Diplomová práce zkoumá využití elektronického vzdělávacího systému Moodle studenty kombinovaného studia sociální pedagogiky Fakulty humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Poskytuje informace, jakým způsobem studenti k této formě výuky přistupují, co jim přináší, jak je motivuje, ale také jaké jsou představy studentů o její ideální podobě. Na základě výsledků výzkumného projektu jsou definována doporučení pro další rozvoj.
Anotace v angličtině
This Master's Thesis surveys and analyses a usage of electronic educational system Moodle by part-time students of Social Pedagogy at The Faculty of Humanities of Tomas Bata University in Zlín. Answers questions how students use this type of education, what benefits and motivation they get and what is preferred by them. There are given progress advises according to the results of research project.
Diplomová práce zkoumá využití elektronického vzdělávacího systému Moodle studenty kombinovaného studia sociální pedagogiky Fakulty humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Poskytuje informace, jakým způsobem studenti k této formě výuky přistupují, co jim přináší, jak je motivuje, ale také jaké jsou představy studentů o její ideální podobě. Na základě výsledků výzkumného projektu jsou definována doporučení pro další rozvoj.
Anotace v angličtině
This Master's Thesis surveys and analyses a usage of electronic educational system Moodle by part-time students of Social Pedagogy at The Faculty of Humanities of Tomas Bata University in Zlín. Answers questions how students use this type of education, what benefits and motivation they get and what is preferred by them. There are given progress advises according to the results of research project.
Zpracování rešerše a studium odborné literatury.
Vymezení pojmů a teoretických východisek z oblasti kombinované výuky a eLearningu.
Příprava metodiky výzkumné části.
Realizace kvantitativního výzkumu v oblasti kombinované výuky a eLearningu.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace.
Prezentace výsledků výzkumu, jejich shrnutí a doporučení pro praxi.
Zásady pro vypracování
Zpracování rešerše a studium odborné literatury.
Vymezení pojmů a teoretických východisek z oblasti kombinované výuky a eLearningu.
Příprava metodiky výzkumné části.
Realizace kvantitativního výzkumu v oblasti kombinované výuky a eLearningu.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace.
Prezentace výsledků výzkumu, jejich shrnutí a doporučení pro praxi.
Seznam doporučené literatury
EGER, Ludvík. Technologie vzdělávání dospělých. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2005. 172 s. ISBN 80-7043-398-1.
KOPECKÝ, Kamil. E-learning (nejen) pro pedagogy. 1. vyd. Olomouc: Hanex, 2006. 125 s. ISBN 80-85783-50-9.
MANTYLA, Karen a GIVIDEN, J. Richard. Distance Learning: Step By Step Guide for Trainers. Alexandria (Virginie): ASTD Press, 1997. 175 s. ISBN 978-1-56286-060-8.
ZLÁMALOVÁ, Helena. Distanční vzdělávání a eLearning. 1. vyd. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2008. 144 s. ISBN 978-80-86723-56-3.
Seznam doporučené literatury
EGER, Ludvík. Technologie vzdělávání dospělých. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2005. 172 s. ISBN 80-7043-398-1.
KOPECKÝ, Kamil. E-learning (nejen) pro pedagogy. 1. vyd. Olomouc: Hanex, 2006. 125 s. ISBN 80-85783-50-9.
MANTYLA, Karen a GIVIDEN, J. Richard. Distance Learning: Step By Step Guide for Trainers. Alexandria (Virginie): ASTD Press, 1997. 175 s. ISBN 978-1-56286-060-8.
ZLÁMALOVÁ, Helena. Distanční vzdělávání a eLearning. 1. vyd. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2008. 144 s. ISBN 978-80-86723-56-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Dr. Machů studentovi vytýká, že neuvádí použitý dotazník v příloze, což považuje za velké pochybení.
Dr. Kroutilová studentovi sděluje, že použitý dotazník neodpovídá stanoveným výzkumným cílům. Student na to reaguje tak, že to vše je tam později a že jeho práce je spíše v obecných myšlenkách.