Ve své bakalářské práci se zabývám komunikačním mixem služeb společnosti GEOSTAV s. r. o. Cílem bylo zhodnocení aktuálního stavu marketingových aktivit společnosti, výsledky dané analýzy použít jako východisko při rozboru vybraných propagačních prostředků třech přímých konkurentů v oblasti zakládání staveb a porovnat je s marketingovou tvorbou společnosti GEOSTAV s. r. o. Následně byla doporučena konkrétní opatření, směřující ke zdokonalení efektivity a k optimalizování stavu marketingových aktivit firmy.
Anotace v angličtině
In my bachelor thesis I deal with ‘‘communication mix of services‘‘ in the company GEOSTAV, Ltd. The purpose was the evaluation of the current status of marketing activities, the results of this analysis use as a resource in relation study of choice advertising media of three direct competitors in the sphere of merging building
and to compare them with marketing creativity in the company GEOSTAV, Ltd. Accordingly there were defined particular steps, which can improve efficiency
and optimize marketing functions within the company.
The communication mix of services, marketing activities, direct competitors
Rozsah průvodní práce
74 s., 7 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Ve své bakalářské práci se zabývám komunikačním mixem služeb společnosti GEOSTAV s. r. o. Cílem bylo zhodnocení aktuálního stavu marketingových aktivit společnosti, výsledky dané analýzy použít jako východisko při rozboru vybraných propagačních prostředků třech přímých konkurentů v oblasti zakládání staveb a porovnat je s marketingovou tvorbou společnosti GEOSTAV s. r. o. Následně byla doporučena konkrétní opatření, směřující ke zdokonalení efektivity a k optimalizování stavu marketingových aktivit firmy.
Anotace v angličtině
In my bachelor thesis I deal with ‘‘communication mix of services‘‘ in the company GEOSTAV, Ltd. The purpose was the evaluation of the current status of marketing activities, the results of this analysis use as a resource in relation study of choice advertising media of three direct competitors in the sphere of merging building
and to compare them with marketing creativity in the company GEOSTAV, Ltd. Accordingly there were defined particular steps, which can improve efficiency
and optimize marketing functions within the company.
The communication mix of services, marketing activities, direct competitors
Zásady pro vypracování
1. Na základě studia odborné literatury uveďte teoretická východiska,
vztahující se k tématu práce.
2. Proveďte obecný rozbor marketingového mixu společnosti.
3. Analyzujte současný stav komunikačního mixu v podniku.
4. Proveďte analýzu vybraných marketingových aktivit u
konkurenčních firem a srovnejte je se společností GEOSTAV s.r.o.
5. Vyhodnoťte výsledky analýzy komunikačního mixu podniku a navrhněte jeho zdokonalení.
Zásady pro vypracování
1. Na základě studia odborné literatury uveďte teoretická východiska,
vztahující se k tématu práce.
2. Proveďte obecný rozbor marketingového mixu společnosti.
3. Analyzujte současný stav komunikačního mixu v podniku.
4. Proveďte analýzu vybraných marketingových aktivit u
konkurenčních firem a srovnejte je se společností GEOSTAV s.r.o.
5. Vyhodnoťte výsledky analýzy komunikačního mixu podniku a navrhněte jeho zdokonalení.
Seznam doporučené literatury
[1] COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování - praktická příručka manažera. Praha: Grada Publishing, s. r. o., 1999. ISBN 80-7169-641-2.
[2] HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. Praha : Grada a. s., 1992. ISBN 80-85424-88-6, s. 368.
[3] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7169-995-0.
[4] KOTLER, P. Marketing management. Praha: Grada Publishing. 10.rozšířené vydání, 2003.
[5] LOŠŤÁKOVÁ, H. B-to-B marketing - strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí. Praha: professional publishing, 2005. 1. vydání. ISBN 80-86419-94-0, s. 185.
[6] PLESKAČ, J., SOUKUP, L. Marketing ve stavebnictví. Praha: Grada publishing, 2001. 1254.vydání. ISBN 80-247-0052-2, s.232.
[7] PORTER, M. E. Konkurenční strategie. Praha: Victoria Publishing,1994.
Seznam doporučené literatury
[1] COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování - praktická příručka manažera. Praha: Grada Publishing, s. r. o., 1999. ISBN 80-7169-641-2.
[2] HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. Praha : Grada a. s., 1992. ISBN 80-85424-88-6, s. 368.
[3] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7169-995-0.
[4] KOTLER, P. Marketing management. Praha: Grada Publishing. 10.rozšířené vydání, 2003.
[5] LOŠŤÁKOVÁ, H. B-to-B marketing - strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí. Praha: professional publishing, 2005. 1. vydání. ISBN 80-86419-94-0, s. 185.
[6] PLESKAČ, J., SOUKUP, L. Marketing ve stavebnictví. Praha: Grada publishing, 2001. 1254.vydání. ISBN 80-247-0052-2, s.232.
[7] PORTER, M. E. Konkurenční strategie. Praha: Victoria Publishing,1994.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Jaké zlepšení navrhujete v oblasti propagace firmy?
Proč jste nezmínila v práci osobní prodej jako část komunikačního mixu?