Práce se zabývá komunikací nestátních neziskových organizací s jejich dárci. Popisuje komunikační mix a prostředky marketingové komunikace, které používá občanské sdružení ADRA u svého fundraisingového projektu ADRA ÚL. Zkoumá obdobné projekty zaměřené na fundraising formou pravidelného finančního příspěvku u jiných nestátních neziskových organizací v ČR. Dotýká se také témat public relations a propagace.
Anotace v angličtině
Thesis is about communication analysis of non-government organizations with their donors. It concentrates on communication mix used by civil association ADRA in its project called ADRA BEEHIVE. The thesis describes similar fundraising projects run by other non-profit organizations in Czech Republic. There are issues concerning to public relations and advertising as well.
ADRA, advertising, communicatin, communication mix, donors, non-government organization, public relations.
Rozsah průvodní práce
61 s., 19 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zabývá komunikací nestátních neziskových organizací s jejich dárci. Popisuje komunikační mix a prostředky marketingové komunikace, které používá občanské sdružení ADRA u svého fundraisingového projektu ADRA ÚL. Zkoumá obdobné projekty zaměřené na fundraising formou pravidelného finančního příspěvku u jiných nestátních neziskových organizací v ČR. Dotýká se také témat public relations a propagace.
Anotace v angličtině
Thesis is about communication analysis of non-government organizations with their donors. It concentrates on communication mix used by civil association ADRA in its project called ADRA BEEHIVE. The thesis describes similar fundraising projects run by other non-profit organizations in Czech Republic. There are issues concerning to public relations and advertising as well.
ADRA, advertising, communicatin, communication mix, donors, non-government organization, public relations.
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k danému tématu.
Analyzujte komunikaci s drobnými dárci na projekt ADRA ÚL.
Proveďte průzkum daného problému u konkurenčních organizací.
Na základě průzkumu a analýzy vyslovte doporučení vedoucí k zefektivnění komunikace občanského sdružení ADRA s drobnými dárci.
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k danému tématu.
Analyzujte komunikaci s drobnými dárci na projekt ADRA ÚL.
Proveďte průzkum daného problému u konkurenčních organizací.
Na základě průzkumu a analýzy vyslovte doporučení vedoucí k zefektivnění komunikace občanského sdružení ADRA s drobnými dárci.
Seznam doporučené literatury
[1] ALSBURY, A. JAY, R. Marketing, to nejlepší z praxe. Computer Press, Praha 2002. 280 s. ISBN 80-7226-617-9.
[2] ČEPELKA, O. Práce s veřejností v nepodnikatelském sektoru. 1. vyd. Nadace Omega, Liberec 1997. 242 s. ISBN 80-902376-0-6.
[3] POTŮČEK, M. a kol. Jak jsme na tom. A co dál? Strategický audit České republiky. SLON, Praha 2005. 211 s. ISBN 80-86429-45-8.
[4] NĚMEC, P. Public Relations. 1. vyd. Managament Press, Praha 1996. 166 s. ISBN 80-85943-20-4.
[5] VYSEKALOVÁ, J. Psychologie spotřebitele. Grada Publishing 2004. 284 s. ISBN 80-247-0393-9.
[6] http://adraul.hitech.cz/.
[7] http://www.rozvojovka.cz/.
Seznam doporučené literatury
[1] ALSBURY, A. JAY, R. Marketing, to nejlepší z praxe. Computer Press, Praha 2002. 280 s. ISBN 80-7226-617-9.
[2] ČEPELKA, O. Práce s veřejností v nepodnikatelském sektoru. 1. vyd. Nadace Omega, Liberec 1997. 242 s. ISBN 80-902376-0-6.
[3] POTŮČEK, M. a kol. Jak jsme na tom. A co dál? Strategický audit České republiky. SLON, Praha 2005. 211 s. ISBN 80-86429-45-8.
[4] NĚMEC, P. Public Relations. 1. vyd. Managament Press, Praha 1996. 166 s. ISBN 80-85943-20-4.
[5] VYSEKALOVÁ, J. Psychologie spotřebitele. Grada Publishing 2004. 284 s. ISBN 80-247-0393-9.
[6] http://adraul.hitech.cz/.
[7] http://www.rozvojovka.cz/.