Tato bakalářská práce se zabývá komunikačním plánem. V první části práce je popsána teorie marketingové komunikace a zásady tvorby komunikačního plánu. V části druhé jsou teoretické poznatky aplikovány na konkrétní situaci firmy Ideal Trade s. r. o. V závěru je stručné shrnutí dané problematiky a doporučení pro firmu Ideal Trade s. r. o.
Anotace v angličtině
The main aim of my work was to provide an essential information concerning the theory of marketing communication and the trend of integrated marketing communication. Further to describe the communication policy of the company and to evaluate it´s effectiveness. And finally to draw up a project of a communication plan for the Ideal Trade ltd company.
Klíčová slova
Komunikační plán, integrovaná komunikace, reklama,Ideal Trade spol. s. r. o.
Klíčová slova v angličtině
Communication plan, integrated marketing, advertising, Ideal Trade ltd.
Rozsah průvodní práce
52s, 3 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá komunikačním plánem. V první části práce je popsána teorie marketingové komunikace a zásady tvorby komunikačního plánu. V části druhé jsou teoretické poznatky aplikovány na konkrétní situaci firmy Ideal Trade s. r. o. V závěru je stručné shrnutí dané problematiky a doporučení pro firmu Ideal Trade s. r. o.
Anotace v angličtině
The main aim of my work was to provide an essential information concerning the theory of marketing communication and the trend of integrated marketing communication. Further to describe the communication policy of the company and to evaluate it´s effectiveness. And finally to draw up a project of a communication plan for the Ideal Trade ltd company.
Klíčová slova
Komunikační plán, integrovaná komunikace, reklama,Ideal Trade spol. s. r. o.
Klíčová slova v angličtině
Communication plan, integrated marketing, advertising, Ideal Trade ltd.
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu vzahující se k tématu.
Popište současné komunikační aktivity firmy.
Vypracujte komunikační plán.
Formulujte očekávané efekty plynoucí z realizace komunikačního plánu.
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu vzahující se k tématu.
Popište současné komunikační aktivity firmy.
Vypracujte komunikační plán.
Formulujte očekávané efekty plynoucí z realizace komunikačního plánu.
Seznam doporučené literatury
[1] SVĚTLÍK, J., SOUKALOVÁ, R. Marketingová komunikace. Zlín 1999.
[2] KOTLER, P. Marketing a management. Praha: Victoria publishing, 1992. ISBN 80- 85605-08-2.
[3] MEFFERT,H. Marketing-management. Vydání 1, Praha: Grada 1996.Isbn 80 -7169- 329-4.
Seznam doporučené literatury
[1] SVĚTLÍK, J., SOUKALOVÁ, R. Marketingová komunikace. Zlín 1999.
[2] KOTLER, P. Marketing a management. Praha: Victoria publishing, 1992. ISBN 80- 85605-08-2.
[3] MEFFERT,H. Marketing-management. Vydání 1, Praha: Grada 1996.Isbn 80 -7169- 329-4.