Moje bakalářská práce ''Analýza konkurence firmy Lázně Luhačovice, a. s. se zaměřením na analýzu cen pobytů‘‘ je zaměřena na zjištění konkurenční pozice firmy na trhu a návrhu na zlepšení této pozice. Vypracovaná SWOT analýza poukazuje na příležitosti a hrozby v okolí organizace a identifikuje slabé a silné stránky, které působí na chod firmy. Provedla jsem analýzu cen hotelových pobytů v jednotlivých ubytovacích kategoriích konkurenčních lázeňských měst. Na základě zjištěných a zpracovaných informací jsou společnosti doporučeny návrhy, vedoucí ke zvyšování její konkurenční schopnosti na trhu.
Anotace v angličtině
My Bachelor’s thesis ''Competition analysis of the firm Lázně Luhačovice, a. s. with a view to price analysis of stays‘‘ is aimed at finding out firm’s positron on the home trade.
The presented SWOT analysis points out the opportunities as well as threats of the firm’s business environment, and identifies strong and weak points influencing the realization of the strategic goals of this firm.
I made price analysis of hotel stays of competition spa towns in particular accommodation category. Based on information acquired and processed, I made recommendations for the firm that will lead to a systematic improvement of this competitiveness on the market.
Lázně Luhačovice, a. s., competition, price, SWOT analysis, spa, travel movement, hotel stays
Rozsah průvodní práce
59 s., 20 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Moje bakalářská práce ''Analýza konkurence firmy Lázně Luhačovice, a. s. se zaměřením na analýzu cen pobytů‘‘ je zaměřena na zjištění konkurenční pozice firmy na trhu a návrhu na zlepšení této pozice. Vypracovaná SWOT analýza poukazuje na příležitosti a hrozby v okolí organizace a identifikuje slabé a silné stránky, které působí na chod firmy. Provedla jsem analýzu cen hotelových pobytů v jednotlivých ubytovacích kategoriích konkurenčních lázeňských měst. Na základě zjištěných a zpracovaných informací jsou společnosti doporučeny návrhy, vedoucí ke zvyšování její konkurenční schopnosti na trhu.
Anotace v angličtině
My Bachelor’s thesis ''Competition analysis of the firm Lázně Luhačovice, a. s. with a view to price analysis of stays‘‘ is aimed at finding out firm’s positron on the home trade.
The presented SWOT analysis points out the opportunities as well as threats of the firm’s business environment, and identifies strong and weak points influencing the realization of the strategic goals of this firm.
I made price analysis of hotel stays of competition spa towns in particular accommodation category. Based on information acquired and processed, I made recommendations for the firm that will lead to a systematic improvement of this competitiveness on the market.
Lázně Luhačovice, a. s., competition, price, SWOT analysis, spa, travel movement, hotel stays
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu práce.
Na základě studia literatury analyzujte konkurenční prostředí firmy.
Analyzujte ceny konkurenčních pobytů.
Na základě analýz určete pozici firmy Lázně Luhačovice, a. s. na trhu.
Doporučte návrh na zlepšení pozice firmy Lázně Luhačovice, a. s. na trhu.
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu práce.
Na základě studia literatury analyzujte konkurenční prostředí firmy.
Analyzujte ceny konkurenčních pobytů.
Na základě analýz určete pozici firmy Lázně Luhačovice, a. s. na trhu.
Doporučte návrh na zlepšení pozice firmy Lázně Luhačovice, a. s. na trhu.
Seznam doporučené literatury
[1] HORNER, S, SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Přel. J. Rezek. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. 488 s. ISBN 80-247-0202-9.
[2] KUNEŠOVÁ, E, NEDVĚDOVÁ, A. Technika cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 1992. 208 s. ISBN 80-85623-32-3.
[3] PŘIBOVÁ, M. Analýza konkurence a trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 1998. 96 s. ISBN 80-7169-536-x.
[4] JANEČKOVÁ, L, VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada, 2001. 180 s. ISBN 80-7169-995-0.
[5] MORRISON, A. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. Přel. D. Slámová. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 523 s. ISBN 80-85605-90-2.
Seznam doporučené literatury
[1] HORNER, S, SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Přel. J. Rezek. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. 488 s. ISBN 80-247-0202-9.
[2] KUNEŠOVÁ, E, NEDVĚDOVÁ, A. Technika cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 1992. 208 s. ISBN 80-85623-32-3.
[3] PŘIBOVÁ, M. Analýza konkurence a trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 1998. 96 s. ISBN 80-7169-536-x.
[4] JANEČKOVÁ, L, VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada, 2001. 180 s. ISBN 80-7169-995-0.
[5] MORRISON, A. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. Přel. D. Slámová. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 523 s. ISBN 80-85605-90-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Co je kalkulováno v ceně pobytu?
Co hraje roli při volbě místa pobytu v lázních?
Srovnejte lázně poskytující relaxační pobyty?