín, 1999.