Diplomová práce je zaměřena na volný čas jako faktor působící na motivaci zaměstnanců k celoživotnímu vzdělávání. Teoretická část vymezuje základní pojmy a řeší problematiku motivace, volného času a celoživotního vzdělávání dospělých. Praktická část ověřuje a interpretuje výsledky realizovaného kvantitativního výzkumu, který je proveden formou dotazníkového šetření na základě teoretických témat diplomové práce. Cílem výzkumné části je pomocí korelační analýzy dat zjistit, zda volný čas motivuje zaměstnance k celoživotnímu vzdělávání.
Anotace v angličtině
The thesis is focused on the leisure time as a factor applied to the motivation of employees to lifelong learning. The theoretical part defines the basic concepts and solves the problems of motivation, lei-sure time and lifelong education of adults. The practical part verifies and interprets the results of quantitative research which is carried out in the form of questionnaires on the basis of theoretical topics of thesis. The aim of the research part is using the correlation data analysis to determine whether the leisure time motivates employees to lifelong learning.
Motivation, motives, leisure time, employees, lifelong learning.
Rozsah průvodní práce
109 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na volný čas jako faktor působící na motivaci zaměstnanců k celoživotnímu vzdělávání. Teoretická část vymezuje základní pojmy a řeší problematiku motivace, volného času a celoživotního vzdělávání dospělých. Praktická část ověřuje a interpretuje výsledky realizovaného kvantitativního výzkumu, který je proveden formou dotazníkového šetření na základě teoretických témat diplomové práce. Cílem výzkumné části je pomocí korelační analýzy dat zjistit, zda volný čas motivuje zaměstnance k celoživotnímu vzdělávání.
Anotace v angličtině
The thesis is focused on the leisure time as a factor applied to the motivation of employees to lifelong learning. The theoretical part defines the basic concepts and solves the problems of motivation, lei-sure time and lifelong education of adults. The practical part verifies and interprets the results of quantitative research which is carried out in the form of questionnaires on the basis of theoretical topics of thesis. The aim of the research part is using the correlation data analysis to determine whether the leisure time motivates employees to lifelong learning.
Motivation, motives, leisure time, employees, lifelong learning.
Zásady pro vypracování
Zpracování materiálů a studium odborné literatury.
Vymezení pojmů a teoretických východisek.
Příprava metodiky výzkumné části.
Realizace a zpracování výzkumu.
Vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace.
Prezentace výsledků výzkumu, jejich shrnutí a doporučení pro praxi.
Zásady pro vypracování
Zpracování materiálů a studium odborné literatury.
Vymezení pojmů a teoretických východisek.
Příprava metodiky výzkumné části.
Realizace a zpracování výzkumu.
Vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace.
Prezentace výsledků výzkumu, jejich shrnutí a doporučení pro praxi.
Seznam doporučené literatury
GREGAR, Aleš. Personální řízení I. Zlín: UTB ve Zlíně, 2001. ISBN 80-7318-045-6.
CHRÁSKA, Miroslav. Metody pedagogického výzkumu. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1369-4.
JANIŠ, Karel. Úvod do problematiky volného času. Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2009. ISBN 978-80-7248-530-7.
PAVKOVÁ, Jiřina et al. Pedagogika volného času. Praha: Portál, 2002. ISBN 80-7178-711-6.
PŘADKA, Milan. Kapitoly z dějin pedagogiky volného času. Brno: Masarykova univerzita, 1999. ISBN 80-210-2033-4.
Seznam doporučené literatury
GREGAR, Aleš. Personální řízení I. Zlín: UTB ve Zlíně, 2001. ISBN 80-7318-045-6.
CHRÁSKA, Miroslav. Metody pedagogického výzkumu. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1369-4.
JANIŠ, Karel. Úvod do problematiky volného času. Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2009. ISBN 978-80-7248-530-7.
PAVKOVÁ, Jiřina et al. Pedagogika volného času. Praha: Portál, 2002. ISBN 80-7178-711-6.
PŘADKA, Milan. Kapitoly z dějin pedagogiky volného času. Brno: Masarykova univerzita, 1999. ISBN 80-210-2033-4.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vycházel jste z nějaké dělení volné času podle odborné publikace?(dr. Kroutilová) Ano, z pane Krause nebo Němce, nyní si však nevzpomenu.
Student odpověděl na otázky vedoucí i oponenta.