Informace o kvalifikační práci Analýza konkurenčního prostředí jako součást marketingového strategického plánování firmy Míča a Harašta s. r. o., a zavedení bio oleje na český trh.
Cílem mé bakalářské práce je na základě studia odborné literatury týkající se uvedeného tématu, identifikace konkurence, analýza konečných spotřebitelů a strategie posílení pozice na trhu.
Pro zhotovení jsem využil veškeré aktuální dostupné informace.
Všechny uskutečněné analýzy a průzkumy vedly k celkovému zhodnocení, návrhům a doporučením, která by mohla firma využít v praxi.
Anotace v angličtině
Object of my bachelor thesis is to analyse final customers and strategy to strengthen positron on a market. My analysis is based on study scientific literature about this topic.
To make out this bachelor thesis I used present accessible information.
All real analysis and researches led to final evaluation, suggestion and recommendation that company could use in practise.
Klíčová slova
strategické plánování,analýza konkurence, analýza konečných spotřebitelů, závádění nového bio oleje na trh,
Klíčová slova v angličtině
analysisi of teh competitive,introduction of bio oil,analysis of the conusumers,marketing strategic planning
Rozsah průvodní práce
74 s.,
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem mé bakalářské práce je na základě studia odborné literatury týkající se uvedeného tématu, identifikace konkurence, analýza konečných spotřebitelů a strategie posílení pozice na trhu.
Pro zhotovení jsem využil veškeré aktuální dostupné informace.
Všechny uskutečněné analýzy a průzkumy vedly k celkovému zhodnocení, návrhům a doporučením, která by mohla firma využít v praxi.
Anotace v angličtině
Object of my bachelor thesis is to analyse final customers and strategy to strengthen positron on a market. My analysis is based on study scientific literature about this topic.
To make out this bachelor thesis I used present accessible information.
All real analysis and researches led to final evaluation, suggestion and recommendation that company could use in practise.
Klíčová slova
strategické plánování,analýza konkurence, analýza konečných spotřebitelů, závádění nového bio oleje na trh,
Klíčová slova v angličtině
analysisi of teh competitive,introduction of bio oil,analysis of the conusumers,marketing strategic planning
Zásady pro vypracování
1. Na základě studia odborné literatury uveďte teoretická východiska, vztahující se k tématu práce.
2. V návaznosti na studium literatury analyzujte potenciální možnosti na trhu a hrozby pro "bio olej"
3. Proveďte analýzu zákazníků, analýzu konkurence, analýzu distribučních kanálů pro "bio olej"
4. Na základě analýzy vyhodnoďte možnosti zavedení "bio oleje" na český trh a případně vyhodnoďte i očekávaný ekonomický efekt.
Zásady pro vypracování
1. Na základě studia odborné literatury uveďte teoretická východiska, vztahující se k tématu práce.
2. V návaznosti na studium literatury analyzujte potenciální možnosti na trhu a hrozby pro "bio olej"
3. Proveďte analýzu zákazníků, analýzu konkurence, analýzu distribučních kanálů pro "bio olej"
4. Na základě analýzy vyhodnoďte možnosti zavedení "bio oleje" na český trh a případně vyhodnoďte i očekávaný ekonomický efekt.
Seznam doporučené literatury
1. KOTLER, P. Marketing management, 10. rozšířené vydání Praha: GRADA, 2003. 720s. ISBN 80-247-00166
2. MEFFERT, H. Marketing-management, 1. vydání Praha: Grada, 1996. 551s. ISBN 80-7169-329-4
3. SYNEK, M. Manažerská ekonomika, 3. vydání Praha: Grada, 2003. 472s. ISBN 80-247-0515-X
4. PŘIBOVÁ., M. Analýza konkurence na trhu, 1. vydání Praha: Grada, 1998. 96s. ISBN 80-7169-536-X
Seznam doporučené literatury
1. KOTLER, P. Marketing management, 10. rozšířené vydání Praha: GRADA, 2003. 720s. ISBN 80-247-00166
2. MEFFERT, H. Marketing-management, 1. vydání Praha: Grada, 1996. 551s. ISBN 80-7169-329-4
3. SYNEK, M. Manažerská ekonomika, 3. vydání Praha: Grada, 2003. 472s. ISBN 80-247-0515-X
4. PŘIBOVÁ., M. Analýza konkurence na trhu, 1. vydání Praha: Grada, 1998. 96s. ISBN 80-7169-536-X